Gjest Muslingen Skrevet 16. mai 2004 #1 Skrevet 16. mai 2004 Jeg har spurt før, men spør igjen... Jeg kan godt jobbe i en butikk, men ikke som selger (ringer rundt til folk osv). Jeg liker å holde orden, legge til rette og lage system. Jeg liker å hjelpe mennesker. Men noen omsorgsperson er jeg nok ikke. Jeg jobber gjerne med papirer og sånne ting, men vil ha kontakt med mennesker også. Jeg har ikke så veldig lyst å jobbe kvelder og helger. Litt er ok, men jeg vil gjerne være hjemme om kveldene sammen med familien min. Trivsel er viktigere enn lønn. Hadde vært kjekt å kunne ta en videreutdanning, slik at jeg kan bytte jobb om 10 år. Ikke til noe helt annet, men litt variasjon trenger jeg. Jeg elsker å ha det hektisk, da går tiden fort, og jeg føler meg effektiv. Jeg vil gjerne ha en utdannelse som gjør det forholdsvis lett å få jobb etter endt utdanning. Jeg har tenkt en del på bibliotekar, og det høres spennende ut. Men hva mer er det som oppfyller kravene mine? Jeg tenker på mange forskjellige yrker om dagen, men kanskje dere kommer på noe som jeg ikke har tenkt på. Jeg har 1 år igjen før jeg skal søke på høyskole, og må ha bestemt med innen den tid.
Hedda-78 Skrevet 16. mai 2004 #2 Skrevet 16. mai 2004 Kva med å jobbe f.eks på ligningskontor, trygdekontor, turistbyrå, turistinformasjon, sekretær, frokostservitør....
Alterna Skrevet 16. mai 2004 #3 Skrevet 16. mai 2004 Hva med noe innen reiseliv, da går det an å variere litt.
nat26 Skrevet 20. mai 2004 #5 Skrevet 20. mai 2004 Jeg skal begynne på norsk reiselivshøgskole til høsten.Bare lurte på om noen har gått/går dit jeg?
nat26 Skrevet 20. mai 2004 #6 Skrevet 20. mai 2004 Oops,that was a mistake:)Skulle egentlig starte et nytt tråd,sorry
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå