AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Fikk en fin veske i utrolig mykt skinn til jul, og hun i butikken sa jeg burde impregnere vesken eller smøre den inn med noe greier hun viste meg i butikken.. det het noe spesielt men nå husker jeg ikke.. noen som vet? Hun sa også at jeg bare kan sprayimpregnere den også men hun sa hun gjorde begge deler med sine vesker.. Jeg har en spray hjemme som er kjøpt på skobutikk og som da sikkert er beregnet på skinnsko.. men kan jeg bruke en slik på en skinnveske? for er jo litt bortkasta å kjøpe en ny spray om den jeg har kan fungere.. eller må jeg ha en som er beregnet på vesker? vil det bli noe merker på vesken etter på? risikerer jeg noe? Anonymous poster hash: 87b59...4d0
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 jeg smører med sånn greier man kjøper i butikken. Bruker samme imprementering som til skinnsko, men da har jeg forsikret meg om at den kan brukes på veske først. Har aldri skjedd noe med mine vesker hvertfall:) Er veska veldig dyr kjøper jeg egen til vesken. Anonymous poster hash: 7aa38...38a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå