Gå til innhold

Dagens Glade :D

Anbefalte innlegg

Gjest Runforit
Skrevet

En tråd om hva som har gjort deg glad i dag :)

Om det er trening, prestasjoner eller hva enn som har gjort deg glad :)

For min del så startet jeg dagen kjempetrøtt og slapp og trodde jeg ikke ville klare å jogge mer enn en meter.

Men da jeg hoppet på mølla så fikk jeg Runners High og løp 15 km :D En herlig start på nyåret!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Digg! Jeg er veldig fornøyd med at jeg kom meg ut på tur idag. Hadde tenkt å gå rett ned til postkassen for å poste et brev, men det ble brått til en time på tur :)

Gjest Runforit
Skrevet

Digg! Jeg er veldig fornøyd med at jeg kom meg ut på tur idag. Hadde tenkt å gå rett ned til postkassen for å poste et brev, men det ble brått til en time på tur :)

Flink :)

Jeg sto opp klokka 04.40 i dag og jogget 6 km.

Nå sitter havregrøt frokosten godt i magen og jeg er så langt veldig fornøyd med starten av det nye året :)

AnonymBruker
Skrevet

Flink :)

Jeg sto opp klokka 04.40 i dag og jogget 6 km.

Nå sitter havregrøt frokosten godt i magen og jeg er så langt veldig fornøyd med starten av det nye året :)

Deilig med tidlig løpetur! :) Har du mølle hjemme?

Og ikke for å spore av - men trodde du spiste lavkarbo (ifh til havregrøten)? Eller har du økt litt med karbs?

Jeg skal snart ut på en relativt tidlig løpetur selv, i regnvær. Synes det er så godt å løpe i ruskevær!

Anonymous poster hash: d03f8...bc3

Gjest Runforit
Skrevet (endret)

Deilig med tidlig løpetur! :) Har du mølle hjemme? Og ikke for å spore av - men trodde du spiste lavkarbo (ifh til havregrøten)? Eller har du økt litt med karbs?Jeg skal snart ut på en relativt tidlig løpetur selv, i regnvær. Synes det er så godt å løpe i ruskevær! Anonymous poster hash: d03f8...bc3

Jeg lever relativt lavkarbo uten å være nazi. Havregrøten er god mht til joggingen(som før langkjøringer på 15 km), men spiser det ikke hver dag selv om det ble en liten porsjon idag. Spiser også 1 frukt om dagen.

Utenom det er det egg, kjøtt, nøtter, grønnsaker etc. Spiser ikke ris, poteter, pasta, brød, hvitt sukker etc. :)

EDIT: Ja, har egen mølle hjemme :)

Endret av Runforit
Skrevet

Skulle i butikken,gikk tur 1 time først. Klapp på skulderen til meg;)

• Liker 1
Skrevet

Løp 5 km selvom jeg er fryktelig sliten. Riktignok ikke like fort som jeg pleier utenom slappe ferier, men absolutt bedre enn ingenting :rolleyes:

Skrevet

Gikk årets første tur på 9,5km i fjell/ terreng tidligere i dag. Har trent regelmessig fra før, men skal innrømme jeg får en liten ekstra kick etter nyttår :)

Skrevet

Tilbake til mitt styrkeprogram og havregryn til frokost: -) Deilig.

Har løpt endel i julen, men kjenner det skal bli godt og komme tilbake til normalen

Skrevet

Fjelltur i dag, 13km, 3 timer (570m stigning). Herlig!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I dag ble jeg glad da jeg klarte å gå en rolig tur på noen få hundre meter langs en oppkjørt vei i nærområdet hvor jeg bor. Det høres kanskje ut som ingenting, men for meg som har blitt syk og fått svært begrenset mulighet til å bevege meg, spesielt ute i naturen og på denne tiden av året, så var dette gull. Jeg trodde ikke at jeg ville klare det, men det gjorde jeg. Det tok kjempelang tid og jeg slet med balansen hele veien, men det gikk. ;) Følte meg som et nytt menneske etterpå, og vet at nå kan jeg klare det igjen.

Anonymous poster hash: 8194c...bb4
  • Liker 1
Gjest Runforit
Skrevet

I dag unnet jeg meg ekstra søvn så tok heller joggeturen på kvelden. Fordelen er jo at jeg har bedre tid og i tillegg er løpeformen knall nå så slo til med 1 mil når jeg først var i gang :)

Nå skal helgen nytes :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Løp 11.3 km på 58 min. Hadde egentlig bare tenkt å løpe 35 min, men så kom jeg så godt i gang: -)

Gjest Runforit
Skrevet

Løp 11.3 km på 58 min. Hadde egentlig bare tenkt å løpe 35 min, men så kom jeg så godt i gang: -)

:)

Det er en herlig følelse når du bare vil yte lenger enn planlagt :)

Skrevet

:)

Det er en herlig følelse når du bare vil yte lenger enn planlagt :)

Ja, helt fantastisk! For meg hjelper det ofte og ikke ha for ambisiøse mål for hver økt. Blir ofte litt demotivert av en plan om å løpe langt, men derimot fører en plan om en kort og enkel økt ofte til at bena bare flyr av gårde: -)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...