Gjest caramiacaramella Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 (endret) . Endret 16. januar 2023 av Gjest
Gjest caramiacaramella Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Ingen som har erfaring med Wordpress? Jeg har sendt mail til kundesupporten deres men jeg tror egentlig de bare vil råde meg til å betale for å kunne endre på bildestørrelsen.
Gjest s@nd Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 Jeg går på "my blogs" - deretter trykker jeg "posts" på den bloggen jeg vil skrive på - deretter trykker jeg på "add new". Når man da laster opp bildene sine, kan man bestemme hvilken størrelse man ønsker å ha.
Gjest s@nd Skrevet 1. januar 2014 #4 Skrevet 1. januar 2014 http://gyazo.com/96616ad76ef61d9c8e6c06750542c2f4 Det skal funke fint når du bruker denne post-måten
Gjest caramiacaramella Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 Jeg går på "my blogs" - deretter trykker jeg "posts" på den bloggen jeg vil skrive på - deretter trykker jeg på "add new". Når man da laster opp bildene sine, kan man bestemme hvilken størrelse man ønsker å ha. Takk for svar! Så flott, jeg prøver dette imorgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå