AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Er det noen som har erfaring med å bestille klær fra Ann Taylor? Hvordan er størrelsene der? Har funnet noen fine bukser som jeg har så lyst på, men usikker på størrelsene. Anonymous poster hash: 376e2...e87
Wonders Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 små, amerikanske størelser. For meg er de korte i armer og bein.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 små, amerikanske størelser. For meg er de korte i armer og bein. Er det jeg er redd for Du som har peiling, hva slags butikker i Norge har lignende klær? Da tenker jeg spesielt på bukser. Har lyst på noen fine tweedbukser som kan brukes på jobb, men finner ikke dette noen steder.Anonymous poster hash: 376e2...e87
SmartCookie Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 Har du sjekket ut Oasis? De har litt samme stilen på klær
Wonders Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Zara sin ene del, Vic, Mango, -sånne typer. Drømmer om The Loft her i Oslo.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #6 Skrevet 2. januar 2014 Zara sin ene del, Vic, Mango, -sånne typer. Drømmer om The Loft her i Oslo. Ja jeg også Mango har mye fint, men ikke nøyaktig sånne bukser jeg er på jakt etter. Har kjøpt meg et par fine skjørt derfra da Zara er alltid så rotete, så der finner jeg aldri det jeg er ute etter. Mulig jeg bare må vente litt og se om de perfekte buksene dukker opp når jeg minst venter det. Anonymous poster hash: 376e2...e87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå