Gjest Badabing Skrevet 1. januar 2014 #1 Del Skrevet 1. januar 2014 Bestevenninnen min har blitt gravid, og vi har håpet på det så lenge! Har så lyst til å gi henne en kjempefin gave. Dette føles veldig stort! Fikk du noe ekstra hyggelig av dine venninner da du ble gravid, og har noen gode tips til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #2 Del Skrevet 1. januar 2014 Sånn brystmelkemaskin? Anonymous poster hash: db5b4...1a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 1. januar 2014 #3 Del Skrevet 1. januar 2014 Det blir litt sært igjen, selv om det kanskje er nyttig. Haha! Jeg har ikke barn selv, så jeg aner ikke hva man trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #4 Del Skrevet 1. januar 2014 Hvis hun er gravid og har noen måneder igjen hadde jeg heller gått for god sjokolade eller god kjeks/hjemmelagde knekkebrød med gravidvennlige oster, god drikke (for eks eplemost), god body lotion og evt annet til egenpleie og kanskje et graviditetsmagasin evt en bok. Brystpumpe er i mine øyne en litt merkelig gave til en venninne som er gravid.Anonymous poster hash: c6651...88c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2014 #5 Del Skrevet 1. januar 2014 Jeg ville ikke gitt mer oppmerksomhet enn et gratulerer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #6 Del Skrevet 1. januar 2014 Jeg kjøpte dette mammasmykket til min bestevenninne når hun fikk barn nr to nå i desember: http://epla.no/handlaget/produkter/643244/ Tror hun lager med en perle også hvis det er første barnet, ellers er jo de stempla smykkene kjempefine også!Anonymous poster hash: 97e05...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #7 Del Skrevet 1. januar 2014 Kommer an på hvor langt hun har igjen.. Jeg hadde ikke tort å gi noe /følt meg usikker hvis jeg hadde mottatt noe, hvis jeg bare var noen få uker på vei, det er alltid en sjangse for å miste. Forslag over er fint dersom hun er noen mnd på vei Hadde ikke kjøpt pumpe til henne.. Anonymous poster hash: fb9c9...b3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 1. januar 2014 #8 Del Skrevet 1. januar 2014 Hun er over de tre månedene, men det er fortsatt skummelt å gi klær og sånt til babyen? Vil ikke trå feil heller, har utrolig lite erfaring med barn og gravide og sånt. Takl for tips om smykke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #9 Del Skrevet 1. januar 2014 Hun er over de tre månedene, men det er fortsatt skummelt å gi klær og sånt til babyen? Vil ikke trå feil heller, har utrolig lite erfaring med barn og gravide og sånt. Takl for tips om smykke! Det må du spørre din venninne om. En av mine har spesifikt sagt at hun ikke vil ha noe til babyen før babyen er født. Så da respekterer jeg det. Og gir heller ikke noe som helst babyrelatert. Mens en god te/kaffe med noe konfekt eller et gavekort på frisør kan være ideer om du vil gi noe mens hun er gravid. Fotmassasje om hun har vonde bein? Mens andre igjen kan finne på å ønske seg babykjole før de er sikre på at det blir jente. Og noe sommer bare til mor er også en typisk venninneting. Det blir nok babyrelatert etter hvert... Så, etter barnet er født kan dere gi en liten babyting til babyen. Jeg satser på hjemmelaget babyteppe. Anonymous poster hash: 36b2f...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #10 Del Skrevet 1. januar 2014 Foreslår blomster! Og kanskje et kort.. Kjekt å få, finnes i alle prisklasser. (Og hvis hun, bank i bordet, skulle miste så sitter hun ikke igjen med en gave som minner henne om hva hun mistet.)Anonymous poster hash: aa1d1...e7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 1. januar 2014 #11 Del Skrevet 1. januar 2014 (endret) Tror det blir noe godt og helserelatert som hun kan kose seg med (hun bor ikke i Norge, så gavekort og sånt blir litt vanskelig). Så får jeg heller kjøpe søte sko og sånt etter hvert. Endret 1. januar 2014 av Badabing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Snerk Skrevet 1. januar 2014 #12 Del Skrevet 1. januar 2014 Jeg synes hjemmestrikk (f.eks vognteppe) ville vært en kjempefin gave. Personlig og nyttig. Men dette krever jo selvsagt at du kan strikke og har tid til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 2. januar 2014 #13 Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg synes hjemmestrikk (f.eks vognteppe) ville vært en kjempefin gave. Personlig og nyttig. Men dette krever jo selvsagt at du kan strikke og har tid til det. Det kan jo være et mål til babyen er født i alle fall, så har jeg 6 måneder til på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 2. januar 2014 #14 Del Skrevet 2. januar 2014 Beste gaven jeg fikk av venninnene var da jeg kom hjem fra sykehuset til nyvasket hus, masse ballonger, kake, maleri som hun ene hadde malt, blomster og nykokt kaffe. Beste gaven jeg noensinne har fått 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Longgone Skrevet 3. januar 2014 #15 Del Skrevet 3. januar 2014 Det blir litt sært igjen, selv om det kanskje er nyttig. Haha! Jeg har ikke barn selv, så jeg aner ikke hva man trenger. Jeg hadde blitt happy for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #16 Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg ville ikke gitt mer oppmerksomhet enn et gratulerer. Kan du ikke vente med å delta i gravidforumet til du får barn? Anonymous poster hash: c9fdb...45c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2014 #17 Del Skrevet 3. januar 2014 Kan du ikke vente med å delta i gravidforumet til du får barn? Anonymous poster hash: c9fdb...45c Hjelpes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinelin Skrevet 3. januar 2014 #18 Del Skrevet 3. januar 2014 En god peeling, dusjsåpe og body lotion? Jeg brukte Body Butter fra Body Shop for å forebygge strekkmerker da jeg var gravid, var veldig deilig. I ettertid har jeg skjønt at den inneholder parabener, så velg gjerne noe annet. Huden føles ofte stram og trenger skrubb og smøring. (Ja, jeg vet at strekkmerker er genetisk betinget, men jeg smurte likevel). Hadde ihvertfall ikke gitt brystpumpe! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ms_kwang Skrevet 3. januar 2014 #19 Del Skrevet 3. januar 2014 Dere i vennegjenger (om dere har flere felles venninner) Får planlegge ett type "Babyshower" http://www.baby-shower.no/babyshower.html siden har tips på hva man kan finne på eller kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå