mobba97 Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Mange problemer på en dag, men uansett I det siste har jeg slitt utrolig med tørre lepper. De sprekker og blir tørre på null komma niks. Vet dere hva som gjør at lepper blir tørre? Er det vind eller kulde, eller kanskje noe annet? Har dere noen tips til hvordan jeg kan bli kvitt dette forferdelige problemet? En uvane jeg har er at jeg ikke takler noen "utvekster" som løsnet hud på leppa, "negleskall" eller løsnet hud på fingrene, så de biter jeg av uten å tenke meg om Håper på MANGE tips og triks til å slutte med problemene mine haha
Unia Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Vanlig lipsyl Og det er mest sannsynlig pga. kulde ja.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 Ikke vanlig lypsyl i alle fall. Det og eos ødelegger mine lepper. Eos skal visstnok være såå bra og guds gave til leppene, men jeg er fullstendig uenig. Jeg kjøpte en lip balm på apoteket, fra eucerin, og den er veldig god. Så den er mitt tips idag La roche posay har også en lip balm som er god. Den er tørrere enn eucerin sin. Anonymous poster hash: 1aed1...2dd 1
mobba97 Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2014 Jeg har ingen negative opplevelser med lipsyl. Men det var en periode hvor leppene mine var ekstremt såre sånn at jeg rett og slett måtte kjøpe meg en EOS på H&M (Überflaut å kjøpe btw). Men det gjorde vondt verre egentlig, Så Takk for Tipset
CHS Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 SARA HAPP! Det er en leppeskrubb, og den funker! Anbefaler også leppomade fra Hurraw. Begge merkene kan finnes på coverbrands.no
Gamerfrue Skrevet 1. januar 2014 #6 Skrevet 1. januar 2014 sliter med det samme, og et kjerringråd er faktisk å ikke fukte dem/silkke dem før du skal ut i kulda, eller mens du er ute. Tror det har funket, for prøver å være bevisst på det, og jeg synes det har blitt mye bedre
mobba97 Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #7 Skrevet 1. januar 2014 sliter med det samme, og et kjerringråd er faktisk å ikke fukte dem/silkke dem før du skal ut i kulda, eller mens du er ute. Tror det har funket, for prøver å være bevisst på det, og jeg synes det har blitt mye bedre Høres egentlig utrolig feil ut spør du meg På grunn av at fuktighetskrem med mye vann vil gjøre leppene tørrere, så skulle man tro at leppene reagerer på samme måte.. Men hva vet jeg? BTW: det er faktisk utrolig mange teite kjerringråd der ute som faktisk hjelper :D
Gamerfrue Skrevet 1. januar 2014 #8 Skrevet 1. januar 2014 Høres egentlig utrolig feil ut spør du meg På grunn av at fuktighetskrem med mye vann vil gjøre leppene tørrere, så skulle man tro at leppene reagerer på samme måte.. Men hva vet jeg? BTW: det er faktisk utrolig mange teite kjerringråd der ute som faktisk hjelper :D I know! Kjempefeil! Men jeg innbiller meg at det hjelper litt - så lenge leve placeboeffekten!! :D
fruBeist Skrevet 1. januar 2014 #9 Skrevet 1. januar 2014 Du finner den på apoteket sammen med mor og barn produktene. Det beste jeg har prøvd på vintersåre lepper 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #10 Skrevet 1. januar 2014 Jeg har ingen negative opplevelser med lipsyl. Men det var en periode hvor leppene mine var ekstremt såre sånn at jeg rett og slett måtte kjøpe meg en EOS på H&M (Überflaut å kjøpe btw). Men det gjorde vondt verre egentlig, Så Takk for Tipset Hva er flaut med å kjøpe EOS? Anonymous poster hash: deb1a...904 7
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #11 Skrevet 1. januar 2014 Anbefaler lipbalmen fra md formulation. Rundt 200 hos en hudpleier. Rundt 80 fra feelunique.comAnonymous poster hash: 9a8b9...905
laperla Skrevet 1. januar 2014 #12 Skrevet 1. januar 2014 Lip balm´en fra Bobbi Brown er fantastisk. Gir masse fukt, men også en fin glans. Merker også at leppene ser en tanke større ut med denne på.
mobba97 Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #13 Skrevet 1. januar 2014 Hva er flaut med å kjøpe EOS? Anonymous poster hash: deb1a...904 Nå vet ikke jeg hvilket kjønn du er Men menn som kjøper EOS virker vel litt på kanten? 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #14 Skrevet 1. januar 2014 Nå vet ikke jeg hvilket kjønn du er Men menn som kjøper EOS virker vel litt på kanten? Merker at du er en nisju'er som leker kul. Ro deg ned a smårips Anonymous poster hash: ca981...358
Magnifique Skrevet 1. januar 2014 #15 Skrevet 1. januar 2014 Carmex! Dette er det eneste produktet jeg har brukt, som ikke gjør at leppene dine sprekker opp igjen etter 30 minutter. Anbefales. Den er utrolig bra!
Gjest Ingaborga Skrevet 2. januar 2014 #16 Skrevet 2. januar 2014 Vaselin. Eneste som funker ordentlig for meg, merker at leppene blir tørre etter et par dager uten, jeg bruker å ha det på etter ansiktsvask og tannpuss før jeg legger meg, og etter ansiktsvask og tannpuss om morgenen
Severus Skrevet 2. januar 2014 #17 Skrevet 2. januar 2014 Enig med FruBeist. Purelan inneholder bare lanolin, å Carmex og Savex inneholder lanolin og en masse annen dritt. Lanolin er ullfett, å det anbefales av hudleger også. 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #18 Skrevet 2. januar 2014 Noe som hjelper, men er noe herk å huske på, er å skubbe leppene med vanlig salt(!) og vann en par ganger om dagen. Feks etter du har pusset tenner. Og så aldri slikke på dem (spytt tørker ut huden). Men om du bare skrubber med salt en uke så merker du forskjell. Får skrubbet bort tørr hud og saltet pleier leppene.Anonymous poster hash: 45b2d...114
mobba97 Skrevet 2. januar 2014 Forfatter #19 Skrevet 2. januar 2014 Interesant tips! Salt skal jeg prøve neste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå