AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 På nyttår kjøpte jeg stjerneskudd fra en butikk som driver med raketter og har godt omdømme. Jeg kjøpte stjerneskudd der, men er sikkelig skuffa. De var nesten ikke noe futt i de, bare brant liksom. Har sett billige stjerneskudd som er mye bedre ja. Hadde to poser men gadd ikke tende opp den andre fordi da brant så dårlig. Har ikke kvitteringa,men har lyst og gå og klage på de. Hadde du gjort det??? Kjøper kun billige stjerneskudd neste år!!! Anonymous poster hash: 33702...cd9
rorodinbåt Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Ha ha det ble dårlig skrevet ja ha ba .......uff hjerna fungerer ikke helt enda
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 Man må gjerne betale litt ekstra for kvalitet. Anonymous poster hash: eaf74...227
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 Slik var det hos oss også, og hos naboen. Lite futt, og et velkjent merke. Men tror nok det er lite man får gjort. Får bare satse på bedre lykke enste år.Anonymous poster hash: 101ec...0e3 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Betalt jo litt ekstra fordi jeg trodde det skulle være kvalitet..........Anonymous poster hash: 33702...cd9
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #6 Skrevet 2. januar 2014 De selger ikke raketter mer. Jeg vet det er en filleting at folk bruker det ordet enda, men det irriterer meg. Raketter får du ikke kjøpt som privatperson i Norge etter nyttårsaften 2007. Det var siste gang vi hadde det. Du må ha Kl.4 sertifisering om du skal kjøpe raketter. Det fyrverkeriet vi får kjøpt nå er milevis unna raketter... Trist med stjerneskuddene. Hvilken importør var de fra?Anonymous poster hash: 72a74...408
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå