AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Er det vanlig høflighet å ønske godt nyttår til hverandre likevel? Jeg skrev godt nyttår igår rundt 00.00, og enda ikke fått et godt nyttår tilbake. Han er tom pålogget face, men jeg gidder ikke skrive noe til ham. Er så mektig lei av at jeg ALLTID skal ta kontakt, spørre hva han gjør på osv, og han spør ikke meg om en dritt. PISSLEI! Vi har vært sammen i et år... Og han røyker store mengder hasj hver dag, les: handler for ca 8000kr i hasj pr mnd..... Er det derfor han er regelrett hjernedød oftest? Faen ta... Anonymous poster hash: 2bbf3...715
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Slutt å ta kontakt, og se hva som skjer da. Anonymous poster hash: 084c2...c43
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 Slutt å ta kontakt, og se hva som skjer da. Anonymous poster hash: 084c2...c43 Var det som er planen. Er så mektig lei av den derre hasj-røykingen også. Jeg tar såvidt smertestillende som paracet og ibux på det verste...... Dumpe ham rett og slett? Eller dvs, gi ham beskjed om det når og om han kontakter meg? Jævla dophode. ts Anonymous poster hash: 2bbf3...715
Gjest Gresshoppesang Skrevet 1. januar 2014 #4 Skrevet 1. januar 2014 Ja. Det ligger godt innenfor normalbegrepet å ønske kjæresten sin godt nytt år. Det som ikke ligger innenfor, er å fortsette å være kjæreste med en som ikke sier godt nytt år tilbake og som man omtaler som hjernedød. Hvem søtten vil bruke opp den dyrebare tiden sin på en hasjrøykende hjernedød? 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 Ja. Det ligger godt innenfor normalbegrepet å ønske kjæresten sin godt nytt år. Det som ikke ligger innenfor, er å fortsette å være kjæreste med en som ikke sier godt nytt år tilbake og som man omtaler som hjernedød. Hvem søtten vil bruke opp den dyrebare tiden sin på en hasjrøykende hjernedød? Nettopp! Beklager litt krasse ord her, men er så oppgitt, som jeg alltid blir, og nå er jeg drittlei mildt sagt. Så dere støtter den altså, over og ut ? ts Anonymous poster hash: 2bbf3...715 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #6 Skrevet 1. januar 2014 Nå var jeg sammen med kjæresten i går, men om vi ikke hadde vært det, så hadde jeg sendt han mld ved midnatt, ja. Jeg vil tro det er det normale. Jeg hadde ikke giddet å bli i det forholdet, ts. Om det er hasjen som gjør han sånn eller om han faktisk er sånn, det er ikke godt å si. Men jeg hadde dumpet han. Anonymous poster hash: db05e...cb5 1
Gjest meh Skrevet 1. januar 2014 #7 Skrevet 1. januar 2014 (endret) Hvis disse 8000kr i måneden er for personlig bruk så er det ikke rart han er fjern. Dette tilsvarer ca 60-80g hasj avhengig av hva han betaler, som igjen er sikkert en 150 jointer. Han har åpenbart et rusproblem i så fall, for det er jævlig mye. Endret 1. januar 2014 av meh 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #8 Skrevet 1. januar 2014 Hvis disse 8000kr i måneden er for personlig bruk så er det ikke rart han er fjern. Dette tilsvarer ca 60-80g hasj avhengig av hva han betaler, som igjen er sikkert en 150 jointer. Han har åpenbart et rusproblem i så fall, for det er jævlig mye. Ja er det. Han suger seg ihjel på den derre jævla pipen hele døgnet gjennom...... ts Anonymous poster hash: 2bbf3...715
StellinaX Skrevet 1. januar 2014 #9 Skrevet 1. januar 2014 Ett eneste råd; gjør det slutt! Been there, de aller færreste slutter å røyke før taket ramler ned i hodet dem. Ikke alle slutter da heller. Dersom du ikke liker gutter som røyker seg møkkings dag ut og dag inn, så er det like greit å gå videre nå, det blir sannsynligvis ikke bedre med tiden. Beklager negativititen, men dette er fakta og ikke bare noe jeg finner på, de færreste slutter å røyke av seg selv når de er skikkelig avhengig.
Catnip Skrevet 1. januar 2014 #10 Skrevet 1. januar 2014 Høres ut som om du har lyst til å dumpe ham og bare ser etter bekreftelse på det her på forumet. Gjør det, det er slitsomt å gå rundt med så mange negative følelser!
Gjest Blondie65 Skrevet 1. januar 2014 #11 Skrevet 1. januar 2014 Godt - uten det hjernedøde egosentriske dophodet - nytt år.
Gjest Wei Wei Skrevet 1. januar 2014 #12 Skrevet 1. januar 2014 (endret) Min kjæreste var i utlandet, men han ringte kl 12.00 for å ønske meg godt nytt år og snakke litt. Endret 1. januar 2014 av Wei Wei
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #13 Skrevet 1. januar 2014 Jeg var ikke med kjæresten, men fikk mld rundt 00:00. Anonymous poster hash: 6b660...778
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #14 Skrevet 1. januar 2014 Hvorfor gidder du tafatte hasj-folk? Ofte blir de impotente etter hvert, også Anonymous poster hash: 0746b...4cf
Hecubaa Skrevet 1. januar 2014 #15 Skrevet 1. januar 2014 Du er sammen med en som bruker 8000 kroner i måneden på hasj og som ikke bare lar være å kontakte deg på nyttårsaften, men også dagen etter (til tross for at han uansett er tilgjengelig på facebook) - dette kan umulig være liv laga i lengden så grip det nye årets muligheter og få han ut av livet så du slipper å irritere deg mer. 1
Libertas Skrevet 1. januar 2014 #16 Skrevet 1. januar 2014 (endret) AB innlegg nr 14: Visste du at marihuana brukes som potensmiddel i flere kulturer? Er vel større sjans for å bli impotent ved alkoholinntak. Og TS: Kjæresten din har et alvorlig problem, så dump han! Endret 1. januar 2014 av Takr91
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2014 #17 Skrevet 1. januar 2014 Er det vanlig høflighet å ønske godt nyttår til hverandre likevel? Jeg skrev godt nyttår igår rundt 00.00, og enda ikke fått et godt nyttår tilbake. Han er tom pålogget face, men jeg gidder ikke skrive noe til ham. Er så mektig lei av at jeg ALLTID skal ta kontakt, spørre hva han gjør på osv, og han spør ikke meg om en dritt. PISSLEI! Vi har vært sammen i et år... Og han røyker store mengder hasj hver dag, les: handler for ca 8000kr i hasj pr mnd..... Er det derfor han er regelrett hjernedød oftest? Faen ta... Anonymous poster hash: 2bbf3...715 Høres ikke ut som at dere er kjærester overhodet. 1
StellinaX Skrevet 1. januar 2014 #18 Skrevet 1. januar 2014 Takr91: ingen god sammenligning å bruke alkohol akkurat, alle vet vel hva det gjør med potensen når inntaket blir for høyt;) Hasj er skadelig- uavhengig av om andre ting er mer skadelig. Jg orker ikke skrive alt her fra tlf, men Google litt på seriøse sider, så får du den indfoen du trenger. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #19 Skrevet 1. januar 2014 Dere har helt rett. Jeg har tenkt lenge på å gjøre det slutt, for jeg er så lei av å bli andreprioritert, etter hasj. Jeg klarte ikke la være, men skrev til ham at jeg var lei av å være kjæreste med meg selv, og at det var vanlig høflighet å ønske hverandre godt nyttår. (noe i den dur, dette problemet har med at jeg kommer etter hasj har pågått lenge) Dermed skrev han at han var full (det driter nå jeg i om han var), og har ikke hørt mer. Jeg gidder ikke ta mer kontakt med ham fremover. Kanskje dette var det som fikk mitt beger til å renne over, for det har gjort det nå. ts Anonymous poster hash: 2bbf3...715 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå