Gå til innhold

Jeg vet ikke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Åh noen ganger hater jeg å være forelsket! Jeg har forelsket meg i en helt fantastisk mann, han er utrolig snill, omtenksom og ser bra ut! Problemet er at han har dame. Han har vært i et langtidsforhold, og det virker som om forholdet skranter litt og er på hell. Vi har festet en del i lag, og fått helt grei kontakt. Da han hadde pause med dama, rotet vi litt. Etter dette ble han i lag med dama si igjen. Nå for to helger siden møttes vi på samme fest, han bor ganske langt vekke pga utdanning, så han er hjemme noen ganger. Da jeg møtte ham denne gangen var han helt overlegen og veldig opptatt av henne, virket som han skulle bevise for meg at han var veldig glad i henne. Da hun forsvant begynte han faktisk å snakke med meg og vi fikk den samma gamle kontakten igjen. Han er veldig beskjeden når han er edru, så vi har ikke snakket så mye ellers. Vi begge har en ting for hverandre, ihvertfall når vi drikker, og selvfølgelig har jeg klart å forelske meg i ham. Det gjør så vondt på mange måter. Jeg tør ikke å ta kontakt med ham nå, for jeg er redd for dama hans. Jeg har veldig lyst, men er for beskjeden jeg også.

Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. :unsure:

Anonymous poster hash: 83d96...802
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hold deg unna ham.

Anonymous poster hash: 95f04...333
  • Liker 1
Skrevet

Du skal bare la han være i fred. du skal bare gå videre uten han. Ikke forvent at han forlater hun andre dama

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Klassisk drittsekk.

Gå videre med livet ditt og la denne fyren seile sin egen sjø. Du vet han har dame,men har ingen garanti for at forholdet er skrantende eller at de har hatt pause. Ble selv lurt av en sånn en gang. Han hadde pause fra damen fordi (avstands)forholdet var så vanskelig og han søkte trøst hos meg.Men etter at vi hadde hatt sex,var han plutselig sammen med dama igjen. Hun på sin side ante vel ingenting om hvilken møkkamann hun var sammen med stakkars.

Anonymous poster hash: 4230e...d99
AnonymBruker
Skrevet

Okei. Får prøve å holde meg unna han da, i og med at han bor langt borte så hjelper det jo litt, heldigvis!

AnonymBruker
Skrevet

Okei. Får prøve å holde meg unna han da, i og med at han bor langt borte så hjelper det jo litt, heldigvis!

Du fortjener bedre :)

Anonymous poster hash: 4230e...d99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...