AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Har du hørt Beyonce sin nye plate, og hva syns du eventuelt om den? Har aldri vært fan av kommersiell musikk, men har alltid syntes sangene til Beyonce er fengende og følelsesfulle, og den nye platen er veldig annerledes og jeg likte den veldig godt. Beyonce er selvsentrert og liker å "opphøye" seg selv, men det nye albumet fungerer bra. Anonymous poster hash: 8f0a6...c2d
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Ikke det at jeg har hørt den, men den er søppel slik som alt annet hun har laget. Anonymous poster hash: 41263...f7e
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 Har ikke hørt den enda, men utifra det jeg har hørt fra andre skal den vær veldig, veldig bra. Anonymous poster hash: ad2ce...036
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #4 Skrevet 1. januar 2014 Ikke det at jeg har hørt den, men den er søppel slik som alt annet hun har laget. Anonymous poster hash: 41263...f7e Hva er poenget med å svare slikt? Anonymous poster hash: ad2ce...036
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 Ikke det at jeg har hørt den, men den er søppel slik som alt annet hun har laget. Anonymous poster hash: 41263...f7e Det er din mening. Kan ikke si at jeg liker alt hun lager, men hun har da et par gode sanger, mye bedre også enn arister som Rihanna eksempelvis. Anonymous poster hash: 8f0a6...c2d
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #6 Skrevet 1. januar 2014 Har ikke hørt den enda, men utifra det jeg har hørt fra andre skal den vær veldig, veldig bra. Anonymous poster hash: ad2ce...036 Jeg hørte den først i dag. Platen var veldig annerledes enn de andre platene hennes, hun har eksperimentet en del med det nye albumet, jeg liker den nye lyden. Anonymous poster hash: 8f0a6...c2d
Batteri Skrevet 1. januar 2014 #7 Skrevet 1. januar 2014 Har ikke hørt den enda, og jeg håper det blir lenge til jeg eventuelt gjør det.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #8 Skrevet 1. januar 2014 Har ikke hørt den enda, og jeg håper det blir lenge til jeg eventuelt gjør det. Hvorfor det? Anonymous poster hash: 8f0a6...c2d
Batteri Skrevet 1. januar 2014 #9 Skrevet 1. januar 2014 Fordi jeg synes musikken hennes er noe av det mest slitsomme som finnes. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #10 Skrevet 1. januar 2014 Jeg hørte den først i dag. Platen var veldig annerledes enn de andre platene hennes, hun har eksperimentet en del med det nye albumet, jeg liker den nye lyden. Anonymous poster hash: 8f0a6...c2d Strengt tatt har vel ikke hun gjort så mye annet enn å låne bort stemmen sin under innspillingen. Anonymous poster hash: a5881...9a0 2
smalls Skrevet 3. januar 2014 #11 Skrevet 3. januar 2014 Har ikke hørt den enda, men skal gjøre det snart Bare litt treig.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #12 Skrevet 3. januar 2014 Strengt tatt har vel ikke hun gjort så mye annet enn å låne bort stemmen sin under innspillingen. Anonymous poster hash: a5881...9a0 Hvem bryr seg hvordan musikken ble til så lenge den er bra? Og ja, selv om du ikke liker hennes musikk, kan du ikke nekte for at hun er en veldig flink R&B, pop og soul-sanger. Anonymous poster hash: ad2ce...036
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå