AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Jeg var mandag inne på MAC-butikken i Bergen for å kjøpe en concealer. Jeg sa til damen i butikken at jeg var usikker på hvilken farge jeg hadde hjemme, men jeg var sikker på at det var en av de lyseste. Hun finner frem en til meg, og sier hun er skråsikker på at det er den fargen jeg skulle ha. Jeg var litt i farten så jeg betalte og tok med meg concealeren hjem. I går skulle jeg sminke meg med denne og tar den så ut av pakken. Jeg syns den ser litt mørk ut, men tenker jeg skal prøve den på. Når jeg har fått den på ser jeg den er helt KRISE. Fargen er helt brungul, og absolutt helt feil. Fargen jeg har fått heter NW25, mens den jeg fikk sist da de prøvde den på meg het NC20 ser jeg nå som jeg klarte å rote frem den gamle pakken. Det jeg lurte på er om det er mulig å gå tilbake for å klage på dette? Man kan jo reklamere i andre butikker, men jeg har aldri før trengt å klage i et parfymeri. Anonymous poster hash: 99289...e70
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Jeg synes ikke du har en helt klar rett til å reklamere her. Du kjøpte concealeren uten å prøve den og uten å be om å få bytte den hvis fargen var feil, altså er det du som har gjort noe galt her. Du har også åpnet den uten å sammenligne den med den gamle concealeren du hadde hjemme. Jeg hadde forsøkt å få bytte den, men ikke bli overrasket om svaret er nei. Anonymous poster hash: b1d51...920 2
Gjest BabyBlue Skrevet 3. januar 2014 #3 Skrevet 3. januar 2014 Nei, om du bryter seglet på pakken får du ikke byttet. Du kan lett reklamere på sminke i statene, men her i Norge er det svært vanskelig da de ikke har samme deal med fabrikanten (er i hvert fall slik jeg har forstått det).
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #4 Skrevet 4. januar 2014 Jeg fikk byttet ein lignende situasjon. Ba om en svart Dior maskara, men fikk den brune, noe jeg først oppdaget da jeg skulle påføre maskaraen. Selvfølgelig kunne jeg oppdaget feilen før jeg åpnet pakkningen, men parfymeriet byttet uten å blunke da jeg forklarte at jeg faktisk hadde bedt om en svarte. Forsøk å bytt!Anonymous poster hash: fb281...fa2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå