AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Jeg og mannen krangler hver eneste dag. Vi kan ha det kjempefint, men plutselig oppstår det en misforståelse eller en bagatell som blir en stor krangel. Det kan være hva som helst. Ubetydelige ting, husker omtrent ingen krangler, for de betyr ingenting. Vi har ei jente på ett år, har vært gift i 2 år. Vi er i slutten av 20 årene. Sexlivet har vært dårlig i 2-3 år. Det kan gå 1-2 måneder uten sex på det værste. Vanligvis har vi sex 1-2 ganger i måneden. Jeg hat rett og slett ingen lyst. Ikke på han, eller andre menn. Ser på det dom slitsomt, blir mye klin i senga osv. Orker bare ikke. Jeg elsker han. Når vi hat det fint, har vi det så bra! Det et så trist at det har blitt sånn, vet mange sliter med det samme. Hva kan vi gjøre? Anonymous poster hash: 28d48...492
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 åpne opp for kommunikasjon. bli feks enige om at hvis det er noe som plager dere så skriv det ned. gi det til den andre personen å dra bort fra huset en liten stund sånn at vedkommende skal kunne tenke på det, istedet for å plutselig bli sint osv. Anonymous poster hash: e74c7...b64
Gjest Heartbeat Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 Jeg og mannen krangler hver eneste dag. Vi kan ha det kjempefint, men plutselig oppstår det en misforståelse eller en bagatell som blir en stor krangel. Det kan være hva som helst. Ubetydelige ting, husker omtrent ingen krangler, for de betyr ingenting. Vi har ei jente på ett år, har vært gift i 2 år. Vi er i slutten av 20 årene. Sexlivet har vært dårlig i 2-3 år. Det kan gå 1-2 måneder uten sex på det værste. Vanligvis har vi sex 1-2 ganger i måneden. Jeg hat rett og slett ingen lyst. Ikke på han, eller andre menn. Ser på det dom slitsomt, blir mye klin i senga osv. Orker bare ikke. Jeg elsker han. Når vi hat det fint, har vi det så bra! Det et så trist at det har blitt sånn, vet mange sliter med det samme. Hva kan vi gjøre?Anonymous poster hash: 28d48...492 Finne tilbake kommunikSJONEN, HUMOREN OG LEKENHETEN I FORHOLD, DERAV SEX. dA TROR JEG DET MESTE KOMMER SEG SELV Ops, capslock på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå