Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er jo typisk med 13. dag jul osv.

Tenkte å ta det nå til helgen - det er vel ikke unormalt tidlig?

Når pakker du ned julen?

Anonymous poster hash: 46827...3dc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Litt i dag, resten til helgen. Juletre står enda. Ser på face mange har begynt å rydde julen ut.

Anonymous poster hash: f55ce...dfc
Skrevet

Jeg tar bort alt til helgen.

AnonymBruker
Skrevet

I dag! Pakker alltid bort julen 1ste nyttårsdag. Vil møte det nye året friskt, med blanke ark, og ikke dra julen med meg inn i det nye året.

Anonymous poster hash: de4b4...377
  • Liker 3
Skrevet

Hadde tenkt å ta det i dag, men ser ikke ut til at det blir nå. Kommer til å fjerne alt i helgen

AnonymBruker
Skrevet

Det blir nok neste helg. Passer greit ift. tjuendedags jul/13. januar. Synes det er leit med folk som rydder bort julen så tidlig, vi trenger det ekstra lyset vi får av jul/adventspynt. Det blir så mørkt når alt er tatt ned. Men ser vi er av de aller seneste i nabolaget, nesten så det er litt flaut - men skal være prinsippfast!

Anonymous poster hash: e34b4...491
  • Liker 6
Skrevet

Tar litt etter hvert fra og med i dag. Det som synes utenfra blir fjernet sist, her er det vanlig å ha alt framme til 20. dagen. Men det orker jeg bare ikke. Alt er borte før 6. januar.

I dag har jeg pakket bort juleserviset, i morgen forsvinner røde stearinlys. Vi har ikke juletre i år.

Gjest Funky Punk
Skrevet

I dag! Pakker alltid bort julen 1ste nyttårsdag. Vil møte det nye året friskt, med blanke ark, og ikke dra julen med meg inn i det nye året. Anonymous poster hash: de4b4...377

Samme her.

Alt gikk ned i esker i dag. Formen min lot meg ikke vaske ned i dag også, så planen er å gjøre det i morgen

Skrevet

Jeg har lyst til å pakke ned litt og litt mot helgen. Juletreet tar jeg til slutt på søndag. Så får jeg vasket hele leiligheten etterpå.

Skrevet

Jeg pakket bort det meste i dag, bortsett fra det som synes utenfra (har en julekrans med lys i ved inngangsdøren, pluss adventsstjerne). Kanskje litt tidlig, jeg kunne godt hatt juletreet oppe litt til for stemningen sin del. Men julen er over for oss begge, og nå kan vi vaske ut og begynne med oppussing :)

Skrevet

Jeg begynte så smått i dag med å samle alle småting, så pakker jeg ned i morgen og benytter anledningen til å gjøre rent samtidig.

Julepynten er koselig å ta frem, men du verden så deilig å få bort igjen også. :ler:

:heks:

• Liker 2
Gjest Keikolina
Skrevet

Tok ned alt i dag, dvs det fejka juletreet i fra IKEA.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde tenkt å ta det ned i dag, for det er det jeg er vandt med fra barndommen.

Men fant ut at det er myye greiere å ta det i morgen, mens ungene er i barnehagen...

Anonymous poster hash: 71554...9f5
Skrevet

I løpet av helga skal jeg ta alt sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Julaften.

Seriøst? Det er da man feirer jula jo

Anonymous poster hash: 55ef5...3ae

• Liker 2
Gjest Inferno
Skrevet

Seriøst? Det er da man feirer jula jo

Hæææ, kødder du?!!!

AnonymBruker
Skrevet

Hæææ, kødder du?!!!

Ikke spill dum. Pakker du virkelig bort jula samme dag som vi feirer den?

AnonymBruker
Skrevet

Pakker den aldri bort, da jeg aldri pakker den ut.

Anonymous poster hash: 0a9f7...08a
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...