Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan melder man seg opp til konteeksamen ved UiB? Jeg støk dessverre i det ene emnet til jul, og må ta ny eksamen. Det holdes eksamen i emnet i februar,men jeg finner ikke ut hvordan jeg melder meg opp. Noen som kan hjelpe?

Anonymous poster hash: 47c5d...fdd
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje en studiekonsulent ved UiB..?

Eller logg deg inn via studweb og meld deg opp til eksamen..?

Anonymous poster hash: 55598...90e
Skrevet

Jeg skal ta opp en eksamen i mars, og det eneste jeg har gjort er å melde meg opp til faget på studentweb som vanlig. Dette har jeg gjort en høst tidligere, og det var alt som skulle gjøres. Da kan du på studentweb sjekke hvilken emner du er meldt opp til, og der skal også eksamensdatoene stå og krav/vurderingsformer.

Nå skal det sies at jeg ikke strøk, og bare skal prøve å få bedre karakter, så jeg vet ikke om du må gjøre noe annet når du har strøket, men regner med at det er det samme.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk bare til studieadministrasjonen der jeg går og fikk et skjema som jeg fylte ut og leverte

Anonymous poster hash: e68f0...6cc

Skrevet (endret)

I noen av fagene tilbys bare eksamen tidlig i semesteret til de som hadde gyldig fravær på ordinær eksamen. Så hvis du har vært syk og levert sykemelding, blir du automatisk meldt opp til eksamen tidlig i semesteret. De som strøk, ikke dukket opp eller meldte seg av for sent må ta eksamen rett før sommeren. Du må nesten sjekke i infoskranken på fakultetet hvor du går. Det er forskjellige regler alt etter hvilket fakultet du går på nemlig :)

Endret av Pialill

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...