Gå til innhold

Menn ligger nedover på byen, men oppover i forhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror dere det stemmer at menn må ligge nedover på byen og oppover i forhold? Rett og slett fordi at det er flere menn som ønsker sex på byen, og derfor kvinner kan ligge oppover. Men siden de mest attraktive mennene er mest populære vil de ikke binde seg og at derfor kvinner må gå nedover i parforhold?

Anonymous poster hash: b07cb...ccf
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jepp. De fleste menn vil jo ikke binde seg, de vil bare fortsette og tømme seg i nye damer resten av livet.

Anonymous poster hash: d6116...605
  • Liker 1
Skrevet

Ja, det stemmer. Jeg vil vel ikke egentlig si at menn "ligger oppover" i forhold, mer at de der har en dame av egen kaliber. Mens one night stands, pulevenner osv. nesten konsekvent er under deres liga. Det er jo en grunn til at de ikke vil investere i noe mer med disse kvinnene.

• Liker 2
Gjest Coolaid
Skrevet

Ja, det stemmer. Jeg vil vel ikke egentlig si at menn "ligger oppover" i forhold, mer at de der har en dame av egen kaliber. Mens one night stands, pulevenner osv. nesten konsekvent er under deres liga. Det er jo en grunn til at de ikke vil investere i noe mer med disse kvinnene.

Humm vet ikke om jeg er enig. Når vi snakker om å ligge seg nedover eller oppover, snakker vi da om utseende og kropp? Dersom flott kjekk mann ligger med vanlig utseende kvinne som er høyere utdannet enn mannen og sosialt kompetent, ligger mannen seg da nedover eller oppover? Hvem avgjør hva som er opp/nedover eller handler dette kun om utseende?

AnonymBruker
Skrevet

Hmmm. Jeg tror nok at de fleste finner seg en dame av samme kaliber, men det må nok være slik at i forhold må mange menn ligge oppover fordi de mest attraktive ikke ønsker å binde seg. Fordi de nyter i høyere grad det å være med mange forskjellige kvinner.

Skrevet

Både menn og kvinner prøver å finne en partner over their league.

• Liker 1
Gjest Summers
Skrevet

Humm vet ikke om jeg er enig. Når vi snakker om å ligge seg nedover eller oppover, snakker vi da om utseende og kropp? Dersom flott kjekk mann ligger med vanlig utseende kvinne som er høyere utdannet enn mannen og sosialt kompetent, ligger mannen seg da nedover eller oppover? Hvem avgjør hva som er opp/nedover eller handler dette kun om utseende?

Kødder du?

AnonymBruker
Skrevet

Hm.. Jeg vet om en stor player som kunne sikkert blitt sammen med hvem han ville, vasset alltid i pene damer, men ble sammen med ei helt normal jente. Tror nok det er personligheten som teller mest og det er den som gjør om han vil invistere mer i dama.

Anonymous poster hash: 7f6c3...3b0
  • Liker 4
Gjest Coolaid
Skrevet (endret)

Kødder du?

Nei.

- Samtidig som jeg utfordrer "verdien2 av utseende vs andre egenskaper.

Endret av Coolaid
Skrevet

Virker slik ja.

AnonymBruker
Skrevet

Argh, så ennå en tråd med ligadebatten. Ok, ja, attraksjon teller nok for de fleste litt men man behøver faktisk ikke sette seg i bås. Selv om det kan være en fordel å være kjekk så kan du dra en ganske så perfekt dame om du har "game" og er i humøret selv om du ikke skulle være den kjekkeste i lokalet. Og ja, jeg ser dette skje ganske ofte ute. "Alpha male" (syntes uttrykket ikke passer så godt på mennesker men det er vel greit nok å bruke i debatter som dette) dreier seg ikke nødvendigvis om utseende, men oppførsel, kroppspråk og det viktigste av alt: tørre å gå for det du vil ha om du vil ha det.

Anonymous poster hash: 2f025...22e
  • Liker 3
Gjest avocadoen
Skrevet

Tror dere det stemmer at menn må ligge nedover på byen og oppover i forhold? Rett og slett fordi at det er flere menn som ønsker sex på byen, og derfor kvinner kan ligge oppover. Men siden de mest attraktive mennene er mest populære vil de ikke binde seg og at derfor kvinner må gå nedover i parforhold?

Om alle kunne sluttet og generalisere så hadde det vært veldig fint :)

• Liker 2
Gjest avocadoen
Skrevet

Svaret er kroppen.

Hva er det som avgjør hva som er en bra kropp og ikke da? Om du ser f.eks puppetrådene her inne så ser du jo hvor utrolig forskjellig smak folk har. På samme måte som at kvinner også liker forskjellige ting. Så en mann kan føle at han puler noen som er finere enn han, mens noen andre synes at han er finere enn dama han puler. Og når det kommer til forhold så tror jeg de aller fleste ikke er så utrolig overfladiske at de går etter kroppen til folk. Overfladiske forhold varer ikke lenge uansett.

• Liker 5
Gjest Halvor
Skrevet (endret)

Stemmer nok til dels. Blant yngre menn er det mange som ikke ønsker å binde seg til noen, spesielt de populære. Disse må som regel først miste sin attraktivitet før de slår seg til ro. Kanskje 30-35 års alderen. I mellomtiden får de alle damene de ønsker, etterpå skaffer de seg en kjæreste, kanskje fra utlandet. Samlivsmarkedet anno 2014 er skapt for de.

Endret av Halvor
Skrevet

Stemmer nok til dels. Blant yngre menn er det mange som ikke ønsker å binde seg til noen, spesielt de populære. Disse må som regel først miste sin attraktivitet før de slår seg til ro. Kanskje 30-35 års alderen. I mellomtiden får de alle damene de ønsker, etterpå skaffer de seg en kjæreste, kanskje fra utlandet.

De lekre mennene trenger ikke å dra til Thailand for å få seg dame, det vet du også.

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Stemmer nok til dels. Blant yngre menn er det mange som ikke ønsker å binde seg til noen, spesielt de populære. Disse må som regel først miste sin attraktivitet før de slår seg til ro. Kanskje 30-35 års alderen. I mellomtiden får de alle damene de ønsker, etterpå skaffer de seg en kjæreste, kanskje fra utlandet.

Hmm.. da er det merkelig at det er de bra mannfolka som finner seg dame først da? De single bra mannfolka blir tatt før man rekker å blunke. Og menn som fortsatt tenker på dette med popularitet når de har blitt eldre enn 16 kan jeg ikke akkurat si er så veldig bra mannfolk. Er vel akkurat derfor de må kjøpe seg ei dame fra Thailand da :P

• Liker 3
Gjest Riskjeks
Skrevet

Jeg tror tilfeldig sex vs forhold dreier seg om to totalt forskjellige ting. Ved tilfeldig sex er nok de aller fleste (menn som kvinner) mest opptatt av utseendet til den andre, mens ved et forhold er det, i alle fall for voksne mennesker, langt flere komponenter som avgjør. Synes de fleste ser ut til å ha en kjæreste som er sånn omtrent like attraktiv som dem selv, både fysisk og når det gjelder personlighet/(ut)dannelse/økonomi osv.

Hva som er attraktivt, vil uansett variere en del fra person til person/miljø til miljø. For min del vil jeg f.eks heller ha en gjennomsnittlig utseende eller litt under gjennomsnittlig utseende fyr, men med flott personlighet, høy intelligens og god (ut)dannelse, enn en mann med flott utseende, men dårlig personlighet og/eller er mindre intelligent.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror tilfeldig sex vs forhold dreier seg om to totalt forskjellige ting. Ved tilfeldig sex er nok de aller fleste (menn som kvinner) mest opptatt av utseendet til den andre, mens ved et forhold er det, i alle fall for voksne mennesker, langt flere komponenter som avgjør. Synes de fleste ser ut til å ha en kjæreste som er sånn omtrent like attraktiv som dem selv, både fysisk og når det gjelder personlighet/(ut)dannelse/økonomi osv.

Hva som er attraktivt, vil uansett variere en del fra person til person/miljø til miljø. For min del vil jeg f.eks heller ha en gjennomsnittlig utseende eller litt under gjennomsnittlig utseende fyr, men med flott personlighet, høy intelligens og god (ut)dannelse, enn en mann med flott utseende, men dårlig personlighet og/eller er mindre intelligent.

Enig.

Gjest Halvor
Skrevet

De lekre mennene trenger ikke å dra til Thailand for å få seg dame, det vet du også.

De er ikke så lekre da, og hva er vel enklere enn å finne seg noen fra utlandet? Da kan de få seg noen penere også, slik de var vandt med. Høye forventninger må du forstå de har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...