Gjest Elenath Skrevet 16. mai 2004 #1 Skrevet 16. mai 2004 Jeg kunne tenkt meg krøller. Hva koster det for permanent nå? Aner ikke om det går på håret mitt en gang jeg men.. redd for å bruke masse penger og så sitter det ikke. Har verdens glatteste hår nemlig.
Milly:) Skrevet 16. mai 2004 #3 Skrevet 16. mai 2004 Skjønner problemet ditt, mitt hår vil heller aldri krølle seg.. Uansett om jeg fletter håret mens det er vått og sover med det over natten. Etter et par minutter er alle krøllene ute :-? Hvordan fungerer krølltang/kreppetang på håret ditt? Om du tar sterk permanent vil det nok sitte, men det spørs jo hvor mye krøller du vil ha og hvor mye du vil utsette håret ditt for. Det lureste er nok å ta en prat med frisøren din, men husk at det alltid er vanskelig å vite hvordan permanenten vil være på ditt hår hvis du ikke har prøvd det før. Lykke til i alle fall! :-)
Gjest Elenath Skrevet 16. mai 2004 #4 Skrevet 16. mai 2004 Hvordan fungerer krølltang/kreppetang på håret ditt? Ikke noe særlig. Krølltang kan jeg bare glemme, har ikke prøvd kreppetanga på mange år, men sist gang satt det faktisk ganske greit. Får vel prøve på den sterkeste permanenten med store ruller da, så blir det hvertfall ikke sauehår. Har ikke gjort noe som kan slite på håret mitt de siste tre årene, så en permanent kan jvel ikke skade noe voldsomt?
Milly:) Skrevet 16. mai 2004 #5 Skrevet 16. mai 2004 Du får fortelle hvordan det går da Jeg tenker på å ta permanent selv, men er litt for pysete foreløpig.
Gjest Elenath Skrevet 16. mai 2004 #6 Skrevet 16. mai 2004 Må nok vente noen måneder, har ikke penger enda skal fortelle hvordan det går - hvis jeg tør da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå