Gå til innhold

Han har dame, men tar kontakt med meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For ca et halvt år siden hadde jeg en pulevenn. Jeg fikk litt følelser for han etterhvert, men tror ikke han visste det. Vi koste masse, og han fikk meg til å føle meg så utrolig bra.

Et par måneder etter fikk han seg dame. Da trappet han opp kontakten med meg. Han sender meg meldinger, snapchat, liker alle bildene mine på Facebook. Jeg synes dette er ganske merkelig. Han flørter rett gong slett med meg, men han er i et forhold!

Men jeg klarer ikke la vær å svare. Hvor er selvrespekten? Han har meg rundt lillefingeren. Jeg sier til meg selv hele tiden at nå skal kutte kontakten, men når han sender melding klarer jeg ikke la vær å svare. Jeg føler meg så dum. Han har dame, og leker med meg på sidelinjen. Og jeg biter på :(

Anonymous poster hash: 1fbb2...ad3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

La være og svare rett og slett. Er ikke så vanskelig, selvom det er han som er drittsekken her :danse:

Men om du lar være og svar, vil han til slutt slutte og kontakte deg også.

Anonymous poster hash: 0e5c6...f37
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ville du likt det, om du var nye dama? Altså, du har jo følelser for mannen og nå vet du hvordan han er i et forhold, kutt kontakten du.

Anonymous poster hash: 63103...e61
AnonymBruker
Skrevet

blokker han. å hvis du treffer han, å han spør hvorfor så sier du det som det er, at han går bak ryggen på dama si å du vil ikke være med på et sånt spill

Anonymous poster hash: 64b3a...b00
  • Liker 1
Gjest Summers
Skrevet

Men jeg klarer ikke la vær å svare. Hvor er selvrespekten? Han har meg rundt lillefingeren. Jeg sier til meg selv hele tiden at nå skal kutte kontakten, men når han sender melding klarer jeg ikke la vær å svare. Jeg føler meg så dum. Han har dame, og leker med meg på sidelinjen. Og jeg biter på :(

Anonymous poster hash: 1fbb2...ad3

Du må rett og slett ta deg sammen! Har du lyst på oppmerksomhet så finn en som ikke er opptatt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må rett og slett ta deg sammen! Har du lyst på oppmerksomhet så finn en som ikke er opptatt.

Øh? Nå er det vel HAN som bare har lyst på oppmerksomheten i denne situasjonen, og hun som liker ham.

Anonymous poster hash: 48fda...25c

Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Neste gang han skriver til deg svarer du;

´´Vet du hva? Dette blir for dumt. Du har kjæreste.´´

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...