Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ElisaMar
Skrevet

Hei!

Jeg og kjæresten min har vært sammen i over ett år nå, jeg følte ting har gått veldig bra. Men jeg har alltid hatt litt mistanke på at det muligens er noen andre i bildet, men har vell egentlig tenkt at det er jeg som har vært psyko.

Jeg har en venninne som driver med nettdating, som akkurat fant kjæresten min der også :( Hun sa han har en betalende profil og at han virket veldig aktiv.

Jeg er helt knust jeg. Det her er vell ikke greit?

Hva ville dere gjort? Perfekt start på det nye året synes jeg :frown:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke greit...

Var jeg deg hadde jeg sagt enkelt og greit at du ikke vil forplikte deg til han før han vet hva han vil, og at du også ønsker å date andre.

Funker som regel mye bedre enn å bli sur.

Anonymous poster hash: 36400...c60
  • Liker 8
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg ville nok slått opp.

Ev. sagt at jeg regnet med at vi nå var i ett åpent forhold slik at begge kunne date andre. Hvis ikke hadde det vært over og ut.

AnonymBruker
Skrevet

Opprett falsk profil og ta kontakt med han.

Anonymous poster hash: f7fbf...2c9
  • Liker 16
Gjest ElisaMar
Skrevet

Men er det så lurt da? Jeg har aldri drevet med nettdating før, hva sier man?

Skrevet

Nei,ikke opprett noen profil og lag noe unødvendig drama. Ikke legg mer i det,dump han og bli ferdig med han. Du vet jo allerede nå hva han holder på med. Han er i forhold men på jakt etter nye damer? Spar deg for dramaet og bli ferdig med han.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Eksen hadde det... jepp EKSEN!

han sa at "han trengte å få ut frustrasjon", hva slags unskyldning er DET liksom!

Anonymous poster hash: 30503...176
  • Liker 4
Gjest ElisaMar
Skrevet

Eksen hadde det... jepp EKSEN!

han sa at "han trengte å få ut frustrasjon", hva slags unskyldning er DET liksom!

Åh, skjønner ikke hvorfor det her skjer :( konfronterte du han med dette?

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvilken datingside, og jeg synes du bør spørre ham hva han ser etter der.

Så enkelt.

Alle steder vil du finne mennesker som er passive bak sitt tastatur, som kun ønsker inspirasjon og spenning via meldinger og brev. - og noen rene bildesamlerer.

• Liker 1
Gjest Chloe87
Skrevet

Ikke greit! Jeg hadde konfrontert han med en gang jeg! "Du...hvorfor er du på daitingside?" Deretter hadde jeg slått opp!

AnonymBruker
Skrevet

Åh, skjønner ikke hvorfor det her skjer :( konfronterte du han med dette?

konfronterte han ja. å det jeg skreiv var jo svaret jeg fikk. han slettet profilen rett etterpå å jeg var innom for å sjekke i ettertid, men min tillit var brutt. skjønner ikke hvorfor han ikke bare kunne snakke med meg. han hadde store problemer med kommunikasjon, ikke at det er noen unskyldning, men det er kanskje et lite svar på hvorfor han gjorde som han gjorde. men sånne ting er et klart tillitsbrudd.

AnonymBruker
Skrevet

Men er det så lurt da? Jeg har aldri drevet med nettdating før, hva sier man?

Nei, det ville være sleipt. Å synke til hans nivå er ikke rette måten å gjøre ting på. Han har vært uærlig mot deg. Hvis du er uærlig tilbake har du ikke lenger det moralske overtaket du har nå.

Anonymous poster hash: 2da17...fb9

Gjest ElisaMar
Skrevet

Nei, det ville være sleipt. Å synke til hans nivå er ikke rette måten å gjøre ting på. Han har vært uærlig mot deg. Hvis du er uærlig tilbake har du ikke lenger det moralske overtaket du har nå.

Anonymous poster hash: 2da17...fb9

Ja, det er jeg enig i! Jeg får vell bare konfrontere han med det.

• Liker 1
Gjest ElisaMar
Skrevet

konfronterte han ja. å det jeg skreiv var jo svaret jeg fikk. han slettet profilen rett etterpå å jeg var innom for å sjekke i ettertid, men min tillit var brutt. skjønner ikke hvorfor han ikke bare kunne snakke med meg. han hadde store problemer med kommunikasjon, ikke at det er noen unskyldning, men det er kanskje et lite svar på hvorfor han gjorde som han gjorde. men sånne ting er et klart tillitsbrudd.

Føler ut som og få ett slag i trynet ihvertfall. Er ikke spesielt hyggelig og finne ut av!

Gjest ElisaMar
Skrevet

Hvilken datingside, og jeg synes du bør spørre ham hva han ser etter der.

Så enkelt.

Alle steder vil du finne mennesker som er passive bak sitt tastatur, som kun ønsker inspirasjon og spenning via meldinger og brev. - og noen rene bildesamlerer.

På sukker i følge venninnen min! Jeg vet ikke åssen dating-side dette er jeg i forhold til hva folk er ute etter? Venninnen min mente ihvertfall at det var litt "både og" som det ofte var på disse dating greiene.

Gjest ElisaMar
Skrevet

Ikke greit! Jeg hadde konfrontert han med en gang jeg! "Du...hvorfor er du på daitingside?" Deretter hadde jeg slått opp!

Ja, er vell bare og konfrontere han, men synes det er litt vanskelig også. Men takk for svar :-)

AnonymBruker
Skrevet

Føler ut som og få ett slag i trynet ihvertfall. Er ikke spesielt hyggelig og finne ut av!

nei det er ikke trivelig i det hele tatt. følte at han slo meg i bakhodet med en spade....

Gjest Riskjeks
Skrevet

Her må du bare konfrontere ham. Det er selvsagt IKKE greit!

Skrevet

På sukker i følge venninnen min! Jeg vet ikke åssen dating-side dette er jeg i forhold til hva folk er ute etter? Venninnen min mente ihvertfall at det var litt "både og" som det ofte var på disse dating greiene.

Not good. Be han vise profilen til deg mens du sitter og ser på, og be han slette den mens du sitter å ser på. Hvis han nøler med dette eller kommer med bullshit som "det tar tid å legge ned" eller noe slikt, så bare dump han.

Skrevet

Samme ville jeg gjort.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...