AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Så var det allerede 1. januar, og her sitter jeg med en kiip nedtur. Julen har vært så herlig, fatter bare ikke hvordan jeg skal orke å ta fatt på hverdagen igjen, med jobbing, grytidlige morgener, barn som skal følges opp og kjøres hit og dit hele tiden... Vinter og kaldt, evinnelig lenge til neste ferie er det og, sukk.... Nei da, skal vel ikke klage, har tross alt hatt en bra jul. Men jeg virkelig hater denne perioden her, hvor julen snart skal ryddes ut og man ubønnhørlig blir kastet ut i hverdagskarusellen igjen. Flere som føler det sånn? Hva gjør du for å se litt lyst på det? Anonymous poster hash: d5d30...1e7 1
Gjest Coolaid Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Skjønner hva du mener. Det er litt sånn for mange spesielt ved overgangssituasjoner, altså fra det ene (ytterpunkt) til det andre. Det blir litt sånn som den ene boken med Albert Åberg hvor etter jul pappa og Albert kjeder seg - kjedelig å gå tilbake til hverdagen når man har hatt det så fint men så finner man ut av det Har det sånn selv, overgangssituasjonene oppleves litt kjipt. Det hjelper å gjøre bra ting for seg selv. Da føles det bedre
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 Jeg jobber i helsevesenet å har ikke hatt noe fri i jula, bare mange slitsomme arbeidsdager der vi er underbemannet. Gleder meg til hverdagen kommer å vi går tilbake til normalen... Er utslitt etter julen... Anonymous poster hash: 52df3...2a4 2
QueenAwesome Skrevet 1. januar 2014 #4 Skrevet 1. januar 2014 Jeg skjønner veldig godt hva du mener, vurderer å gå i dvale til påske
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 Jeg forstår hva du mener. Du må bare gjøre det beste ut av det. Liker du forresten å stå på ski? Ikke at det er så mye snø, men jeg liker slalåm og kommer til å ta mange hytteturer på fjellet framover. Kunne du f.eks tatt med barna på noe sånt? Da har dere jo noe hyggelig å se fram til Anonymous poster hash: 06f3a...2c1
Løvefrøken Skrevet 1. januar 2014 #6 Skrevet 1. januar 2014 Hva med å fokusere på at sola har snudd...? Gleder meg som en unge til føfrste dag jeg kan dra hjem fra jobb uten at det er nattemørkt ute! 4
Missy1 Skrevet 1. januar 2014 #7 Skrevet 1. januar 2014 Jeg gleder meg til hverdagen er tilbake igjen. Høytider er utrolig slitsomme og såre for oss
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #8 Skrevet 1. januar 2014 Helt greit at jula er over, men gruer meg litt til hverdag og jobb. Stå opp tidlig. Æsj! Anonymous poster hash: 5e1f0...a61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå