Gå til innhold

hva gjorde du i 2013 som du angrer på? Tenkt å gjøre noe med det i 2014?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå mener jeg ikke sånn småting man kan angre litt på av og til, men som egentlig er ubetydelige. Jeg mener mer om man har gjort noe veldig galt mot seg selv eller andre, enten med vilje eller ikke.

Jeg angrer veldig på at jeg slo opp med eksen, og ikke prøvde mer, selv om jeg elsket ham mer enn noe annet. Det var et avstandsforhold og vi var låst på hver vår kant av landet, jeg hadde virkelig ikke lyst å ende ting med ham, men jeg takler ikke avstandsforhold så veldig bra.

I ettertid har jeg jo vrengt de små grå og funnet ut at det ikke var så håpløst som jeg så det en stund. Jeg kunne ha funnet en måte å flyttet nærmere på, men de løsningene så jeg bare i ettertid og nå prater han ikke med meg i det hele tatt. Hva kan jeg si? Jeg er ikke perfekt. Jeg har unnskyldt meg og latt han vite at jeg angrer og forklart min side av saken, men har ikke hørt noe fra ham siden det.

Hva jeg har tenkt å gjøre med det i 2014? Ikke noe, jeg har jo sakt unnskyld og forklart meg og sakt jeg angrer. Føler ikke jeg kan gjøre noe mer med det. Så nå blir det bare fokus på å komme over ham, det er fortsatt ikke så lenge siden.

Anonymous poster hash: ba08d...089
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes trist ut :frown:
Har ingen store ting å angre på. Men har brukt forferdelig mye tid av året på å krangle. Noe jeg skal skjerpe meg på.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg angrer på at jeg ikke holdt meg unna mannfolk. Hadde spart meg for både psykologutgifter og selvmordsforsøk om jeg bare holdt meg unna :( Skal aldri involvere meg med menn igjen.

Anonymous poster hash: 0952e...c39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...