Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Solstråla88
Skrevet

Jeg har begynt og slite med acne etter jeg sluttet på p-pillen, og har snakket med legen om dette. Jeg sliter mestpå ryggen og kinn/hals. Fikk da en krem som heter epiduo, og i samråd med legen skulle jeg snakke med de ansatte på apoteket for og finne gode produkter til min sensitive hud, som også kunne hjelpe mot acne.

Vi ble da enige om og prøve La roche-posay effaclar serien, og til jul fikk jeg krem og renseolje, så kjøpte jeg meg resnegele selv. Problemeter at huden svir og brenner når jeg bruker alle disse produktene to ganger om dagen hver dag, skikkelig ubehagelig.

Er d noen som har erfaringer med disse produktene som annan hjelpe? Fikk dessverre lite hjelp på apoteket da jeg var der i går for og spørre de om dette.

På forhånd, Tusen takk for all hjelp :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Solstråla88
Skrevet

Ingen som har noen erfaring med disse produktene??

• 1 måned senere...
Skrevet

Det beste du kan gjøre er og styrke huden med pur col som er et kveg collagen som du tar i 3 måneder også ta collagen behandling på huden dette vil fjerne acne ikke helt men delvis og gjøre huden mer sterk ,radio frekvens behandlinger er dyrt men meget effektivt smatidig som en behandling som heter jeet peel en oxygen med vann,jeg tror du kan glemme alle kremene så lenge du kke styrker huden innenei fra ,bare et tips ,jeg vet renee studio i teatergt har mye collagen produkter som styrker huden og oxygen behandlinger hun har fantastike apparater som oxygen og frekvens maskiner ,spør du henne for du et godt tilbud ,det fikk jeg !

Skrevet

Jeg har begynt og slite med acne etter jeg sluttet på p-pillen, og har snakket med legen om dette. Jeg sliter mestpå ryggen og kinn/hals. Fikk da en krem som heter epiduo, og i samråd med legen skulle jeg snakke med de ansatte på apoteket for og finne gode produkter til min sensitive hud, som også kunne hjelpe mot acne.

Vi ble da enige om og prøve La roche-posay effaclar serien, og til jul fikk jeg krem og renseolje, så kjøpte jeg meg resnegele selv. Problemeter at huden svir og brenner når jeg bruker alle disse produktene to ganger om dagen hver dag, skikkelig ubehagelig.

Er d noen som har erfaringer med disse produktene som annan hjelpe? Fikk dessverre lite hjelp på apoteket da jeg var der i går for og spørre de om dette.

På forhånd, Tusen takk for all hjelp :-)

Det er Epiduoen som gjør at det svir.

Jeg hadde den selv før, et helvete hver gang jeg brukte den. Gikk over til Aberela, men den er gått ut av produksjon.

Følg bruksanvisningen nøye, så kan det bli bedre. Står det at du skal vente en halvtime etter ansiktsrens før krem, så vent den tiden fullt ut.

Et tips: prøv mest mulig å starte hudrens tidlig (om du ikke skal noe på kvelden). Rens fjes kl. 20, epiduo halvtime senere. Rett før du legger deg kan du ta på ansiktskrem. Epiduo og andre midler skal helst virke alene, men blir du skikkelig tørr og sår kan du ta på rett før du skal sove.

I begynnelsen er det lurt å venne huden til kremen, prøv å bruke den annenhver dag bare, og så kun kveldstid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...