AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Dette er ikke for å syte og klage, men mer for å sette ord på situasjonen min. Føler jeg er den eneste jeg vet om som er alene. Har ingen familie og så godt som ingen venner. Vet faktisk ikke helt hva jeg gjør feil…. Har en god jobb, egen bolig og bil. Det mangler ingenting, bortsett fra på det sosiale plan. Etter at det ble slutt med eksen ble det også slutt på det sosiale for min del, da jeg ikke hadde så stor vennekrets i utgangspunket. Når hun nå i tillegg har fått seg ny type (etter 3 mnd) og på toppen av det hele skal holde meg varm blir jeg helt ødelagt. Jeg har ikke hatt kontakt med henne på over 3 mnd, men i julen har hun begynt å sende meg meldinger osv. Ikke noe som kan misforstås, men hvorfor nå? Jeg har ikke behov for å være venn med eksen som jeg fortsatt har følelser for. Det er kamp nok for meg å komme meg videre. På nyttårsaften var hun sammen med hennes nye flamme. Selv satt jeg for meg selv helt alene. Gikk å la meg lenge før midtnatt. Føler meg som et paranoid null. Anonymous poster hash: 1915e...2a5
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Det er ikke lett å starte det nye året med slike tanker, og de er vanskelig å gjøre noe med. Ta tiden til hjelp, finn aktiviteter som du setter pris på og husk at det er ditt liv, du må gjøre det du ønsker. Du kan ikke forandre andre og hva de gjør, men du kan forandre hvordan du takler det. Hvis du ikke ønsker kontakt, blokker nummeret hennes, så slipper du å forholde deg til hennes plutselig behov for at du ikke skal mislike henne (som jeg mistenker at er årsaken til slike meldinger i jula). Anonymous poster hash: c3dc9...649
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 Kanskje hun sender meldinger for å vise at hun bryr seg om deg, og ikke vil du skal føle deg SÅ alene i jula. Les på psykologibloggen om negative leveregler, så finner du kanskje ut hvorfor du ikke har andre mennesker rundt deg. Anonymous poster hash: c29e3...3c2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Dytt Anonymous poster hash: 1915e...2a5
Hjertefisk Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Om det er til noe trøst så kan jeg fortelle deg at alle, absolutt alle, før eller siden går igjennom tøffe tider i løpet av livet. Det er mange som har det slik som deg. Så du er ikke alene. Men det er de tøffe tidene man tar lærdom av, som gjør deg menneskelig og som gjør livet rikere og mer nyansert. I 2012/2013 hadde jeg ei ganske vanskelig jul selv. Preget av ensomhet, depresjon, kjærlighetssorg og overgrep. Men etterhvert som året gikk ble ting bare bedre og bedre og 2013 ble til slutt et av de beste årene i mitt liv! Nyttårsaften feiret jeg med min nye kjæreste. (Og jeg som trodde jeg skulle være alene resten av mitt liv...) Et år varer lenge, ting kan snu seg fort. Men det er viktig at du har den rette innstillinga og gjør det du kan for at du selv skal ha det bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå