missfidget Skrevet 16. mai 2004 #1 Del Skrevet 16. mai 2004 Ja som sagt jeg trenger tips om hvordan jeg kan få av flekkene på et par hvit lin/bomull par bukser. De er hvite og det er nemlig at de har visst drog i gulvet så det blir verste på "endene". Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 16. mai 2004 #2 Del Skrevet 16. mai 2004 Nylonvask er genialt til flekker. Lin tåler dessverre ikke klor, men ellers er det en fin siste utvei til hvite plagg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ragnhils ikke innlogget Skrevet 16. mai 2004 #3 Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg pleier å helle litt flytende vaskemiddel på flekken - la det virke litt, og vaske på vanlig måte. Da pleier det meste å forsvinne, uten at jeg føler at jeg mishandler plaggene. (og har jeg ikke annet så bruker jeg faktisk zalo- men det har jeg ikke prøvd på lin... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elenath Skrevet 16. mai 2004 #4 Del Skrevet 16. mai 2004 Vanish fungerer for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå