annev Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 I hele 2013 tok jeg av meg 14, 5 kg. Og bestemte meg at i jula skulle jeg ikke tenke kalorier. Men har blitt en del juleselskap og da en del spising:-( jeg har da klart å øke vekta med 4, 5 kg på 12 dager!!!! Trodde ikke det var mulig. Kan man virkelig legge på seg så mye på 12 dager. Vil disse nyoppståtte kiloene gå fortere av igjen,?
Gjest bustyvel Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Hvorfor lager du så mange tråder? Du skal vel ikke leve på julesnop og ribbe i 2014, så bare gå på med nytt mot igjen. En sunn livsstil handler også om å kunne kose seg. 2
Gjest Heartbeat Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 Jeg veier 6 kg mer enn før jul og det er med bare noen få dager med litt mer utskeielse enn før. Håper det meste er vannvekt pga jeg har gumlet mer karbohydrater enn jeg bruker Slapp av, vil tro det meste av din vekt er vann
Gjest Runforit Skrevet 1. januar 2014 #4 Skrevet 1. januar 2014 (endret) Jeg veier opp til 3 kg mer på kvelden enn på morgenen. Er væske og salter. På morgene er jeg back to normal. Så etter noen dager med mye karbohydrater, sukker og salt mat så er det nok en del vann i kroppen. Derfor en aldri skal veie seg rett etter jul, ikke på en mandag for den saks skyld. Vei deg alltid på fredager og ikke vei deg igjen før om et par uker når alt overskuddet er ute av kroppen Endret 1. januar 2014 av Runforit 1
Gjest *kokos* Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 Jeg har også gått opp en del i jula. Jeg tenker at jeg klarte å gå ned i fjor, da skal jeg klare det i år også. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #6 Skrevet 1. januar 2014 Jeg har gått opp bare 400 gr i jula. Anonymous poster hash: a329e...330
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå