Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spiller det ingen rolle hva du legger ut/hvor bra bildet/statusen er, så lenge du er populær eller aktiv på Facebook?

Jeg kan legge ut et utrolig fint bilde, men likevel får jeg få likes. En annen kan legge ut en kjip status, og få mange likes.

Anonymous poster hash: da2a8...0b4

Videoannonse
Annonse
Gjest Superwoman!
Skrevet

Ja, desverre er det sånn. Eller så kan det komme an på hvor mange venner du har.

Skrevet

Hele FB er dritt. Alt går ut på at du deler din personlige dagbok til verden og alt handler om likes. Ihvertfall som jeg har hørt det fra mine venner. Feks, en venn legger ut et bilde av tallerk med makaroni og ketchup å får 30 likes mens en annen legger ut et helt nydelig bilde av seg selv og får 5-7 likes.

AnonymBruker
Skrevet

Hele FB er dritt. Alt går ut på at du deler din personlige dagbok til verden og alt handler om likes. Ihvertfall som jeg har hørt det fra mine venner. Feks, en venn legger ut et bilde av tallerk med makaroni og ketchup å får 30 likes mens en annen legger ut et helt nydelig bilde av seg selv og får 5-7 likes.

Dette er helt sant.. Jeg er på instagram også samme der- folk legger ut bilde av colaboksen eller middagen sin og får 150 likes?? What the fuck? Mens andre legger ut nydelige solnedganger eller naturbilder ogfår 30? Det avhenger selvsagt av antall venner men også av alder på venneflokken og hvor sosial/aktiv ellers den som legger ut er, både på insta og facebook...

jeg liker imidlertid å være der, det er fine adspredelser i en kjedelig hverdag, følge med på hva som skjer og kommunisere litt med verden. men dette med skjev fordeling av likes irriterer meg voldsomt.. Gruer meg til min datter om få år skal tre inn i dette med tenåringsusikkerhet og såre følelser

Anonymous poster hash: 0777f...1e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...