straamann Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 (endret) Ja, så nå er det 2 år og 2 måneder siden sist jeg hadde sex med en kvinne. (Stats: Jeg er 26, på vei inn i arbeidslivet, bor i kollektiv, litt under middels mannehøyde, ok utseende og bygning) Det første året gikk egentlig greit, jeg savnet det ikke så mye at det var et problem. Men nå i høst har savnet og desperasjonen vært tiltagende; til tider unnlater jeg å gjøre aktiviteter jeg liker eller bør gjøre til fordel for å lete etter måter å få utløp for kåtskapen på. Begjæret etter sex er også så påtrengende at når jeg møter kvinner som det eventuelt kunne blitt noe med, så tenker jeg på sex allerede fra første stund og blir dermed enten for ivrig eller trekker meg selv unna videre oppfølging fordi jeg er redd for å bli oppfattet som nettopp: en gris. Jeg lurer på hvordan jeg skal gå frem for å få sex, for jeg anerkjenner at det er et primærbehov som må få utløp. Men jeg vet jo at det ikke finnes noen fasit. Å gå på byen er vel en fin måte å få ONS på, men jeg er ikke villig til å legge ned den innsatsen det kreves ved å henge på byen hver helg for å kanskje få seg en 3-4 nyp i året. Via arbeid møter jeg helst eldre kvinner, og i studie/fritid er det mest et mannsdominert miljø. Prøver litt diverse nettdating der jeg kommer i kontakt med kvinner, men mange av disse kvinnene er naturlig nok dritlei av kåte menn og er derfor vanskelig å bli kjent med. Jeg stod nettopp opp fra nyttårsfesten, og i gangen ligger det et par søte damesko = hybelkameraten min har fått med seg ei hjem. Jeg føler meg ekstremt unormal og dum. :frown: Endret 1. januar 2014 av straamann 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Jeg gikk nesten fire år uten og kjente på at jeg holdt på å bli gal.. Stor klem til deg! Jeg er dame så når jeg gikk hardt inn for det så funka det. Jeg må innrømme at jeg elsker Tinder Anonymous poster hash: e42f5...78f 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #4 Skrevet 1. januar 2014 Dersom du hviler din lykke på andre mennesker blir du fort skuffet. Dessuten er ikke sex en rettighet, du må bare lære å leve uten dersom du ikke får det. Å gå på jakt etter jenter bare for sex er ikke helt OK, men det virker det som du skjønner? Jeg er riktignok dame og kan ikke helt sette meg inn i situasjonen din. Ikke fordi jeg "vasser i sextilbud" ofr det gjør jeg ikke, men fordi jeg har ikke et behov som "må få utløp". Nå har jeg ikke hatt sex på 6 år og har det helt fint med det. Jeg er sosial, trener, jobber og studerer, og trives med det. Kanskje du også burde dreie fokus vekk fra "lysten" din? Finn deg noe å gjøre? Ikke for å være frekk, men slike menn som deg tror jeg støter en god del kvinner vekk fra seg fordi dere er så sexfokuserte, selvopptatte og lite attraktive :/ Anonymous poster hash: 89646...034 3
Gjest Herr Heftig Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 Dersom du hviler din lykke på andre mennesker blir du fort skuffet. Dessuten er ikke sex en rettighet, du må bare lære å leve uten dersom du ikke får det. Å gå på jakt etter jenter bare for sex er ikke helt OK, men det virker det som du skjønner? Jeg er riktignok dame og kan ikke helt sette meg inn i situasjonen din. Ikke fordi jeg "vasser i sextilbud" ofr det gjør jeg ikke, men fordi jeg har ikke et behov som "må få utløp". Nå har jeg ikke hatt sex på 6 år og har det helt fint med det. Jeg er sosial, trener, jobber og studerer, og trives med det. Kanskje du også burde dreie fokus vekk fra "lysten" din? Finn deg noe å gjøre? Ikke for å være frekk, men slike menn som deg tror jeg støter en god del kvinner vekk fra seg fordi dere er så sexfokuserte, selvopptatte og lite attraktive :/ Anonymous poster hash: 89646...034 Jo, det synes jeg faktisk er helt OK. Man må da få lov til å ha de intensjonene man vill så lenge man ikke lurer noen eller på andre måter er slem.
straamann Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2014 Dersom du hviler din lykke på andre mennesker blir du fort skuffet. Dessuten er ikke sex en rettighet, du må bare lære å leve uten dersom du ikke får det. Å gå på jakt etter jenter bare for sex er ikke helt OK, men det virker det som du skjønner? Jeg er riktignok dame og kan ikke helt sette meg inn i situasjonen din. Ikke fordi jeg "vasser i sextilbud" ofr det gjør jeg ikke, men fordi jeg har ikke et behov som "må få utløp". Nå har jeg ikke hatt sex på 6 år og har det helt fint med det. Jeg er sosial, trener, jobber og studerer, og trives med det. Kanskje du også burde dreie fokus vekk fra "lysten" din? Finn deg noe å gjøre? Ikke for å være frekk, men slike menn som deg tror jeg støter en god del kvinner vekk fra seg fordi dere er så sexfokuserte, selvopptatte og lite attraktive :/ Anonymous poster hash: 89646...034 Jeg deler synet ditt på at å hvile sin lykke på andre mennesker ikke er så lurt. Selv folk som har mye sex eller er i et forhold har ofte problemer, lykke er ikke noe man kan få utenfra. Når det gjelder sexbehov, kan det ikke være slik at både menn og kvinner har ulik styrke på "driftene" sine? Jeg skal ikke påstå noe bastant, men for meg virker det litt reaksjonært i et likestillingsperspektiv å insinuere at det bare er menn som kan kjenne det krible i underlivet i en slik grad at det forstyrrer tankene. Om jeg er lite attraktiv fordi jeg tenker på sex, så er det jaggu mange som er lite attraktive her i landet, haha! Jeg har jobb, interesser og et sosialt liv som jeg fortsatt følger, men tankene om seksuell tilfreddstillelse er plagsomt påtrengende likevel. 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #7 Skrevet 1. januar 2014 Jo, det synes jeg faktisk er helt OK. Man må da få lov til å ha de intensjonene man vill så lenge man ikke lurer noen eller på andre måter er slem. Helt enig, men jeg tviler egentlig på at menn er så veldig ærlige om sine hensikter når det gjelder uforpliktende sex. Eller hva tror du? Anonymous poster hash: 89646...034 1
Gjest Lincoln Skrevet 1. januar 2014 #8 Skrevet 1. januar 2014 Dersom du hviler din lykke på andre mennesker blir du fort skuffet. Dessuten er ikke sex en rettighet, du må bare lære å leve uten dersom du ikke får det. Å gå på jakt etter jenter bare for sex er ikke helt OK, men det virker det som du skjønner? Anonymous poster hash: 89646...034 Hvorfor skulle ikke det være OK? 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #9 Skrevet 1. januar 2014 Jeg deler synet ditt på at å hvile sin lykke på andre mennesker ikke er så lurt. Selv folk som har mye sex eller er i et forhold har ofte problemer, lykke er ikke noe man kan få utenfra. Når det gjelder sexbehov, kan det ikke være slik at både menn og kvinner har ulik styrke på "driftene" sine? Jeg skal ikke påstå noe bastant, men for meg virker det litt reaksjonært i et likestillingsperspektiv å insinuere at det bare er menn som kan kjenne det krible i underlivet i en slik grad at det forstyrrer tankene. Om jeg er lite attraktiv fordi jeg tenker på sex, så er det jaggu mange som er lite attraktive her i landet, haha! Jeg har jobb, interesser og et sosialt liv som jeg fortsatt følger, men tankene om seksuell tilfreddstillelse er plagsomt påtrengende likevel. Jeg skal ikke snakke på vegne at andre enn meg selv og min kvinnelig omgangskrets, men flere av oss går i flere år uten sex og har det helt fint. Jeg syns i allefall det er rart at menn er så gira bare på å tømme seg, men her er nok menn og kvinner skrudd sammen ulikt fra biologiens side. Du har rett i at det er mange uattraktive som har mye sex, men de har jo sex med folk på sitt nivå. Kan det hende du sikter for høyt? Dersom du bare er interessert i sex og bare med de peneste damene, er det ikke rart du sliter. Mange jenter jeg kjenner, meg selv inkludert, er lei av sexmas og -tull fra menn og vi har bare sex når vi er i et forhold. Slik sett ville du ikke vært aktuell for oss uansett hvor god jobb du har eller hvor kjekke du er. Hva tenker du om det? Kunne du forpliktet deg til en dame, tror du? Anonymous poster hash: 89646...034 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #10 Skrevet 1. januar 2014 Hvorfor skulle ikke det være OK? Det er bare OK så lenge menn er ærlige om hensiktene sine. Noe jeg ikke tror de er..Kvinner er ikke like interessert i uforpliktende sex som menn, uavhengig av hva media prøver å go inntrykk av.. Anonymous poster hash: 89646...034 6
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #11 Skrevet 1. januar 2014 Jeg deler synet ditt på at å hvile sin lykke på andre mennesker ikke er så lurt. Selv folk som har mye sex eller er i et forhold har ofte problemer, lykke er ikke noe man kan få utenfra. Når det gjelder sexbehov, kan det ikke være slik at både menn og kvinner har ulik styrke på "driftene" sine? Jeg skal ikke påstå noe bastant, men for meg virker det litt reaksjonært i et likestillingsperspektiv å insinuere at det bare er menn som kan kjenne det krible i underlivet i en slik grad at det forstyrrer tankene. Om jeg er lite attraktiv fordi jeg tenker på sex, så er det jaggu mange som er lite attraktive her i landet, haha! Jeg har jobb, interesser og et sosialt liv som jeg fortsatt følger, men tankene om seksuell tilfreddstillelse er plagsomt påtrengende likevel. Jeg er kvinne og kan bekrefte at jeg også ikke blir helt meg selv, på grensen til sprø, om jeg ikke har fått sex på en stund. Anonymous poster hash: 7fae0...393 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #12 Skrevet 1. januar 2014 Det er bare OK så lenge menn er ærlige om hensiktene sine. Noe jeg ikke tror de er..Kvinner er ikke like interessert i uforpliktende sex som menn, uavhengig av hva media prøver å go inntrykk av.. Anonymous poster hash: 89646...034 Hehe, jeg kjenner mange kvinner som også er interessert i uforpliktende sex. Anonymous poster hash: 7fae0...393 5
Gjest Lincoln Skrevet 1. januar 2014 #13 Skrevet 1. januar 2014 Det er bare OK så lenge menn er ærlige om hensiktene sine. Noe jeg ikke tror de er..Kvinner er ikke like interessert i uforpliktende sex som menn, uavhengig av hva media prøver å go inntrykk av.. Anonymous poster hash: 89646...034 Da har du ikke vært mye på KG. 2
Gjest Herr Heftig Skrevet 1. januar 2014 #14 Skrevet 1. januar 2014 (endret) Helt enig, men jeg tviler egentlig på at menn er så veldig ærlige om sine hensikter når det gjelder uforpliktende sex. Eller hva tror du? Anonymous poster hash: 89646...034 Jeg tror kvinner som kun ønsker forpliktende sex er for dårlige til å skaffe forpliktelse fra mannen før de har sex med ham. Jeg tror at de tror at forpliktende forhold er normen eller "default" og at dersom mannen ikke sier at han kun vil ha uforpliktende, så er vil han ha forpliktende. Edit: Ble litt kluss her. Endret 1. januar 2014 av Herr Heftig
straamann Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #15 Skrevet 1. januar 2014 Jeg skal ikke snakke på vegne at andre enn meg selv og min kvinnelig omgangskrets, men flere av oss går i flere år uten sex og har det helt fint. Jeg syns i allefall det er rart at menn er så gira bare på å tømme seg, men her er nok menn og kvinner skrudd sammen ulikt fra biologiens side. Du har rett i at det er mange uattraktive som har mye sex, men de har jo sex med folk på sitt nivå. Kan det hende du sikter for høyt? Dersom du bare er interessert i sex og bare med de peneste damene, er det ikke rart du sliter. Mange jenter jeg kjenner, meg selv inkludert, er lei av sexmas og -tull fra menn og vi har bare sex når vi er i et forhold. Slik sett ville du ikke vært aktuell for oss uansett hvor god jobb du har eller hvor kjekke du er. Hva tenker du om det? Kunne du forpliktet deg til en dame, tror du? Anonymous poster hash: 89646...034 Vi har sikkert ulik omgangskrets, men for mine kvinnelige bekjentskaper og venner er det ikke uvanlig å snakke om at det er deilig med ONS samtdidig som de gjerne vil ha et fast forhold. Jeg vil også helst ha et forpliktende forhold med en dame jeg trives med, men det er ikke bare meg det står på. Forhold er krevende å inngå i en tid der BÅDE menn og kvinner kan ha urelaistiske krav til egenskaper hos partneren og opplevd lykke i forholdet. Jeg kunne forpliktet meg, men i øyeblikket og nåværende livssituasjon tror jeg ikke det er veldig realistisk. Derfor ønsker jeg en mer uforpliktende greie, eller ONS. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #16 Skrevet 1. januar 2014 Jeg skal ikke snakke på vegne at andre enn meg selv og min kvinnelig omgangskrets, men flere av oss går i flere år uten sex og har det helt fint. Jeg syns i allefall det er rart at menn er så gira bare på å tømme seg, men her er nok menn og kvinner skrudd sammen ulikt fra biologiens side. Du har rett i at det er mange uattraktive som har mye sex, men de har jo sex med folk på sitt nivå. Kan det hende du sikter for høyt? Dersom du bare er interessert i sex og bare med de peneste damene, er det ikke rart du sliter. Mange jenter jeg kjenner, meg selv inkludert, er lei av sexmas og -tull fra menn og vi har bare sex når vi er i et forhold. Slik sett ville du ikke vært aktuell for oss uansett hvor god jobb du har eller hvor kjekke du er. Hva tenker du om det? Kunne du forpliktet deg til en dame, tror du? Anonymous poster hash: 89646...034 Generelt har alle et grunnleggende biologisk behov for sex, kvinner som menn, selv de som ikke har hatt sex på mange år. Det betyr selvsagt ikke at man absolutt må ha det for mennesker består jo ikke bare av primale instinkter og man kan selv velge om man skal agere på behovet eller ikke. Dog er ikke mitt inntrykk av at det er så mange som ønsker å begrense seg selv, hverken kvinner eller menn. Jeg gjør det selv da jeg ikke ønsker å ha sex utenfor forhold så personlig kunne jeg helt klar forpliktet meg da det er dette jeg ønsker og som setter premissene og rammene for sex for min del. Likevel er det sjelden noe problem for de som ønsker å ha det uforpliktende, man finner seg alltids en partner med samme syn på seg selv. Koblingen mellom å være blant de peneste kvinnene og ikke ønske uforpliktende sex (der du skriver om sexmas) ser jeg ikke helt, det finnes da mange kvinner som ønsker det uavhengig av attraksjonsnivå. Anonymous poster hash: 8c47c...142 1
Nowayback Skrevet 1. januar 2014 #17 Skrevet 1. januar 2014 (endret) Ja, så nå er det 2 år og 2 måneder siden sist jeg hadde sex med en kvinne. (Stats: Jeg er 26, på vei inn i arbeidslivet, bor i kollektiv, litt under middels mannehøyde, ok utseende og bygning) Det første året gikk egentlig greit, jeg savnet det ikke så mye at det var et problem. Men nå i høst har savnet og desperasjonen vært tiltagende; til tider unnlater jeg å gjøre aktiviteter jeg liker eller bør gjøre til fordel for å lete etter måter å få utløp for kåtskapen på. Begjæret etter sex er også så påtrengende at når jeg møter kvinner som det eventuelt kunne blitt noe med, så tenker jeg på sex allerede fra første stund og blir dermed enten for ivrig eller trekker meg selv unna videre oppfølging fordi jeg er redd for å bli oppfattet som nettopp: en gris. Jeg lurer på hvordan jeg skal gå frem for å få sex, for jeg anerkjenner at det er et primærbehov som må få utløp. Men jeg vet jo at det ikke finnes noen fasit. Å gå på byen er vel en fin måte å få ONS på, men jeg er ikke villig til å legge ned den innsatsen det kreves ved å henge på byen hver helg for å kanskje få seg en 3-4 nyp i året. Via arbeid møter jeg helst eldre kvinner, og i studie/fritid er det mest et mannsdominert miljø. Prøver litt diverse nettdating der jeg kommer i kontakt med kvinner, men mange av disse kvinnene er naturlig nok dritlei av kåte menn og er derfor vanskelig å bli kjent med. Jeg stod nettopp opp fra nyttårsfesten, og i gangen ligger det et par søte damesko = hybelkameraten min har fått med seg ei hjem. Jeg føler meg ekstremt unormal og dum. :frown: Kanskje dette er svaret? Er forøvrig i samme situasjon som deg. Nærmer seg 2 år for min del også Endret 1. januar 2014 av gutt_86 2
Mariell007 Skrevet 1. januar 2014 #18 Skrevet 1. januar 2014 Du virker som en fyr som liker å slenge fram kølla. Men Straamann du er jo ikke dum, dette klarer du. Gå ut på byen nå, vær den sjarmerende straamannen som du er, få deg et par ligg.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #19 Skrevet 1. januar 2014 Jeg tror kvinner som kun ønsker forpliktende sex er for dårlige til å skaffe forpliktelse fra mannen før de har sex med ham. Jeg tror at de tror at forpliktende forhold er normen eller "default" og at dersom mannen ikke sier at han kun vil ha uforpliktende, så er vil han ha forpliktende. Edit: Ble litt kluss her. Fortsatt kluss. Re-edit? Jeg ønsker kun forpliktende, men tror ikke jeg er dårlig til å skaffe forpliktelse fra mannen. Bare liker å finne ut om jeg VIL ha forpliktelse fra mannen først. Det tar gjerne noen runder med... ja, kall det gjerne testing. Noen går videre til neste runde, andre ikke. De som kvalifiserer blir belønnet rikelig med den typen sex man kun har med de man virkelig har et dypt og intenst forhold med. Anonymous poster hash: 31333...750 1
Gjest Halvor Skrevet 1. januar 2014 #20 Skrevet 1. januar 2014 Kan virkelig ikke forstå at det skulle være noe galt i det å reise på byen for uforpliktet sex eller for den saks skyld lengre kun sex forhold. Tror vi alle er fult klar over at menn har et større behov for sex enn kvinner, i vertfall om det ikke er i faste forhold. Ofte for at en mann skal ha et sunt sinn trenger han sex, men jeg tror ikke mange helt forstår det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå