ADTR Skrevet 1. januar 2014 #1 Del Skrevet 1. januar 2014 Hei, jeg har tenkt til å ta en stor tatovering på låret, i farge. Noen som vet ca. pris på hva dette kommer til å koste? Vet det varierer veldig fra sted til sted, men er det noen som vet ca. hva beløpet kommer på? Jeg skal ta på Blue arms tattoo, noen som har erfaringer med dette stedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 1. januar 2014 #2 Del Skrevet 1. januar 2014 (endret) Det kommer jo helt an på hvor stor 'stor' er. Jeg har også planlagt en stor tatovering på låret, den skal gå fra litt over kneet og oppover mot hofta. Jeg ble forespeilet mellom 12 og 15 000 på Leading Light i Bergen. Endret 1. januar 2014 av Thorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lech Skrevet 1. januar 2014 #3 Del Skrevet 1. januar 2014 Svogeren min har tatt sleeve på hele armen, detaljert og tatt i mange puljer. Den kom på totalt 13.000 kr. Kommer veldig ann på hvor detaljert den er, og hvor stor den er og hvor mange timer den tar. "Mitt" tatoveringsstudio tar 1000 kr timen ca. En tatovering jeg planlegger på ryggen som er på størrelse med et a4 ark men som ikke er hel-dekkende kommer på ca 5000. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ADTR Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 1. januar 2014 (endret) Ganske likt som denne, tenkte jeg. Endret 1. januar 2014 av ADTR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 1. januar 2014 #5 Del Skrevet 1. januar 2014 Fortsatt helt umulig å si, da det kommer an på detaljnivå, hvor lang tid som blir brukt, hvor mye pauser du trenger og om du trenger mer enn en gang for å gjennomføre hele. Da jeg tok min tatovering, ga tatovøren meg et overslag etter at han hadde tegnet tatoveringen, med en makspris som han skulle holde seg innenfor (noe han også gjorde). Ta kontakt med tatovøren, og avtal på forhånd hva prisen blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ADTR Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #6 Del Skrevet 1. januar 2014 Okei, takk for svarene! Når man skal bestille time er det lurest å dra til stedet eller sende en e-post bare? Vurderer å dra dit istedet for å skrive e-post, føler det blir litt bedre med kommunikasjonen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 1. januar 2014 #7 Del Skrevet 1. januar 2014 Jeg hadde hatt all kommunikasjon på e-post før jeg møtte opp til timen, og hadde heller ikke sett den ferdige tegningen før jeg kom dit. Men jeg hadde studert mye av jobbene vedkommende hadde gjort før, hadde en veldig klar tanke om hva jeg ville ha og godkjente designet før vi begynte. Men, om jeg var det minste usikker på motiv eller tatovøren, så hadde jeg nok tatt turen innom for å diskutere den. Den skal jo vare livet ut, så greit å være sikkert på at man blir fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå