Gå til innhold

Vet ikke om jeg liker han eller ikke!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært noen ganger med en gutt. Han er kjempe snill, morsom osv.. men han er litt "rar". Han er liksom litt av den typen som flere ser på som merkelig, spesiell osv.. og jeg merker det jo litt selv også. Formulerer seg rart både skriftlig og muntlig, har ikke det aller beste utseendet en kan finne, kommer ikke så godt overens med venninene mine (de er småfrekke og småkrangler med hverandre, men virker litt som det er tull, mens andre ganger virker det som det er seriøst)

Ikke for å skryte, men jeg har ikke vanskeligheter for å finne meg kjæreste. Er mange gutter som kontakter meg, og jeg er egentlig veldig kresen. (Er 19 år) Men det er noe spesielt med denne gutten som jeg ikke kan sette fingeren på. Han er ikke dødskjekk, populær osv, men mer jordnær, snill, og med litt spesielle hobbier. Litt utenom det jeg pleier å falle for.

Ser for meg at om jeg skulle blitt sammen med denne gutten, så hadde det blitt et uproblematisk forhold. Han er ikke den som flørter med masse jenter, er ute og fester hver helg, er forståelsesfull. Han behandler meg som en prinsesse.. Jeg er ikke vant med at gutter gjør alt for meg, er så snille osv.. Er mer vant med at de er sånne som går sin egen vei, driter i om jeg sitter hjemme og venter på dem, gjør hva de vil når de vil osv.. mens han her virkelig skjemmer meg bort. Bare jeg nevner noe som "oi, jeg trenger å lade mobilen min, lite strøm" så er han veldig kjapp med å hente frem en lader til meg osv.. virker nesten som han er litt tøffel..

På den ene siden er han ikke min type gutt, ganske sær og spesiell.. men på den andre siden så har han noe helt annet enn gutter jeg er vant med har. Han er som en ikke kun er ute etter sex og flørt, men som faktisk viser at han er oppriktig interessert i hele meg, og ikke bare utseendet..

Noen ganger tenker jeg at han er helt perfekt for meg, at jeg vet han er en gutt som vil ta godt vare på meg, passer på, ikke er en typisk utro player, det kribler inne i meg når jeg ser han i øynene osv.. mens andre dager blir jeg litt matt av hvor "spesiell" han er, at han ikke har så høy selvtillit, at han kan bli litt kjedelig, at han kanskje ikke er så populær sosialt osv.. Det er så splittet hva jeg føler for han. Ene dagen er han helt perfekt og jeg har det supert, mens neste dag vil det kanskje friste å bare droppe han helt.

Vi har vært med hverandre en del ganger, men har ikke hatt sex enda. Men vi har jo rota litt osv.. jeg vet at han har følelser for meg, og er redd for å såre han om jeg venter for lenge. men jeg greier ikke å bestemme meg for om jeg vil satse på han eller ikke! Vil helst gi det bedre tid, men er jo redd for at han blir enda mer såra om jeg drøyer det for lenge.. skulle bare ønske alle de fine følelsene var der hele tiden!!! Føler meg veldig slem som tenker negative tanker om han, fordi han er jo tvers gjennom snill og god. Tenker det kanskje er på tide å droppe de selvsikre playerene, og bli sammen med en snill og søt gutt istedet for. Men greier ikke å legge disse tankene bak meg hekker.

Anonymous poster hash: 534a2...1a9
Videoannonse
Annonse
Gjest Wei Wei
Skrevet

Hvis du ikke vet, så liker du han ikke. Det betyr ikke at du misliker ham, men du hadde visst om du likte ham.

• Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

så lenge du må stille deg det spørsmålet, så likar du han ikkje

AnonymBruker
Skrevet

Problemet ditt er at du her tenker altfor mye. Du bør behandle han med respekt og se på hvilke kvaliteter han har, og du bør slutte med å vingle slik for gjett om det ødelegger hans selvtillit! Du sier du er vant til drittsekker, ok, er det virkelig drittsekker du vil ha, som du ikke kan stole på, eller skal du være glad for at her er det faktisk en du kan bli godt kjent med som ikke oppfører seg som en drittsekk. Og slutt med å bruke tøffel uttrykket! Og det at du ser på deg selv som "guds gave til gutta".. hjelpes.

Vær litt mer ærlig mot deg selv og gi han respekten han fortjener. Om du ikke har følelser, si det og la han finne noen andre og gi seg selv til. Han høres ut som en fin fyr.

Anonymous poster hash: fd59b...e0e
  • Liker 2
Skrevet

Jeg vet heller ikke om du liker han eller ikke.

Jeg er for øvrig ganske sikker på at det finnes noen som vil like han både fordi han er snill og fordi han har disse særegenhetene som gjør deg usikker. Så for hans skyld burde du ikke ta det noe videre før du eventuelt har lagt de tankene bak deg, jeg hadde i hvert fall ikke ønsket å være med noen som tenkte slik om meg.

AnonymBruker
Skrevet

Her bør du finne ut av hva du vil, det er dårlig gjort ovenfor han og vingle slik. Som mann hadde jeg aldri i livet ønsket å være sammen med en kvinne med slike tanker om meg selv om vi hadde hatt gode enkeltdager.

Og, uten at jeg skylder på kvinnene så er det gjerne slik "drittsekker" blir født. Menn som har hatt sin share av ustabile partnere som har såret dem fordi de mente var for "kjedelige", forutsigbare og sære og som har fått nok forakt. Som sagt så er det selvfølgelig mennenes ansvar å velge partnere som er gode for seg, men resultatet for en del er like fullt at de blir drittsekker. Ser dessverre nok av tidligere venner som nå har utviklet seg negativt til kynikere som driter i følelsene til kvinnene de dater og er sammen med legitimert med tidligere erfaringer.

Anonymous poster hash: 7d857...01c
AnonymBruker
Skrevet

Her bør du finne ut av hva du vil, det er dårlig gjort ovenfor han og vingle slik. Som mann hadde jeg aldri i livet ønsket å være sammen med en kvinne med slike tanker om meg selv om vi hadde hatt gode enkeltdager.

Og, uten at jeg skylder på kvinnene så er det gjerne slik "drittsekker" blir født. Menn som har hatt sin share av ustabile partnere som har såret dem fordi de mente var for "kjedelige", forutsigbare og sære og som har fått nok forakt. Som sagt så er det selvfølgelig mennenes ansvar å velge partnere som er gode for seg, men resultatet for en del er like fullt at de blir drittsekker. Ser dessverre nok av tidligere venner som nå har utviklet seg negativt til kynikere som driter i følelsene til kvinnene de dater og er sammen med legitimert med tidligere erfaringer.

Anonymous poster hash: 7d857...01c

Dette er da ikke noe å ta på vei for. Hun lufter sine indre tanker her. Det er ikke unormalt å veksle litt mellom å prøve å se mer objektivt på den andre, og så tenke mer med hjertet igjen, så tidlig.

Anonymous poster hash: a077a...2a6

AnonymBruker
Skrevet

Svaret ligger i dette spørsmålet: Hadde du likt han og hatt disse tankene, hvis HAN ikke var interessert i deg?

Tenk litt på den......

Anonymous poster hash: 3b3de...e97
AnonymBruker
Skrevet

Han sliter på det sosiale, men det er noe veldig mange gjør når de er 13-20. Noen som sliter med dette når man er såpass ung, vokser det fra seg i 20årene, mens andre fortsatt sliter sosialt resten av livet.

Det er ikke noe du kan kunne endre på verken nå eller senere, og faktisk synes jeg du burde tenke at han er bra nok akkurat som han er. Det er DU som ønsker noe annet...

Og du hadde IKKE likt han om han ikke likte deg, så nei, dette er ikke din partner.

Anonymous poster hash: 3b3de...e97
  • Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...