Gå til innhold

"utro" drittsekk, som nekter og fortelle sannheten selv! Ser ut til at jeg må gjøre det istedet!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har et stoort dilemma som jeg ikke aner hvordan jeg skal løse! (sliter også veldig med å starte innlegget, hehe) Håper noen vil komme med råd, og hva dere synes er riktig og galt i denne situasjonen.

For en stund tilbake, cirka 3-4 år var jeg veldig god venn med ei jente. Det er vi ikke nå lengre, etter som vi ikke går på samme skole og rett og slett mistet kontakten. Kjæresten hennes går i samme klasse som meg. Kjæresten hennes er en real player, som har holdt på med mange.

Får ett år siden holdt han feks på med to jenter samtidig som også var venninner!! Og skrev akkurat de samme meldingene til begge, dette fant de såklart ut av, siden de var veldig nære venner. Etter disse to, holdt han på med en ny jente (en venninne av meg) De hadde vært litt sammen hjemme hos han osv. Mens han holdt på med min venninne så spurte han meg om nakenbilde, noe jeg sa nei til, og ba han heller spørre henne (litt på tull). Han sendte meg bilde av meg selv i bikini og skrev at han skulle gå og runke til meg nå.

De ble "slutt" mellom dem, mest fordi det bare dabbet av. Etter de begynte han og holde på med en ny venninne av meg. Etter en tid spurte han meg om nakenbilde, igjen. Jeg sendte han et kløft bilde, og han sendte bilde av kuken sin tilbake. Jeg sa dette til venninnen min, og hun ble rasende! Sa at hun ville gå og konfrontere han, noe jeg ba henne ikke gjøre. Til slutt overtalte hun meg til og konfrontere han, og hun gjorde det, på skolen. Han ble veldig lei seg, og sa at han angret på det, og aldri skulle gjøre det igjen.

Nå i etter tid så ser jeg at det ikke er sant. Grunnen til at han blir lei seg er er rett og slett fordi han har blitt tatt, og får kjeft. Han bryr seg bare om seg selv.

Han begynte så og holde på med en ny jente, som bodde i en anen by en oss. På denne tiden så pratet vi dirty\sende bilder til hverandre på snapchat daglig. Jeg tror at denne jenta "skjønte" det litt, i og med at jeg var på topplisten hans på snapchat osv. Men hun ville ikke innrømme det før det ble "slutt" mellom dem. Han har sagt til henne og andre at han har følelser for henne, men han spurte meg fortsatt om bilder, da kan han vell ikke ha følelser for henne tenker ivertfall jeg. (dette er bare 3 måneder siden)

Etter hvert begynte han og holde på med den jenten jeg forteller om i første avsnitt. Men han spurte meg fortsatt daglig om bilder. Og i slutten av november ble de sammen! Selv om han hadde spurt meg og bilde dagen før de ble offisielt sammen på facebook.

Jeg trodde ærlig talt ikke at de kom til og bli sammen slik som han holder på!! Og jeg har såå dårlig samvittighet!! Hun vet ikke en ting!! Kan ikke skjønne at han ikke har dårlig samvittighet? Hvordan han klarer og holde henne i hånden, kysse henne med god samvittighet etter det han har gjort kommer jeg aldri til og forstå!

Foreldrene hennes forguder han, og synes at han er verdens beste, og det synes hun også. Foreldrene skriver uendelig med statuser på facebook om hvor fantastisk han er, og de heller vet ingen ting!!

I tiden hvor han og denne jenta holdt på, lagde han seg tilogmed en ny snapchat, og la til bare meg, slik at hun ikke skulle se at jeg var på topplisten hans.

De ble sammen på en Onsdag, og på fredagen fortalte jeg noen klasse kamerater hva han hadde gjort (og han hadde spurt meg om bilde, på tirsdagen) De ble helt sjokkert og sa at jeg burde si i fra til denne jenta, og noen få sa at jeg burde snakke med han først. Når jeg kom hjem, og ser på telefonen så ringer han faen meg!!

Jeg ble helt sykt nervøs, og skjønte at noen hadde fortalt det til han. Han hadde da fått vite at jeg kanskje hadde tenkt og fortelle det til kjæresten hans, og ville forsikre seg om hvem jeg hadde fortalt det til, og hva jeg kom til og gjøre.

Han sa hele tiden at han bare ville glemme det, altså at denne jenta ikke skulle få vite noe om hva han hadde gjort. Jeg sa at det var helt uakseptabelt (jeg får helt vondt i meg hver gang jeg ser de sammen, med tanke på at hun ikke vet noe)

Til slutt sa han at han skulle si det til henne selv (eller jeg tvang han) Jeg sa at om han ikke hadde tenkt og si det, så kom jeg til og gjøre det. Han sendte meg melding på facebook senere, og sa at han skulle si det så fort som mulig. Han nesten gråt i telefonen, selv om jeg tror at grunnen til at han blir så lei seg, er fordi han blir "tatt" igjen.

Det gikk noen uker, og jeg pratet med en felles kompis av oss, som også viste dette. Han hadde blitt fortalt av denne gutten at han ikke hadde tenkt og si det, men heller late som ingenting. (så han løy til meg når han sa han lovte og si det selv)

Så nå har jeg bestemt meg for og si det til henne selv!! Jeg er så dritt lei denne gutten at det er ikke måte på!!! Men jeg lurer på hvordan jeg skal si det? Nå har jeg sagt det til hele jentegjengen, og de sa at jeg burde sende henne en melding på facebook, be henne komme ned hit fordi det er noe jeg må fortelle henne også si det. Men jeg kjenner at jeg gruer meg noe forferdelig!!! Stakkars, synes såå synd på henne, hun synes jo at han er verdens beste!

Og jeg kjenner den gutten GOODT! Han kan være fryktelig sjarmerende når

han vill! Og kan få en hver jente i senk, og vet akkurat hva han skal si for og få det han vil ha!

Når jeg tenker over det. Er jeg egentlig ganske glad for at jeg skal si det. Fordi jeg kommer ikke til og pynte på sannheten over hode (noe han definitivt ville gjort!!). Jeg skal fortelle om den andre snapchaten, alle jentene han har gjort dette mot osv!

Om han skulle fortalt det selv hadde det blitt noe ala: Jeg har gjort noe forferdelig, som jeg angrer sann på! Går ikke en dag uten at skyldfølelser trenger på, så jeg bare må si det. En gang for lenge siden så spurte jeg noen om nakenbilde *hulk, hulk*

Så planen er og si det til henne i mårgen (1 janur). Sende henne en melding og be henne komme ned hit, fordi jeg må fortelle henne noe. Jeg lurer slik på hvordan hun vil reagere, jeg kommer sikkert til og gråte selv!! :( Hørtes denne planen god ut, noen innspill til hva jeg kan gjøre bedre, hvordan og starte det hele osv?

Anonymous poster hash: b33df...b79
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor lager du så mye drama? De var ikke sammen når han spurte om bilde.

Anonymous poster hash: 07f27...674
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor lager du så mye drama? De var ikke sammen når han spurte om bilde.

De holdt jo på? Og oppførte seg praktisk talt som kjærester. Han må tydeligvis skjønne at det ikke var rett, i og med at han lagde den nye snapchaten hvor han bare la til meg? Om han selv synes det var greit og spørre meg om bilder når de holdt på, hvorfor skulle han prøve og skjule det da? Og skjule for henne at vi pratet sammen.

Anonymous poster hash: 70810...31e

Skrevet

Går dere i 10 klasse eller?

men om hun lurer på hvorfor du i det heletatt sendte han bilder når han ba om det da? Eller hvorfor du Ikke slettet runkekontoen hans fra snapchat.. Hvordan skal du forsvare det?

Du er forresten ikke noe bedre selv når du gjør slikt mot venninne dine som han har holdt på med, for å så fortelle det til de.

Det er et mønster her. Kanskje du har vært forelsket i fyren en stund, og elsker å få oppmerksomheten hans? Du sladrer til jenta han holder på med, hun dumper han > han finner ny å holde på med osv. Bare en hypotesev;)

Si det til venninnen din, så kanskje du får ha han i fred. Det virker som at dere fortjener hverandre :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Går dere i 10 klasse eller?

men om hun lurer på hvorfor du i det heletatt sendte han bilder når han ba om det da? Eller hvorfor du Ikke slettet runkekontoen hans fra snapchat.. Hvordan skal du forsvare det?

Du er forresten ikke noe bedre selv når du gjør slikt mot venninne dine som han har holdt på med, for å så fortelle det til de.

Det er et mønster her. Kanskje du har vært forelsket i fyren en stund, og elsker å få oppmerksomheten hans? Du sladrer til jenta han holder på med, hun dumper han > han finner ny å holde på med osv. Bare en hypotesev;)

Si det til venninnen din, så kanskje du får ha han i fred. Det virker som at dere fortjener hverandre :P

For all del jeg er ikke forelsket i han! Aldri i liiivet. Som pulevenner hadde vi sikkert fungert, men som kjærester? Neppe. Vi går på vgs, btw. Men hun venninnen som du synes det var dårlig gjort av meg? Det var mest for og ta han på fersken egentlig. For han er også typen til og si at det bare var en spøk. Noe som han har sagt tidligere.

Jeg føler ikke at jeg har gjort noe særlig galt heller, Det er ikke jeg som holder på med noen, for og så spør noen andre om nakenbildet. Jeg ser at det er dårlig gjort og sende han ett bildet når han holder på med en venninne, men det var mest for og få bevis. Han hadde ikke sent meg bilde, om jeg ikke hadde sendt til han. Og når han har sendt meg ett bilde, kan han heller ikke si at det var kødd.

AnonymBruker
Skrevet

Noe sier meg at enkelte unge bør beskyttes imot seg selv....

Anonymous poster hash: 056ad...5ea
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Herregud... Jeg har om noen år en tenåring i hus, og får bakoversveis av fjortisdramaenes innhold nå til dags. Kan folk være så vennlige å lære barna sine litt om moral og etikk og respekt for hverandre? Takk.

Anonymous poster hash: 350e1...764
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

De holdt jo på? Og oppførte seg praktisk talt som kjærester. Han må tydeligvis skjønne at det ikke var rett, i og med at han lagde den nye snapchaten hvor han bare la til meg? Om han selv synes det var greit og spørre meg om bilder når de holdt på, hvorfor skulle han prøve og skjule det da? Og skjule for henne at vi pratet sammen.

Du lager jo drama ut av ingenting, han har ikke vært utro og du har sendt han av deg i bhen din.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg tenker at DU kunne gjort for å "hjelpe" (han høres ut som et litt håpløst tilfelle), var å unngå å svare ham når han f.eks. lagde en ny snap for å få dirty bilder av deg. Du kunne sagt at du visste at han holdt på med ei ny, og at du da ikke ville ha noe med ham å gjøre. Det blir like feil av deg å si til henne hva han har gjort, når du har vært med på det selv ved å sende ham bilder.. Greit at de ikke var sammen, men det du kan gjøre for å unngå drama senere er å bare melde deg ut ifra de greiene han holder på meg, og bare drite i han.

Anonymous poster hash: 6bcd1...62d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg tenker at DU kunne gjort for å "hjelpe" (han høres ut som et litt håpløst tilfelle), var å unngå å svare ham når han f.eks. lagde en ny snap for å få dirty bilder av deg. Du kunne sagt at du visste at han holdt på med ei ny, og at du da ikke ville ha noe med ham å gjøre. Det blir like feil av deg å si til henne hva han har gjort, når du har vært med på det selv ved å sende ham bilder.. Greit at de ikke var sammen, men det du kan gjøre for å unngå drama senere er å bare melde deg ut ifra de greiene han holder på meg, og bare drite i han.

Anonymous poster hash: 6bcd1...62d

Jeg skjønner det. Men så er det ikke jeg som er kjæresten hennes heller da? Egentlig trodde jeg ikke at de kom til og bli kjærester heller. Bare holde på. Og angående den nye snapchat brukeren. Han sa aldri til meg at den var for å dirty snappe med meg, jeg spurte han på skolen hvorfor han lagde den, og da svarte han "fordi han bare hadde lyst"... idiotisk svar, men, men. Han innrømte senere at han lagde den for og "snakke med meg".

Vi hadde dirty meldinger på den orginale snappen hans også, men det var sikkert ikke særlig populært og ha en anen jente på topplista di når du holder på med en anen. For alt jeg vet kan det hende at hun kommenterte det til og med?

Skrevet

sender man dirty bilder av seg selv på vgs? er det lurt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle menn er drittsekker, sånn er det.

Anonymous poster hash: bbb74...88b
Skrevet

Kjære TS.

Hva er sjansen for at han har spart noen av bildene han har fått av deg ( screen shot) og sender dem videre som hevn?

Veldig, veldig dumt å sende slike bilder.

Skrevet

Hvorfor fortsatte du i det heletatt å holde kontakten? Og hvorfor sendte du bilde av kløfta di når han holdt på med venninna di? Herregud du er jo delaktig i hvorfor han er sånn når du gir han oppmerksomhet.

Skrevet

Og kan love deg at han sender bildene av deg videre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke. Er det vanlig å sende dirtypics av seg selv?
Ja, han sender sikkert bildene videre/har allerede gjort det. Håper du har noen av bildene han har sendt for hånd!

Nei, slutt å lage drama. Du som skaper det her.
Bare trekk deg unna. Ikke snakk med fyren mer. Kom deg videre.

Anonymous poster hash: 92b29...f2e
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker.

Daenerys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...