Gå til innhold

Menn med tynne ben

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis han har en trent overkropp, ser det veldig rart ut å ha spinkle ben. Mange menn trener kun overkroppen fordi de vet at jenter elsker det, men de glemmer jo de stakkars stilkene som skal bære på den kjøttkaka av en overkropp

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Og det er ikke slik at jeg irriterer meg over tynne mennesker. Driter forsåvidt i folks kropp rundt meg, men her var det snakk om dersom jeg skulle bli tiltrukket av en person, om bena hans har noe å si? Og ja, det har de.

Endret av paz
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han har en trent overkropp, ser det veldig rart ut å ha spinkle ben. Mange menn trener kun overkroppen fordi de vet at jenter elsker det, men de glemmer jo de stakkars stilkene som skal bære på den kjøttkaka av en overkropp

Nei, mange kvinner forstår ikke menns anatomi og er ikke klar over hvor mye mer beskjedent beina våre er proposjonert i forhold til overkroppen i forhold til kvinner. Veldig få menn vil få massive bein som er mer dominante enn overkroppen med mindre de trener nettopp for å få det.

Anonymous poster hash: cb91f...f76

AnonymBruker
Skrevet

Men kjære deg. Ts spurte et spørsmål og jeg svarte at JEG synes at gutter skal ha muskler i bena. Jeg slenger meg absolutt ikke ufrivillig på noen bølge. Jeg står for egne meninger og følger ingen, tvert imot gjør jeg akkuratt det som passer meg. Det er opp til hver enkelt om de vil trene eller ikke, men dersom de ikke trener har de ingenting å klage over heller. Jeg har heller ikke manglende resultater innen trening? Dog jeg er født med en naturlig fin kropp med former. Da jeg startet med styrketrening tok jeg 40 kg i knebøy, nå tar jeg 70. Jeg synes iallfall det er fremgang. Jeg som jente ville ikke tent på en gutt som var tynnere enn meg. Og det var vel egentlig det spørsmålet til ts gikk ut på? Er da bare ærlig. du kan deretter mene hva du vil.

Du bør lese gjennom det du skriver en gang til. En av påstandenene dine ar "mener du virkelig det er greit for en gutt å være tynn"? Eh ja, de fleste bør synes det er GREIT for en gutt å være tynn. Forøvrig er silfen en kvinne, ikke en mann, og at du ikke klarer å registrere det viser bare at du ikke leser det som skrives til deg, men du preiker dogmatisk. 70 i knebøy er noobnivå hvis det er en rep max du snakker om, og ingen bryr seg om knebøynivået til korte, myke, tøyelige, kvinnekropper, med alt for lette overkropper og brystheng å lene seg mot.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du bør lese gjennom det du skriver en gang til. En av påstandenene dine ar "mener du virkelig det er greit for en gutt å være tynn"? Eh ja, de fleste bør synes det er GREIT for en gutt å være tynn. Forøvrig er silfen en kvinne, ikke en mann, og at du ikke klarer å registrere det viser bare at du ikke leser det som skrives til deg, men du preiker dogmatisk. 70 i knebøy er noobnivå hvis det er en rep max du snakker om, og ingen bryr seg om knebøynivået til korte, myke, tøyelige, kvinnekropper, med alt for lette overkropper og brystheng å lene seg mot.

Jeg formulerte meg feil akk i det innlegget;) hvordan kan du påstå at 70 kg i knebøy er noob for en jente? Nei ikke rep max. Snakk om 10x3 reps. Forøvrig vet jeg at jeg kommer til å øke. Lurer på hvor mye du tar jeg? Og om du mener 70 kg er lite, så er det iallfall fremgang fra 40 kg(som jeg tok da jeg startet) Sjeldent jeg ser jenter tar mer enn 70-80 Endret av paz
AnonymBruker
Skrevet

Jeg formulerte meg feil akk i det innlegget;) hvordan kan du påstå at 70 kg i knebøy er noob for en jente? Forøvrig vet jeg at jeg kommer til å øke. Lurer på hvor mye du tar jeg? Og om du mener 70 kg er lite, så er det iallfall fremgang fra 40 kg(som jeg tok da jeg startet). Sjeldent jeg ser jenter tar mer enn 70-80

Jeg vet egentlig ikke hva som er bra eller dårlig for jenter, for jeg følger ikke med på jentetrening. Jeg bryr meg heller ikke om hvem som er den sterkeste 13-åringen på styrkerommet, skjønner du? Det er irrelevant for en voksen mann, og jeg kan ikke relatere på noe vis. Men jeg så to jenter drive å markløfte på 70 kg uten at noen av dem så annet enn tynnfeite ut, så jeg kan umulig se for meg at 70 kg knebøy for jente er så veldig mye å skryte av.

Skrevet (endret)

Jeg vet egentlig ikke hva som er bra eller dårlig for jenter, for jeg følger ikke med på jentetrening. Jeg bryr meg heller ikke om hvem som er den sterkeste 13-åringen på styrkerommet, skjønner du? Det er irrelevant for en voksen mann, og jeg kan ikke relatere på noe vis. Men jeg så to jenter drive å markløfte på 70 kg uten at noen av dem så annet enn tynnfeite ut, så jeg kan umulig se for meg at 70 kg knebøy for jente er så veldig mye å skryte av.

Knebøy og markløft er to helt forskjellige ting, kjære deg... Du er jo helt bortkommen...... Ikke uttal deg om ting du tydeligvis ikke har peiling på.. Spør rundt der du trener så får du nok høre at de fleste jenter tar mellom 30-60 Endret av paz
AnonymBruker
Skrevet

Knebøy og markløft er to helt forskjellige ting, kjære deg... Du er jo helt bortkommen......

Det er ikke spesieel stor forskjell på hva du kan markløfte å hva du kan bøye nei. Du kan selvfølgelig markløfte mer, men du kan bøye ca ca % av markøftet ditt, og disse jentene kjørte 10 x 3/4 uten at det så spesielt tungt ut for dem, eller at de var i spesielt god form.

Skrevet (endret)

Det er ikke spesieel stor forskjell på hva du kan markløfte å hva du kan bøye nei. Du kan selvfølgelig markløfte mer, men du kan bøye ca ca % av markøftet ditt, og disse jentene kjørte 10 x 3/4 uten at det så spesielt tungt ut for dem, eller at de var i spesielt god form.

Det er to heeeelt forskjellige øvelser, jo. For en rar sammenligning. I denne tråden ble det forøvrig ben som var tema. Tar til info 75 kg i markløft jeg da. 12x3 reps. Man trenger ikke se så alt for muskuløs ut for å være sterk, kjære deg. Endret av paz
AnonymBruker
Skrevet

Det er to heeeelt forskjellige øvelser, jo. I denne tråden ble det forøvrig ben som var tema. Tar forøvrig 75 kg i markløft jeg da. Man trenger ikke se så alt for muskuløs ut for å være sterk, kjære deg.

Så hva er det du kverulerer så voldsomt for? Markøft og knebøy er to jevntunge øvelser som der vekten du presser vil være tilnærmet den samme. Når jeg da ser 2 tynnfeite, men lit lange jenter leke seg med 70 kg i markløft, så skjønner jeg ikke hva du skryter så veldig for å bøye 70 kg? Det er ganske gjennomsnittlig nivå slik jeg ser det.

Skrevet

Så hva er det du kverulerer så voldsomt for? Markøft og knebøy er to jevntunge øvelser som der vekten du presser vil være tilnærmet den samme. Når jeg da ser 2 tynnfeite, men lit lange jenter leke seg med 70 kg i markløft, så skjønner jeg ikke hva du skryter så veldig for å bøye 70 kg? Det er ganske gjennomsnittlig nivå slik jeg ser det.

For det første, jeg skryter ikke. Jeg sa hva jeg tok, og 70 kg for en jente er ikke gjennomsnittelig. For det andre (oppgitt), vær så snill å spør litt rundt der du evt trener... Disse jentene kan være råsterke selvom de er litt lubne. Tviler på at det kryr av jenter som verken tar 70 kg i knebøy eller markløft. Gleder meg til å høre svarene du får. Ha en fin kveld :)
AnonymBruker
Skrevet

For det første, jeg skryter ikke. Jeg sa hva jeg tok, og 70 kg for en jente er ikke gjennomsnittelig. For det andre (oppgitt), vær så snill å spør litt rundt der du evt trener... Disse jentene kan være råsterke selvom de er litt lubne. Tviler på at det kryr av jenter som verken tar 70 kg i knebøy eller markløft. Gleder meg til å høre svarene du får. Ha en fin kveld :)

Nei, jeg gidder ikke hører rundt om hvilket nivå to jenter ligger på. Det er helt uinteressant. Men for å sammenligne med gutta så ser man på oss at de virkelig sterke faktisk trener, ja selv når vi går kledd i store bobleklær og det meste av kroppen er tildekket. Og når man ikke kan se på en jente at hun faktisk trener, så kan hun umulig være på et så fryktelig sterkt nivå, selv om det er toppnivået for den gruppen. Det betyr bare at de beste kvinnene er de beste simpelt enn fordi kvinner som gruppe ikke har kommet på et særlig beundringsverdig nivå ennå.

Skrevet

Nei, jeg gidder ikke hører rundt om hvilket nivå to jenter ligger på. Det er helt uinteressant. Men for å sammenligne med gutta så ser man på oss at de virkelig sterke faktisk trener, ja selv når vi går kledd i store bobleklær og det meste av kroppen er tildekket. Og når man ikke kan se på en jente at hun faktisk trener, så kan hun umulig være på et så fryktelig sterkt nivå, selv om det er toppnivået for den gruppen. Det betyr bare at de beste kvinnene er de beste simpelt enn fordi kvinner som gruppe ikke har kommet på et særlig beundringsverdig nivå ennå.

Du vet at kvinner er helt annerledes bygd enn menn? Kvinner får ikke veldig store muskler med mindre de trener ekstremt. Du er så uviten og virker så lost at jeg ikke gidder svare mer.
AnonymBruker
Skrevet

Du vet at kvinner er helt annerledes bygd enn menn? Kvinner får ikke veldig store muskler med mindre de trener ekstremt. Du er så uviten og virker så lost at jeg ikke gidder svare mer.

Nei, menn får heller ikke veldig store muskler med mindre de tar i ekstremt og trener nettopp for å få det, samt spiser masse. Det finnes tusenvis av atlestiske menn som løfter betydelige vekter på gymmen, men ingen av dem har nerver eller frekkhet nok til å omtale seg som sterke når de løfter "litt over normalen". De virkelige sterke mennene har en fysikk som tilsier noe annet enn at de bare ser helt normale ut.

Skrevet

Nei, menn får heller ikke veldig store muskler med mindre de tar i ekstremt og trener nettopp for å få det, samt spiser masse. Det finnes tusenvis av atlestiske menn som løfter betydelige vekter på gymmen, men ingen av dem har nerver eller frekkhet nok til å omtale seg som sterke når de løfter "litt over normalen". De virkelige sterke mennene har en fysikk som tilsier noe annet enn at de bare ser helt normale ut.

Menn får større muskler enn jenter, om du påstår annet synes jeg synd på uvitenheten din. Selvfølgelig må menn trene hardt, men om en kvinne og en mann trener like hardt får uansett mannen større muskler. Jeg tør omtale meg som sterk, iallfall iforhold til mitt eget kjønn. 75 kg i markløft og 70 kg i knebøy er langt fra gjennomsnittlig. Tror du burde få en realitycheck.
AnonymBruker
Skrevet

Menn får større muskler enn jenter, om du påstår annet synes jeg synd på uvitenheten din. Selvfølgelig må menn trene hardt, men om en kvinne og en mann trener like hardt får uansett mannen større muskler. Jeg tør omtale meg som sterk, iallfall iforhold til mitt eget kjønn. 75 kg i markløft og 70 kg i knebøy er langt fra gjennomsnittlig. Tror du burde få en realitycheck.

Så la oss bare være enig om å være uenig. Jeg sa heller ikke at kvinner har samme forutsetninger som menn, men når jeg tenker på sterke menn så er ikke en kvinne som bøyer 70 kg ekvivalenten til oss.

Skrevet (endret)

Så la oss bare være enig om å være uenig. Jeg sa heller ikke at kvinner har samme forutsetninger som menn, men når jeg tenker på sterke menn så er ikke en kvinne som bøyer 70 kg ekvivalenten til oss.

Nei men 70 kg er mye for en KVINNE. Det tror jeg flere menn vil si seg enig i. Er enig i at vi er uenig. Ferdig med det:) Endret av paz
AnonymBruker
Skrevet

Hva jeg foretrekker er da absolutt ikke irrelevant da dette var ts sitt spørsmål? Ærlig talt, jeg vet at alle mennesker har muskler - du vet godt hva jeg mente. Synlige muskler! (Dersom du er for korttenkt til å forstå). Jeg sa min mening. Dere gutter som trives som syltynne får bare være det. Du må roe ned litt, virker som du tar deg veldig nær.

Syltynn gutt?

Det er vel så langt fra Silfen som en kan komme :fnise:

Anonymous poster hash: 319c3...43a

Skrevet

Syltynn gutt?

Det er vel så langt fra Silfen som en kan komme :fnise:

Anonymous poster hash: 319c3...43a

Åh, detaljer, detaljer.. Jeg kan vel ikke vite om hun er dame eller mann. Mente forresten ikke direkte mot ham/henne, mente generelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...