Silfen Skrevet 1. januar 2014 #22 Skrevet 1. januar 2014 Nei fy faen. Menn SKAL ha muskler i bena. Hva menn SKAL, er opp til den hver og enkelte mann. Absolutt ikke deg! 2
Gjest Summers Skrevet 1. januar 2014 #23 Skrevet 1. januar 2014 Det er mange menn som har stor mage og tynne ben. Ikke pent. Nettopp, og de er det mange av.
Gjest Lille-pus Skrevet 1. januar 2014 #24 Skrevet 1. januar 2014 Nettopp, og de er det mange av. Og så...? Folk kommer i alle varianter, og helt utrente menn i 60 årene er kanskje ikke din målgruppe, Summers? 2
paz Skrevet 1. januar 2014 #25 Skrevet 1. januar 2014 (endret) Hva menn SKAL, er opp til den hver og enkelte mann. Absolutt ikke deg!Føler du deg truffet? Har du spinkle ben trener du styrke! Alle menn burde trene styrke. Snakker ikke om å få massive muskler, men alle menn burde ha litt muskler. Trening er bare postivt for både helse og utseende. Om jeg ser en mann med mindre muskler enn meg blir jeg rett og slett lei meg på hans veiene. Alle har tid til å trene. Endret 1. januar 2014 av paz 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #26 Skrevet 1. januar 2014 Ikke så helt bra å være så tynn hvis man er høy nei, kan se litt rart ut selv er jeg litt lav, 176cm. Ikke så bra det heller. Men slipper iallefall snodige ben Anonymous poster hash: fb1e0...a3b 1
paz Skrevet 1. januar 2014 #27 Skrevet 1. januar 2014 (endret) Alle kvinner burde forsåvidt også trene styrke, ikke kun menn. Spinkle ben på kvinner er også lite pent. Endret 1. januar 2014 av paz
GudSelv Skrevet 1. januar 2014 #28 Skrevet 1. januar 2014 Jeg kjenner ingen kvinner som noensinne har kommentert en manns ben... Anonymous poster hash: d9dee...cef Det gjør jeg. Har faktisk fått flere komplimenter for mine ben.
Berit Skrevet 1. januar 2014 #29 Skrevet 1. januar 2014 (endret) Og så...? Folk kommer i alle varianter, og helt utrente menn i 60 årene er kanskje ikke din målgruppe, Summers? Jeg svarer deg med at det er ikke noe "og så", altså jeg mener ikke at det er noe mer med det enn at jeg ikke synes det er pent. Men det gjør meg ingenting. Jeg er ikke av den mening at alle menn eller kvinner burde trene styrke, det er opp til dem. Men likevel kan jeg nå si at det er pent med en stram kropp. Endret 1. januar 2014 av Berit
Silfen Skrevet 1. januar 2014 #30 Skrevet 1. januar 2014 Føler du deg truffet? Har du spinkle ben trener du styrke! Alle menn burde trene styrke. Snakker ikke om å få massive muskler, men alle menn burde ha litt muskler. Trening er bare postivt for både helse og utseende. Om jeg ser en mann med mindre muskler enn meg blir jeg rett og slett lei meg på hans veiene. Alle har tid til å trene. Haha, ja, jeg følte meg truffet. Truffet over at idioter som deg går og har formeninger om at alle mennesker i verden skal inn i samme form.
Gjest Lille-pus Skrevet 1. januar 2014 #31 Skrevet 1. januar 2014 Jeg svarer deg med at det er ikke noe "og så", altså jeg mener ikke at det er noe mer med det enn at jeg ikke synes det er pent. Men det gjør meg ingenting. Jeg er ikke av den mening at alle menn eller kvinner burde trene styrke, det er opp til dem. Men likevel kan jeg nå si at det er pent med en stram kropp. Nå er det selvsagt mulig at min oppfatning av 'tynn' er helt annerledes enn den gjengse KG bruker oppfatning av 'tynn'. Jeg tenker på helt normale, slanke menn. Og slanke menn har slanke ben og armer. Trener de f.eks. crossfit så får de sjelden bolemuskler... de er fremdeles slanke og hverken armer eller ben er hverken pipestilktynne eller har bolerfasong. Jeg tenker ikke på ytterpunktene, slik KG brukere pleier gjøre, jeg tenker på helt normale, flotte, slanke menn på godt over 1.90. Det er en evighet av variasjoner så derfor 'og så'.
paz Skrevet 1. januar 2014 #32 Skrevet 1. januar 2014 Haha, ja, jeg følte meg truffet. Truffet over at idioter som deg går og har formeninger om at alle mennesker i verden skal inn i samme form. Så du mener at det ikke er noe vits i å bruke tid på trening tydeligvis? Det er ok at menn er syltynne og har ikke noe muskler? Som sagt, styrketrening har positiv effekt både helsemessig og utseendemessig, finnes ingen unnskyldning for å unngå.
Silfen Skrevet 1. januar 2014 #33 Skrevet 1. januar 2014 Så du mener at det ikke er noe vits i å bruke tid på trening tydeligvis? Det er ok at menn er syltynne og har ikke noe muskler? Som sagt, styrketrening har positiv effekt både helsemessig og utseendemessig, finnes ingen unnskyldning for å unngå. SELVSAGT, for helvete, er det ok at menn er syltynne. Og er du helt forkvaklet i hodet? Alle folk har muskler. Ellers hadde de lagt som en geleklump på gulvet uten å kunne bevege seg. Hva imbesiler som DEG, foretrekker, er irrelevant, du har absolutt ingen rett til å si noenting som helst om hva folk SKAL gjøre, eller hvordan de SKAL se ut.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #34 Skrevet 1. januar 2014 Tynne ben er fint på mannfolk det. Anonymous poster hash: 52e4b...1a1 1
paz Skrevet 1. januar 2014 #35 Skrevet 1. januar 2014 SELVSAGT, for helvete, er det ok at menn er syltynne. Og er du helt forkvaklet i hodet? Alle folk har muskler. Ellers hadde de lagt som en geleklump på gulvet uten å kunne bevege seg. Hva imbesiler som DEG, foretrekker, er irrelevant, du har absolutt ingen rett til å si noenting som helst om hva folk SKAL gjøre, eller hvordan de SKAL se ut. Hva jeg foretrekker er da absolutt ikke irrelevant da dette var ts sitt spørsmål? Ærlig talt, jeg vet at alle mennesker har muskler - du vet godt hva jeg mente. Synlige muskler! (Dersom du er for korttenkt til å forstå). Jeg sa min mening. Dere gutter som trives som syltynne får bare være det. Du må roe ned litt, virker som du tar deg veldig nær.
Gjest Badabing Skrevet 1. januar 2014 #36 Skrevet 1. januar 2014 Så du mener at det ikke er noe vits i å bruke tid på trening tydeligvis? Det er ok at menn er syltynne og har ikke noe muskler? Som sagt, styrketrening har positiv effekt både helsemessig og utseendemessig, finnes ingen unnskyldning for å unngå. Det kommer jo helt an på hva man trener! Alle trener ikke styrketrening. Tynne menn på over 190 kan være helt fint. Gjerne i skinny jeans også. Så lenge man ikke har tynne ben og stor vom etter for mye kjøttmat og alkohol. 1
paz Skrevet 1. januar 2014 #37 Skrevet 1. januar 2014 Det kommer jo helt an på hva man trener! Alle trener ikke styrketrening. Tynne menn på over 190 kan være helt fint. Gjerne i skinny jeans også. Så lenge man ikke har tynne ben og stor vom etter for mye kjøttmat og alkohol. Det er jeg forsåvidt enig i. Men han skal ikke ha tynnere ben enn meg. Det er ikke noe JEG ville likt. Forøvrig har alle godt av styrketrening.
Gjest Summers Skrevet 1. januar 2014 #38 Skrevet 1. januar 2014 Hva jeg foretrekker er da absolutt ikke irrelevant da dette var ts sitt spørsmål? Ærlig talt, jeg vet at alle mennesker har muskler - du vet godt hva jeg mente. Synlige muskler! (Dersom du er for korttenkt til å forstå). Jeg sa min mening. Dere gutter som trives som syltynne får bare være det. Du må roe ned litt, virker som du tar deg veldig nær. Korrekt. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #39 Skrevet 1. januar 2014 Hva jeg foretrekker er da absolutt ikke irrelevant da dette var ts sitt spørsmål? Ærlig talt, jeg vet at alle mennesker har muskler - du vet godt hva jeg mente. Synlige muskler! (Dersom du er for korttenkt til å forstå). Jeg sa min mening. Dere gutter som trives som syltynne får bare være det. Du må roe ned litt, virker som du tar deg veldig nær. Jeg er veltrent og har holdt på noen år, men selv meg klarer du å irritere med dette intetsigende rallet ditt. Selvfølgelig er det OK å ikke være trent, selvfølgelig er det greit å være tynn. Hva er du for en hjernevaska drone som må tenke så svart/hvitt for å selv rasjonallisere det du driver med? Du slår meg som en noob som har hengt deg på en bølge du egentlig ikke har noen egeninteresse av å være med på, og så fort noen ikke gjør det samme som deg, så blir du tvilende og anklager dem for å ikke forstå hensikten med trening, eller at de får deg til å føle deg som du kaster bort tiden din siden de ikke gidder. Jeg mener også at alle bør trene for å holde på helsa, men det betyr ikke at jeg syns det er totalt ugreit at noen har en kropp som ikke ser særlig trent ut. Jeg kunne ikke brydd meg mindre, det bør ikke du gjøre heller. Slutt og preik dogmatisk angående trening, sånt er bare kleint og tyder mest sannsynlig på manglende resultater, for oppsluktheten er så åpenbar at motivasjonen til å fortsette å trene forsvinner så fort du har nådd ditt mål eller innsett at du ikke kommer til å nå det.Anonymous poster hash: cb91f...f76 1
paz Skrevet 1. januar 2014 #40 Skrevet 1. januar 2014 Jeg er veltrent og har holdt på noen år, men selv meg klarer du å irritere med dette intetsigende rallet ditt. Selvfølgelig er det OK å ikke være trent, selvfølgelig er det greit å være tynn. Hva er du for en hjernevaska drone som må tenke så svart/hvitt for å selv rasjonallisere det du driver med? Du slår meg som en noob som har hengt deg på en bølge du egentlig ikke har noen egeninteresse av å være med på, og så fort noen ikke gjør det samme som deg, så blir du tvilende og anklager dem for å ikke forstå hensikten med trening, eller at de får deg til å føle deg som du kaster bort tiden din siden de ikke gidder. Jeg mener også at alle bør trene for å holde på helsa, men det betyr ikke at jeg syns det er totalt ugreit at noen har en kropp som ikke ser særlig trent ut. Jeg kunne ikke brydd meg mindre, det bør ikke du gjøre heller. Slutt og preik dogmatisk angående trening, sånt er bare kleint og tyder mest sannsynlig på manglende resultater, for oppsluktheten er så åpenbar at motivasjonen til å fortsette å trene forsvinner så fort du har nådd ditt mål eller innsett at du ikke kommer til å nå det.Anonymous poster hash: cb91f...f76 Men kjære deg. Ts spurte et spørsmål og jeg svarte at JEG synes at gutter skal ha muskler i bena. Jeg slenger meg absolutt ikke ufrivillig på noen bølge. Jeg står for egne meninger og følger ingen, tvert imot gjør jeg akkuratt det som passer meg. Det er opp til hver enkelt om de vil trene eller ikke, men dersom de ikke trener har de ingenting å klage over heller. Jeg har heller ikke manglende resultater innen trening? Dog jeg er født med en naturlig fin kropp med former. Da jeg startet med styrketrening tok jeg 40 kg i knebøy, nå tar jeg 70. Jeg synes iallfall det er fremgang. Jeg som jente ville ikke tent på en gutt som var tynnere enn meg. Og det var vel egentlig det spørsmålet til ts gikk ut på? Er da bare ærlig. du kan deretter mene hva du vil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå