Gjest Summers Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Tror de aller fleste menn mener at det er stygt med tynne ben på menn, no homo. Og man blir ikke tatt seriøst om man bare har en veltrent overkropp. Har lest en del på KG og kan faktisk ikke huske å ha sett en negativ kommentar om menn med tynne ben, så spørsmålet er om det bare er tilfeldig eller om kvinner faktisk ikke legger så mye vekt på menns ben? Og er det typisk for kvinner å ikke tenke på hele kroppen, men bare fokusere på overkroppen?
Silfen Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Herlighet, det er da proporsjoner som er fint der også. Kan ikke være tre meter over skuldrene med legger som er som en halvliters colaflaske. 2
Gjest Summers Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 Herlighet, det er da proporsjoner som er fint der også. Kan ikke være tre meter over skuldrene med legger som er som en halvliters colaflaske. Jeg snakker ikke bare om ekstremtilfellene hvor man har boleroverkropp, men fyrstikkben, jeg snakker om menn med tynne ben generelt.
Gjest Vampen Skrevet 1. januar 2014 #4 Skrevet 1. januar 2014 Uviktig. Men så er jeg heller ikke veldig fokusert på en trent overkropp. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 Så lenge man er proposjonert, så er det faktisk det viktigste. Verste jeg er er supertrent overkropp og kyllingbein, eller kun bryst og biceps og ingenting anna. Anonymous poster hash: c08eb...9b4 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #6 Skrevet 1. januar 2014 Du er jo rimelig idiotisk bygd om benene dine er kraftigere i forhold til overkroppen din. De fleste menn er ikke alpinister eller fotballspillere. Vi trener hele kroppen jevnt og får dermed en fysikk som tilsier at beinene blir proposjonert litt anonyme i forhold til overkroppen. Å ha kraftgere ben enn overkropp som mann tyder på særtrening med fokus på bein. https://www.google.no/search?q=hodgetwins&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=ZmPDUuqBNYinyQOUyoCoAw&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1536&bih=727#facrc=_&imgdii=_&imgrc=pc8BAw5W2SRyvM%3A%3Bb1jB9nkT0vkERM%3Bhttps%253A%252F%252Fpbs.twimg.com%252Fmedia%252FBKi0u-ZCYAEvCS2.jpg%3Bhttps%253A%252F%252Ftwitter.com%252Fhodgetwins%252Fstatus%252F335716891349901313%3B600%3B800 Og de hopper ikke over beina. Det er både pent og mer funksjonelt. Selvfølgelig tenker kvinner på overkroppen, menn har det i overkropp. Bein og rumpe er primært noe kvinner streber etter, da de er overdimensjonert i forhold til deres overkropp. Anonymous poster hash: cb91f...f76
Silfen Skrevet 1. januar 2014 #7 Skrevet 1. januar 2014 Jeg snakker ikke bare om ekstremtilfellene hvor man har boleroverkropp, men fyrstikkben, jeg snakker om menn med tynne ben generelt. Tynne ben generelt går ikke an å snakke om, det skjønner du vel. En tynn mann vil proporsjonalt ha tynne ben. Det er ingenting feil med tynne bein, men når det blir boleoverkropp og intet fokus på bein, så ser det teit ut. Proporsjoner er aldri teit, om det er tynt eller ikke.
OppNedPåAlt Skrevet 1. januar 2014 #8 Skrevet 1. januar 2014 Tynne menn har ofte tynne bein. Må si jeg ikke legger merke til tynne ben før de drar på seg en slik en skinny-jeans. Hvis bena er ekstremt tynne så blir de enda tynnere i slike bukser, ikke alltid veldig vakkert. Ellers som andre sier; proporsjoner. Så lenge bena står til kroppen så er det veldig ofte OK. 1
Gjest Badabing Skrevet 1. januar 2014 #9 Skrevet 1. januar 2014 Mener kanskje heller noe sånt? Det er ikke noe fint. Men synes ikke proporsjonerte, tynne menn er stygt. Kjæresten min har vel litt tynne ben, men det har med at han trener for å holde seg frisk, og ikke så mye for utseende. Med nesten bare løping og sykling blir man jo tynn. Jeg synes han er fin. <3 1
Gjest Summers Skrevet 1. januar 2014 #10 Skrevet 1. januar 2014 Du er jo rimelig idiotisk bygd om benene dine er kraftigere i forhold til overkroppen din. De fleste menn er ikke alpinister eller fotballspillere. Vi trener hele kroppen jevnt og får dermed en fysikk som tilsier at beinene blir proposjonert litt anonyme i forhold til overkroppen. Å ha kraftgere ben enn overkropp som mann tyder på særtrening med fokus på bein.https://www.google.no/search?q=hodgetwins&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=ZmPDUuqBNYinyQOUyoCoAw&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1536&bih=727#facrc=_&imgdii=_&imgrc=pc8BAw5W2SRyvM%3A%3Bb1jB9nkT0vkERM%3Bhttps%253A%252F%252Fpbs.twimg.com%252Fmedia%252FBKi0u-ZCYAEvCS2.jpg%3Bhttps%253A%252F%252Ftwitter.com%252Fhodgetwins%252Fstatus%252F335716891349901313%3B600%3B800 Og de hopper ikke over beina. Det er både pent og mer funksjonelt. Selvfølgelig tenker kvinner på overkroppen, menn har det i overkropp. Bein og rumpe er primært noe kvinner streber etter, da de er overdimensjonert i forhold til deres overkropp.Anonymous poster hash: cb91f...f76 Den tok jeg ikke, synes du fotballspillere og alpinister har overdimensjonerte bein? Og hva mener du med at menn har det i overkroppen og kvinner i underkroppen?
JamesHardy Skrevet 1. januar 2014 #11 Skrevet 1. januar 2014 Og hva mener du med at menn har det i overkroppen og kvinner i underkroppen? Sikter nok til mannens v-form og kvinnens timeglassfigur.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #12 Skrevet 1. januar 2014 alt dere tenker på.. Anonymous poster hash: f3f8b...059 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #13 Skrevet 1. januar 2014 Den tok jeg ikke, synes du fotballspillere og alpinister har overdimensjonerte bein? Og hva mener du med at menn har det i overkroppen og kvinner i underkroppen? Nei, men fotballspillere har som regel mer fokus på bein enn noe annet, og overkroppen er rimelig underdimensjonert i forhold til beina. trener du styrke og kroppen jevnt så vil du som mann utvikle en overkropp som er mer synlig enn beina. Sammenlign en utrent kvinne og en utrent mann og hans overlegne styrke vil ligger primært i overkroppen. Kvinner har ikke særlig overkroppsstyrke så de vil bli proposjonert annerledes, der beina er mer fremtredende enn overkroppen. Til menn vil jevn trening øke overkroppsmassen mer enn massen på beina.Anonymous poster hash: cb91f...f76
Gjest Lille-pus Skrevet 1. januar 2014 #14 Skrevet 1. januar 2014 Spesielt høye, tynne menn har tynne ben. Menn på nærmere 2 meter er ofte tynne, og har lange, 'tynne' ben, lange og 'tynne' armer og lange muskler. - hva var problemet med det?
Gjest Summers Skrevet 1. januar 2014 #15 Skrevet 1. januar 2014 Til menn vil jevn trening øke overkroppsmassen mer enn massen på beina.Anonymous poster hash: cb91f...f76 Trodde faktisk det var omvendt, de største musklene er i underkroppen så det er der muskelmassen vil øke mest.
Vanillalilla Skrevet 1. januar 2014 #16 Skrevet 1. januar 2014 Skikkelige knebøylår er dritsexy, men ikke uten en passende overkropp til. Proposjonene må være på plass. (bonus er at knebøy gir en flott og spretten rumpe i tillegg) Min personlige preferanse er at tynne menn ikke er noe særlig. Men min smak er nok litt spesiell pga min egen store interesse for trening og muskler. Jeg tror ikke den er helt på gjennomsnittet, nei. 1
Gjest Summers Skrevet 1. januar 2014 #17 Skrevet 1. januar 2014 Skikkelige knebøylår er dritsexy, men ikke uten en passende overkropp til. Proposjonene må være på plass. Men har du sett menn du har tenkt, "Han har for store ben i forhold til overkroppen"? Jeg sier ikke at det ikke går an, men har faktisk ikke sett noen selv.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #18 Skrevet 1. januar 2014 Jeg kjenner ingen kvinner som noensinne har kommentert en manns ben... Anonymous poster hash: d9dee...cef
Silfen Skrevet 1. januar 2014 #19 Skrevet 1. januar 2014 Jeg kjenner ingen kvinner som noensinne har kommentert en manns ben... Anonymous poster hash: d9dee...cef Da har du ikke sitter på terassen her når joggefolkene er på vei til fjells en sommerdag.
Berit Skrevet 1. januar 2014 #20 Skrevet 1. januar 2014 Det er mange menn som har stor mage og tynne ben. Ikke pent. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå