Gjest muffen2 Skrevet 16. mai 2004 #1 Skrevet 16. mai 2004 Noen som har et godt ansiktsvann å anbefale? Synes ikke mitt funker noe særlig... :-( Kan man ta på ansiktsvann med alkohol i om morgenen før man skal ut og sole seg forresten...? Kom til å tenke på at det kanskje ikke er så lurt...?
Rio Skrevet 16. mai 2004 #2 Skrevet 16. mai 2004 leste noe en hudlege sa, ansiktsvann har ingen funksjon - bortsett fra kanskje å fjerne dritten som ligger øverst på huden.. men hva hjelper det når det er i dypet grumset kommer fra.. dessuten - ting som inneholder alkohol er vel ikke så bra for huden vel.. men skal innrømme - jeg har clinique tonic greier, som er veldig sterkt, bruker det sjelden og vet ærlig talt ikke hvorfor jeg gjør det heller
Gjest muffen2 Skrevet 16. mai 2004 #3 Skrevet 16. mai 2004 oj.. :o Hva bør man bruke til vanlig da? Rensemelk...?
Rio Skrevet 16. mai 2004 #4 Skrevet 16. mai 2004 ja.. rensemelk/gele.. jeg bruker garnier pure sin gele f.eks
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2004 #5 Skrevet 16. mai 2004 leste noe en hudlege sa' date=' ansiktsvann har ingen funksjon - bortsett fra kanskje å fjerne dritten som ligger øverst på huden.. men hva hjelper det når det er i dypet grumset kommer fra.. dessuten - ting som inneholder alkohol er vel ikke så bra for huden vel.. men skal innrømme - jeg har clinique tonic greier, som er veldig sterkt, bruker det sjelden og vet ærlig talt ikke hvorfor jeg gjør det heller[/quote'] Jeg får kjempefin hud når jeg bruker Cliniques tonic, skikkelig glatt og myk. Jeg bruker den etter ansiktsrens, og ser at rensen ikke fjerner all sminken eller forurensing. En annen ting som jeg har merket er at jeg har fått mye mindre porer, var litt plaget av det før. Kjempefascinerende å bruke tonic
Gjest Ethereal Skrevet 17. mai 2004 #8 Skrevet 17. mai 2004 Hvis rensen ikke fjerner all dritt, bør du heller vurdere å skifte renseprodukt. Et ansiktsvann skal først og fremst roe ned huden etter rens, ikke fjerne sminkerester. Jeg har prøvd ulike ansiktsvann, men de ender som oftest opp ubrukt. Det beste jeg har prøvd, er Lancomes rosa ansiktsvann for tørr hud.
Gjest gjest1 Skrevet 17. mai 2004 #9 Skrevet 17. mai 2004 Hvis rensen ikke fjerner all dritt, bør du heller vurdere å skifte renseprodukt. Et ansiktsvann skal først og fremst roe ned huden etter rens, ikke fjerne sminkerester. Jeg har prøvd ulike ansiktsvann, men de ender som oftest opp ubrukt. Det beste jeg har prøvd, er Lancomes rosa ansiktsvann for tørr hud. Rensen kunne sikkert fjernet all sminken, men jeg er ikke interessert i å skrubbe ansiktet altfor mye. Ansiktsvannet fjerner resterende sminke med lette bevegelser. Dessuten så tror jeg at den fjerner sminke i porene..siden jeg fikk mye mindre markerte porer etter at jeg begynte med det. Har nå glatt babyhud, yey
Gjest gjest1 Skrevet 18. mai 2004 #10 Skrevet 18. mai 2004 leste noe en hudlege sa' date=' ansiktsvann har ingen funksjon - bortsett fra kanskje å fjerne dritten som ligger øverst på huden.. men hva hjelper det når det er i dypet grumset kommer fra.. dessuten - ting som inneholder alkohol er vel ikke så bra for huden vel.. men skal innrømme - jeg har clinique tonic greier, som er veldig sterkt, bruker det sjelden og vet ærlig talt ikke hvorfor jeg gjør det heller[/quote'] Hudleger behøver du ikke nødvendigvis høre på uten skepsis. Fyrand er en dyktig mann, men som lege snakker han etter legeboka - på seminarer for hudpleiere/kosmetikkselgere sier han gjerne seg selv midt i mot... bare sånn til underretning.. men når det er sagt; ansiktsvann er faktisk til å gå over ansiktet med etter rens, for å fjerne rester etter rensen, og eventuell skitt som ligger igjen sammen med den. Og får og lukke porene og nøytralisere pH-verdien på huden igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå