Gå til innhold

Kan noen datakyndige hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På en eller annen måte har menyen (eller hva det nå enn heter) flyttet seg til siden istedenfor å være ned på datamaskinen. Altså der hvor man har ser noen få ikoner som dato, batterinivå, nettverkstilkoblinger o.l.

Hvordan kan jeg få flyttet den ned igjen? Som dere sikkert forstår så er jeg veldig lite datakyndig, og setter stor pris på hjelp. :sjenert:

Anonymous poster hash: 05d00...9fd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ofte skal det ikke være verre enn å dra den ned igjen. Holde musepekeren over den linjen, holde inne venstre knapp på musen og dra den ned mot bunnen av skjermen igjen.

Det kan hende du må høyreklikke på linjen, trykke på "Lås oppgavelinjen" (eller noe sånt) slik at den IKKE lenger er huket av. Jeg ville tro den ikke er låst siden den nylig har flyttet seg, men i tilfelle du ikke får dratt den ned til bunnen igjen på første forsøk. Jeg anbefaler deg uansett å høyreklikke og trykke på "Lås oppgavelinjen" når di har fått flyttet den til bunnen igjen, slik at den ikke kan bevege seg opp på siden igjen.

Anonymous poster hash: 961ee...1ab

Skrevet

Jeg har gjort det, men det skjer ingenting når jeg drar i den, ;snurt:

Anonymous poster hash: 05d00...9fd
Skrevet

Sjekk om du har låst oppgavelinjen. Høyreklikk og trykk "lås oppgavelinjen" hvis det er merket av, så kan du nok dra den ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...