AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #1 Skrevet 31. desember 2013 Hei har en macbook air og pluttselig har den sluttet å spille lyd i hodetelefonene mine. Det er ikke noe galt med hodetelefonene og macen registrerer at det er no i hodetelefoninngangen for den skrur av musikken på høytalerne. Noen som vet hva problemet kan være? Anonymous poster hash: d3976...763
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #3 Skrevet 31. desember 2013 Feil på lydkortet vil jeg tro. Kan man gjøre noe med det? TS Anonymous poster hash: d3976...763
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #4 Skrevet 31. desember 2013 prøv å start den på nytt. Opplevde det samme for en stund siden, men funket som det skulle etter jeg startet den på nytt Anonymous poster hash: bbef9...bb7
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #5 Skrevet 31. desember 2013 prøv å start den på nytt. Opplevde det samme for en stund siden, men funket som det skulle etter jeg startet den på nytt Anonymous poster hash: bbef9...bb7 Takk har prøvd, men hjalp ikke:-( TS Anonymous poster hash: d3976...763
Bad Advice Skrevet 31. desember 2013 #6 Skrevet 31. desember 2013 Kan man gjøre noe med det? TS Anonymous poster hash: d3976...763 Selvfølgelig, og det kan godt hende det går på garantien og. Så det første du gjør er å kontakte butikken, PS husk at reklamasjonsrett varer lengre enn garanti. Dersom det er utenfor garanti og reklamasjonsrett vil det sannsynligvis koste minst en tusenlapp å få det fikset, om ikke mer. Det vil jeg si ikke er verd det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå