AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #1 Skrevet 31. desember 2013 Jeg og min mann har slitt i lengre tid med et veldig turbulent forhold, og i julen bare eksploderte det. Etter å drukket store mengder cognac, som han ikke tåler ( blir krangling hver gang ) var helvete løs. Han skrek og skjelte meg ut, jeg satt bare og syntes synd i meg selv, jeg var gal i hodet, ond +++ Jeg er lei meg for at vi ikke kan få barn. Han derimot driter i det, han har tre fra før. Jeg stjal tlf hans, og der fant jeg som jeg trodde flørting med andre. Denne gang var hun 22, sist gang var hun 16.. (han er 40 ) med de største pupper jeg noen gang har sett...hva tror han at han er egentlig ?? Han er ikke spesielt kjekk, jeg er sikkert 5 nivå over han , men alikevel må han drive på me alle andre . Hva er det med menn ?? Vet ikke hva jeg føler lengre, og om jeg i hele tatt føler noe. Frister ikke å være med han , kjøre forbi huset eller noe. .skal jeg drite i ham i det nye året ?? Nyttårsaften feirer jeg alene, har tatt på meg finstasen. Jeg er ganske så sexy, faktisk. Hans tap egentlig... Anonymous poster hash: 42a31...ca9 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #2 Skrevet 31. desember 2013 Kom deg bort fra han. Du vil få det så mye bedre uten han. Anonymous poster hash: 9852a...12d 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #3 Skrevet 31. desember 2013 Kom til meg...trenger ei dame...Anonymous poster hash: e5fd5...916
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #4 Skrevet 31. desember 2013 vil du ha barn ? Anonymous poster hash: 42a31...ca9
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 31. desember 2013 #5 Skrevet 31. desember 2013 Er dere samboere eller gift?
Tarzani Skrevet 31. desember 2013 #6 Skrevet 31. desember 2013 Høres ut som et dårlig forhold å være i. Hvor lenge har du vært med mannen din? Kanskje du bør ta deg litt tid i begynnelsen av det kommende året til å revurdere forholdet ditt til denne mannen (som tydeligvis ikke respekterer deg..) Lykke til! 2
Hoppetaujenta Skrevet 31. desember 2013 #7 Skrevet 31. desember 2013 Sats på en ny og bedre fremtid for deg selv i året som kommer. Vær snill med deg selv! 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #8 Skrevet 31. desember 2013 Du kutter ham ut og finner en ny fyr. Ikke for å være "harsh" men det spiller ingen rolle hvor mye penere du er enn ham du mener du er hvis han faktisk kan oppnå kontakt med yngre damer. Hvis han vil det og kan det, så gjør han det. Hvis du faktisk mener du kan få bedre så kutter du ham fullstendig ut og går videre. Å sitte "all dressed up and nowhere to go" på nyttårs er ikke hevn. Dump ham, finn en ny - slik hevner du deg. Anonymous poster hash: cedd4...7a4 1
Jade Skrevet 31. desember 2013 #9 Skrevet 31. desember 2013 Gjør det til et nyttårsforsett å unngå mennesker som behandler deg dårlig! Godt nytt år!
Ellevill Skrevet 31. desember 2013 #10 Skrevet 31. desember 2013 Du høres ikke veldig reflektert ut, men uansett burde du komme deg vekk fra denne fyren! .... men du ønsker altså et barn med ham???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå