Gå til innhold

Ei venninne er en dobbeldipper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha nyttårsfeiring her straks, og en av dem som kommer på besøk er sånn at hun dypper potetgullet i dip, tar en bit, og så dypper hun det i dippen igjen for å få dip på den biten hun har biti på. Synes det er litt ekkelt, jeg tror hun er litt forkjølet også. Føler meg sinnsykt slem, men hva skal jeg si til henne?

Anonymous poster hash: 46ba4...132
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si det rett ut

Anonymous poster hash: 651c6...c5f
  • Liker 8
Skrevet

Ja! Hun må da forstå at hun ikke kan dobbel dippe, det er uhygenisk og ekkelt. Hadde jeg vert på din fest å settt henne dobbel dippe, så hadde jeg ikke villet ha mer dipp, enn om hun ikke var forkjølet.

Anonymous poster hash: 0f77a...337
  • Liker 2
Skrevet

Du kan prøve å si det på en litt latterfull måte. F.eks.: "haha, æsj, dipper du to ganger? "

Jeg bruker alltid en latermild tone om jeg skal si noe som egentlig er litt ubehagelig å si.

Da blir verken du eller hun forlegen :)

Skrevet

Ha skje i dipskåla og sett frem små fat folk kan ha dip på. Ingen dipping rett i skåla, og folk kan dobbeltdippe på sine fat så mye de orker :jepp:

Eventuelt lag et skilt med "Dobbeltdipping forbudt" og sett foran skåla.

:popcorn:

• Liker 12
Skrevet

Anonymous poster hash: a2200...b0f
  • Liker 4
Skrevet

Ha skje i dipskåla og sett frem små fat folk kan ha dip på. Ingen dipping rett i skåla, og folk kan dobbeltdippe på sine fat så mye de orker :jepp:

Den var faktisk ganske så smart.

Skrevet

Snakk om å lage store problemer..... Lag en skål dip til hver, problem solved.

Anonymous poster hash: e9a0e...802
  • Liker 1
Skrevet

Du kan prøve å si det på en litt latterfull måte. F.eks.: "haha, æsj, dipper du to ganger? "

Jeg bruker alltid en latermild tone om jeg skal si noe som egentlig er litt ubehagelig å si.

Da blir verken du eller hun forlegen :)

Men da er jo skaden allerede skjedd?

Anonymous poster hash: ac259...1e5

Skrevet

Heiii det var lurt!!! Hahaha, det skal jeg gjøre!! Takk

Skrevet

Den var faktisk ganske så smart.

:biggrin:

Skrevet

Heiii det var lurt!!! Hahaha, det skal jeg gjøre!! Takk

Bare hyggelig :popcorn:

Skrevet

Det er også lurt å ha skje i snacksskåler (selv om det er litt uvanlig). Stor sjanse for at enkelte som stapper fingrene sine oppi skålen slurver med håndhygienen...

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en dobbeltdypper, men gjør det bare på store flak og så snur jeg potetgullet eller gulleroten slik at det kun er den rene siden jeg dypper. Sikker på at det ikke er det hun gjør?

Anonymous poster hash: 7cb64...891

• Liker 2
Skrevet

Jeg er en dobbeltdypper, men gjør det bare på store flak og så snur jeg potetgullet eller gulleroten slik at det kun er den rene siden jeg dypper. Sikker på at det ikke er det hun gjør?

Så du dipper den delen av flaket som du har holdt på, altså? Ikke akkurat helt greit.

Anonymous poster hash: 77518...e79

• Liker 8
Skrevet

Samme gjør jeg også. Jeg dypper jo ikke nedi den siden jeg har spist på :P

Så du dipper den delen av flaket som du har holdt på, altså? Ikke akkurat helt greit.

Jeg vet ikke med ab'n du spurte, men jeg pleier iallefall å vaske meg på fingrene før jeg spiser.

Anonymous poster hash: 4a997...b19

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke med ab'n du spurte, men jeg pleier iallefall å vaske meg på fingrene før jeg spiser.

Anonymous poster hash: 4a997...b19

Liten trøst. Og spesielt når det gjelder fingermat som du fører med hånden opp til munnen.

• Liker 3
Skrevet

Fortsatt kvalmt, og veldig ufint å gjøre når man er med andre. Ta hele potetflaket i munnen, om du ikke greier å spise et halvt et uten dip på.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Fortsatt kvalmt, og veldig ufint å gjøre når man er med andre. Ta hele potetflaket i munnen, om du ikke greier å spise et halvt et uten dip på.

Det er litt kjedelig med dipp bare på den første biten med gulrot....

Jeg vasker hendene før jeg spiser og har ikke fingrene i munnen.

Uansett, dipp er jo sånt man spiser bare hjemme eller hos bestevennen og de bryr seg ikke.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...