Gå til innhold

Hvor lang tid bruker du på å bestemme deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp opplevd å bli vurdert som ikke god nok av en mann, etter bare to og en halv times date. Det var ikke store sjansen jeg fikk til å vise hva jeg er god for. Aldri opplevd noe sånt før. Venner vil han være, for jeg er så god å bruke til hobbypsykolog og rødvinsfilosof. Det jeg lurer på her er: hvor langt tid bruker dere på å vurdere et menneske, når dere søker en partner?

Anonymous poster hash: 8e48b...92c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan gå veldig fort, ja. På 2,5 time kan jeg fort merke om det er noe ved han jeg ikke kan leve med.

Anonymous poster hash: 11be4...609
  • Liker 6
Gjest Hyssingen
Skrevet

Det kan gå veldig fort, ja. På 2,5 time kan jeg fort merke om det er noe ved han jeg ikke kan leve med.

Anonymous poster hash: 11be4...609

Samme her.

Skrevet

TS her. Hvilke ting kan det dere ikke kan leve med være for eksempel? Selv er han ikke noe psykisk stabilt prakteksemplar.

Skrevet

Med noen mennesker, kan jeg finne ut at vi ikke passer sammen etter 2,5 t. Med andre kan det ta veldig mye lengre tid enn det. Det samme gjelder jo forsåvidt motsatt vei, noen har jeg visst at jeg kunne vært sammen med etter et par timer, mens andre kan man finne det ut med etter flere år.

Jeg ville ikke tatt det så tungt, men hadde jeg følelser for fyren, så hadde det å være venner på dette grunnlaget vært uaktuelt.

• Liker 2
Skrevet

Bruker omtrent to sekunder på å finne ut om jeg skal bruke tid på noen eller ei.

Om han kjeder meg er det på hodet og ræva ut.

• Liker 1
Skrevet

Handler mye om kjemi for min del. Men, på en annen side så har jeg hørt at du egentlig ikke bør bestemme deg etter en date - siden begge to sannsynligvis er dritnervøse og ikke utstråler den personen de egentlig er.

Det eneste du skal kunne svare på etter første date er (visstnok): "Kunne jeg hatt sex med xxx?"

Svar, ja - gå på date nr. 2

Svar, nei - droppe det..

Men dette er nok tatt fra en "date guide" et sted, så jeg vet ikke om det er noe hold i det.

Skrevet

Med noen mennesker, kan jeg finne ut at vi ikke passer sammen etter 2,5 t. Med andre kan det ta veldig mye lengre tid enn det. Det samme gjelder jo forsåvidt motsatt vei, noen har jeg visst at jeg kunne vært sammen med etter et par timer, mens andre kan man finne det ut med etter flere år.

Jeg ville ikke tatt det så tungt, men hadde jeg følelser for fyren, så hadde det å være venner på dette grunnlaget vært uaktuelt.

. Heia Wolfmoon! Tar det ikke så tungt nei. Stiller bare spørsmålstegn ved de raske konklusjonene. Ikke rart mange er single. Nå har jeg date med en mindre kravstor mann jeg føler meg tryggere på.

• Liker 1
Skrevet

Ett par timer er ofte mer enn nok.

Etter flere år derimot, så kjenner en jo personen som oftest mer enn godt nok.

Og man kan vel ikke akkurat kalle det 'raske beslutninger' da lengre akkurat i så fall.

Anonymous poster hash: 46901...ddf

Skrevet

I utgangspunktet vil jeg si at jeg hadde funnet det ut etter kun få minutter. Da går det på utstråling, utseende, stemme og kjemi.

Stemmer alt dette ville jeg gått videre mot å bli bedre kjent. Stemmer ikke dette, ville jeg også tenkt muligens venner.

• Liker 1
Skrevet

Av og til skjer det med en gang personen åpner kjeften. Som oftest i løpet av de første minuttene. Men det er jo fair av ham å gi deg 2,5t på å motbevise førsteinntrykket da!

Anonymous poster hash: f12dc...20f
Skrevet

Av og til skjer det med en gang personen åpner kjeften. Som oftest i løpet av de første minuttene. Men det er jo fair av ham å gi deg 2,5t på å motbevise førsteinntrykket da! Anonymous poster hash: f12dc...20f

. Troll

• Liker 1
Skrevet

Ett par timer er ofte mer enn nok.

Etter flere år derimot, så kjenner en jo personen som oftest mer enn godt nok.

Og man kan vel ikke akkurat kalle det 'raske beslutninger' da lengre akkurat i så fall.Anonymous poster hash: 46901...ddf

. Her er det ikke snakk om flere år, men bare 2,5 timer. Vi har mye kontakt via nettet, og han ønsker mye kontakt. Han virker litt utsultet sosialt og ensom. Bør vel komme med den tillegsinformasjonen at kravlista på profilen hans er temmelig høy.

Skrevet

. Her er det ikke snakk om flere år, men bare 2,5 timer. Vi har mye kontakt via nettet, og han ønsker mye kontakt. Han virker litt utsultet sosialt og ensom. Bør vel komme med den tillegsinformasjonen at kravlista på profilen hans er temmelig høy. Anonymous poster hash: 8e48b...92c

Vel, kjipt for han da.

• Liker 1
Skrevet

Handler mye om kjemi for min del. Men, på en annen side så har jeg hørt at du egentlig ikke bør bestemme deg etter en date - siden begge to sannsynligvis er dritnervøse og ikke utstråler den personen de egentlig er.

Det eneste du skal kunne svare på etter første date er (visstnok): "Kunne jeg hatt sex med xxx?"

Svar, ja - gå på date nr. 2

Svar, nei - droppe det..

Men dette er nok tatt fra en "date guide" et sted, så jeg vet ikke om det er noe hold i det.

. Sukk ja. Er vel den fysiske tiltrekningen som mangler.

• Liker 1
Skrevet

Uansett! Takk for svar, og godt nyttår folkens! Hilsen TS

Skrevet

Har nettopp opplevd å bli vurdert som ikke god nok av en mann, etter bare to og en halv times date. Det var ikke store sjansen jeg fikk til å vise hva jeg er god for. Aldri opplevd noe sånt før. Venner vil han være, for jeg er så god å bruke til hobbypsykolog og rødvinsfilosof. Det jeg lurer på her er: hvor langt tid bruker dere på å vurdere et menneske, når dere søker en partner?

Vurderingen fortsetter til jeg har bestemt meg :) Noen ganger vet jeg det etter 10-15 sekunder, de fleste etter 2-4 timer, andre ganger etter 2-4 måneder, en gang tok det årevis.

Anonymous poster hash: 0d6c6...bc3

Skrevet

Vel, kjipt for han da.Anonymous poster hash: 46901...ddf

. Ja, det er kjipt for ham.

Skrevet

Vurderingen fortsetter til jeg har bestemt meg :) Noen ganger vet jeg det etter 10-15 sekunder, de fleste etter 2-4 timer, andre ganger etter 2-4 måneder, en gang tok det årevis. Anonymous poster hash: 0d6c6...bc3

. Høres fornuftig ut.

Skrevet

. Ja, det er kjipt for ham.Anonymous poster hash: 8e48b...92c

Mhm. Hans tap da.

Hvorfor bryr du deg da egentlig ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...