Gå til innhold

om å takle plystring og tilrop...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Nå har det seg slik at jeg stadig vekk opplever å bli "imøtekommet" av gutter&menn, når jeg går alene i byen (Oslo). :oops:

Det dreier seg om plystring, små tilrop, tuting, bemerkninger i forbifarten, osv..... Jeg er verken platinablond eller særlig utfordrende kledd og sender altså ikke ut "se på meg" signaler. Allikevel skjer dette.

Jeg forstår at det kan taes som et kompliment, men helt ærlig dere: det plager meg! Jeg føler meg ille til mote og har ikke kontroll på situasjonen: noen ganger blir jeg litt skremt, andre ganger bare skikkelig flau. :-?

Hvordan takler dere slike ting? Noen råd til meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Janna
Skrevet

Liker du det ikke?

Det skjer meg også veldig ofte; selv om samboeren min går rett ved siden av meg!!! :o Jeg tar det som en kompliment, en bekreftelse på at jeg er attraktiv. Kjæresten min synes det er kult han, for det er jo ham jeg er sammen med!

Jeg vet bl.a at om jeg skulle bli singel, ville det være no problemo å skaffe seg ny kjæreste!

Skjer det så ofte at det er plagsomt, så skaff deg en fløyte eller noe og plystre tilbake :D

Skrevet

I hear what you're saying, Vinga :wink:

Men det føles ekkelt mange ganger altså.... :( Sånn som i dag, så gikk jeg en strekning på en halv time, og da rakk gutta å "si ifra" hele (*teller i hodet*) ELLEVE ganger!!!!!!!!!! Jeg føler ikke at de gjør det for å være snill mot meg, eller for å sjekke meg opp (nødvendigvis): noenganger føles det som om de med vilje vil gjøre meg flau, eller for å plage meg litt fordi de ikke har noe bedre å gjøre..... Og da har jeg lyst å gjøre sånn her med dem: :evil: men så tørr jeg jo ikke, for det provoserer bare og gjør ting verre.....åååååååååå det er ukomfortabelt!

Gjest Janna
Skrevet

Har du prøvd å ikke bry deg om det?

Kanskje det hjelper 8)

Husk at noen gutter er ganske tomme i hodet, og mange av dem tuter og uler i tide og utide... (husker med gru mine gamle klassekamerater...)

Skrevet

ignorer dem. de vil ha oppmerksomhet, du liker ikke måten de gjør det på. ta igjen ved å late som de er luft.

Skrevet

Luft trikset er herved notert :wink:

Gjest Triksetrine
Skrevet

Krølltopp....ta det med ro....dette problemet varer ikke evig....

Er det i tretti årsalderen vi jenter lengter tilbake til de dager hvor vi fikk bekreftet vår oppmerksomhetstrang?

Skrevet

Jeg syns heller ikke om det, og jeg ignorerer det fullstendig, både når det gjelder tuting, plystring eller andre tilrop som skulle "komme"

Når de ikke får respons er det vel heller ikke så spennende lengre :)

Skrevet

Jeg lager en skikkelig trutemunn,bøyer meg laaaaaangt forover så alt puppe-stellet velter frem og sender et stooooort slengkyss tilbake.

Wipppssss,smitten like a kitten.Bare spør Kristian :wink:

Tull og tall til side,jeg smiler søtt tilbake ferdig med det.Jeg tar det som en koselig komplimang at gutter faktisk snur seg etter meg på gata.Det vil jo med andre ord si at det er et eller annet der som fanger oppmerksomheten.

Det synes jeg du også skal gjøre,smil tilbake og føl deg atraktiv :D

Hilsen skryyyyyyte guri nr 1

Skrevet

En ting jeg gjør innimellom, hvis jeg er i skikkelig køddehumør, og ikke flau over meg selv: klø deg laaaangt oppi rompa, eller tafs i nesen. Men, lat som at du ikke ser dem når du gjør det.. :D

Dette synes Sandy er kjempemoro, hihi! :P

Gjest Janna
Skrevet

Sandy:

Ser for meg gutta!!!! :o :o :o :o

HO HO HO HO!!!!

Skrevet

Vinga, det kan jeg love deg!! *humre*

Men jenter, dere vet.. Når vi er så flotte som vi er, da er en bare nødt til å takle det.. Rett og slett!

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...