Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ler sammen, har det kjekt sammen, har mye felles interesser, og trives godt i hverandres selskap. Jeg er 25. Han er nærmere 50 (litt yngre enn pappa kanskje).

Han er verdens snilleste. Han er ikke stygg, men ikke det jeg ville ha snudd meg etter ved første øyekast. Men jeg trives veldig godt i hans selskap, og liker å være nær ham. Han er av iransk opprinnelse, men ikke muslim. Kjenner også at jeg er veldig glad i ham :)

Hva skjer med meg? Er dette galskap? Tror ikke foreldrene mine ville godtatt dette forresten. Hjelp! Er dette galskap?

Nei, jeg troller ikke.

Anonymous poster hash: 502cb...a82
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ps. husker ikke hvor gammel pappa er, men vet han har rundet 50

Skrevet

Jeg syntes ikke noe om det. Mine foreldre har 11 års alders forskjel og det merkes.

Noen år ser jeg ikke på som noe problem.

Anonymous poster hash: 7ff1c...b38

Skrevet

Normalt eller ikke, du er jo voksen. Ser ikke problemet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes ikke noe om det. Mine foreldre har 11 års alders forskjel og det merkes.

Noen år ser jeg ikke på som noe problem.

Anonymous poster hash: 7ff1c...b38

Om jeg hadde vært eldre, eller han hadde vært yngre, hadde det kanskje vært noe annet? Andre vil kanksje synes det er ekkelt?

Skrevet

Normalt eller ikke, du er jo voksen. Ser ikke problemet.

hmmm. Hva er egentlig normalt?

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Om du er 25 så behøver du jo ikke å tenke på hva foreldrene dine synes. Det er ikke normalt med en så stor aldersforskjell, men hva som er rett og feil det må jo dere kjenne på selv.

Skrevet

Hvis du ser etter en livspartner er det jo ikke et optimalt valg... Da vil du jo statistisk sett sitte der i 25+ år uten han uansett.

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ser etter en livspartner er det jo ikke et optimalt valg... Da vil du jo statistisk sett sitte der i 25+ år uten han uansett.

Det har jeg ikke tenkt så mye på. OG klart det er trist. Men tenker samtidig at det er bedre med noen få gode år, enn mange ikke fullt så gode år. Samtidig vil det jo være smertefullt uten ham

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når du er 50 år som han, og han er 75år… Hva da? Like attraktivt å være sammen?

Jeg er 38 år, og hadde blitt det samme jeg skulle vært sammen med en som var 63 år:O

Trur ikke det er noe fremtid i dere to, da må det såfall bare være en kortvarig flørt.

Anonymous poster hash: 87e60...173
AnonymBruker
Skrevet

Når du er 50 år som han, og han er 75år… Hva da? Like attraktivt å være sammen?

Jeg er 38 år, og hadde blitt det samme jeg skulle vært sammen med en som var 63 år:O

Trur ikke det er noe fremtid i dere to, da må det såfall bare være en kortvarig flørt.

Anonymous poster hash: 87e60...173

Det var liksom det. Selv om han er bra trent, og lever sunt, så blir han jo eldre, og etter en viss alder, så merkes det. Er så utrolig dumt at han er så mye eldre, for jeg er veldig glad i ham :(

Skrevet

Det har jeg ikke tenkt så mye på. OG klart det er trist. Men tenker samtidig at det er bedre med noen få gode år, enn mange ikke fullt så gode år. Samtidig vil det jo være smertefullt uten ham

Tror det finnes flere "rette" folk der ute... Bør kunne finne en som kan gi deg gode år nærmere din alder også, tror du ikke?:)

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Tror det finnes flere "rette" folk der ute... Bør kunne finne en som kan gi deg gode år nærmere din alder også, tror du ikke? :)

Klart det hadde vært det mest ideelle, men jeg kan jo ikke putte personligheten hans og ham, inn i en yngre kropp. Men jeg er veldig glad i denne mannen, og det vet han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...