Gå til innhold

Jenter (20-30) - Hvordan hadde dere reagert om en kar dere drev på og flørtet med hadde sterilisert seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og var helt sikker på at barn ikke var aktuelt for ham.

Anonymous poster hash: 13871...7d5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal man med barn?

Anonymous poster hash: dc04e...d7b
  • Liker 2
Skrevet

Jeg ønsker meg barn etterhvert, så da hadde ikke vi vært kompatible i lengden. Jeg hadde nok avsluttet flørtingen så fort jeg fant ut av det, det hadde vært mye vanskeligere å avslutte hvis følelsene fikk utvikle seg.

Skrevet

It can be reversed ;)

Mange menn tror de ikke vil ha barn, men så vil de likevel når de møter den rette. Derfor utelukker jeg ikke noen som sier de ikke vil ha barn i utgangspunktet, men hvis han fortsatt mener det etter en stund tneker jeg meg veldig nøye om, fordi det er så viktig for meg. Kanskje kan det veies opp for hvis jeg får nok omgang med barn gjennom jobb, venner og slektninger, får morsbehovet oppfylt av hester og hunder, men i utgangspunktet dealbreiker.

Anonymous poster hash: b4b24...651
Skrevet

Man får jo ikke etter menn som ikke vil ha barn, når barn er noe man kunne tenke seg.

Anonymous poster hash: 5ea02...7bd
  • Liker 3
Skrevet (endret)

At han ikke ville ha egne barn hadde vel vært greit, men siden jeg har et barn fra før, så måtte han naturligvis ha vært innstilt på å være en god bonuspappa for henne etter hvert dersom flørtingen vår gikk over i noe mer seriøst :).

Endret av Ibsenfrue
  • Liker 1
Skrevet

Hadde blitt litt trist også, hvis mannen jeg elsket ikke ville ha barn... for det å bli far er ofte så sterkt for menn, at jeg selvfølgelig ønsker at mannen jeg elsker skal oppleve det, og få frem de beste sidene i seg selv gjennom å ta vare på barnet vårt.

Skrevet

It can be reversed ;)

Med 50% sannsynlighet.

For meg hadde det vært et pluss å slippe å tneke på prevensjon, jeg har ingen barn, og ingen ønsker om å få noen heller.

Anonymous poster hash: 253c4...557

Skrevet

man kan leve gode liv uten barn. adopsjon er også fint.

Skrevet

Jeg vil ha barn, så jeg hadde avsluttet det ganske tvert. For kvinner som ikke vil ha barn, ville det nok vært en god ting.

Skrevet

Med 50% sannsynlighet.

For meg hadde det vært et pluss å slippe å tneke på prevensjon, jeg har ingen barn, og ingen ønsker om å få noen heller.

Anonymous poster hash: 253c4...557

Da er adopsjon en mulighet. Trenger ikke få egne så lenge jeg er med mannen jeg elsker. Hvis han elsker meg like mye, ser han hvor sterkt jeg ønsker barn. Hvis ikke tomrommet kan fylles av slekt, hester og hunder vil han vel revurdere.

Skrevet

It can be reversed ;)

Mange menn tror de ikke vil ha barn, men så vil de likevel når de møter den rette. Derfor utelukker jeg ikke noen som sier de ikke vil ha barn i utgangspunktet, men hvis han fortsatt mener det etter en stund tneker jeg meg veldig nøye om, fordi det er så viktig for meg. Kanskje kan det veies opp for hvis jeg får nok omgang med barn gjennom jobb, venner og slektninger, får morsbehovet oppfylt av hester og hunder, men i utgangspunktet dealbreiker.

Det har du helt rett i, største grunnen til at jeg ønsker å sterilisere meg er at jeg vil ta valget selv. Moren min var 3 måneder på vei før hun fant ut av det selv, og allerede da var forholdet mellom henne og faren min vaklende. Har virkelig ikke lyst å ende opp en slik situasjon selv,

Kan uheldigvis ikke ta p-piller så da er det få alternativer igjen..

Skrevet

Jeg vil ikke ha barn, så for meg hadde det selvfølgelig vært perfekt, men hvis jeg hadde villet ha barn, ville jeg avsluttet flørtingen med en gang jeg fant ut at han ikke ville. Akkurat som jeg avslutter flørter nå med en gang jeg finner ut at en mann er 100% innstilt på å få barn.

Anonymous poster hash: 3bfc3...6d7
Skrevet

Hvis en mann er helt sikker på at han ikke vil ha barn, så synes jeg sterilisering er en god ide.

• Liker 1
Skrevet

Jeg avslutta et sju år langt og egentlig veldig bra (på mange andre områder) på grunn av uenigheter om barn, så - nei. Fullstendig uaktuelt.

Men, det er meg.

Skrevet

Skal ikke ha barn selv, så det ville bare vært flott, det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg avslutta et sju år langt og egentlig veldig bra (på mange andre områder) på grunn av uenigheter om barn, så - nei. Fullstendig uaktuelt.

Men, det er meg.

Jeg ser den, men dersom han hadde vert sterilisert hadde det jo muligens vert litt enklere å akseptere det? Da slipper man jo stadige diskusjoner som kan føre til brudd i seg selv.

Og siden det er slik at partneren ikke lengre kan få barn tenker man kanskje ikke heller like mye på det? Slik at man heller kan konsentrere seg om å gjøre det beste ut av forholdet man har.

Jeg innbiller meg i alle fall at det er enklere å leve med noen som er sterilisert enn noen som "ikke vil ha barn".

Skrevet

Med tanke på at jeg ikke vil ha barn så hadde jeg bare blitt glad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...