AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #1 Skrevet 31. desember 2013 Har lyst til å begynne med Calisthenics. Noe jeg har tenkt på lenge, men som enda ikke har blitt. Og nei, det er ikke et nyttårsforsett. For det er teit. Trening med egen kroppsvekt skal visst være bra med tanke på funksjonell styrke, og naturlig bevegelser, og at man kan ta med seg treningen hvor som helst, ettersom man ikke trenger masse utstyr. Dessuten hater jeg vekter, og hater å vente på tur, og mest av alt hater jeg apparater. Noen som har noen erfaring med TRX, Crossfit, og trening med egen kroppsvekt? Noen som driver med dette og har gode resultater? Noen som holder til i Stavanger, og kunne tenke seg å introdusere dette for en nybegynner? Anonymous poster hash: ce0f7...6c7
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #2 Skrevet 31. desember 2013 ingen? Anonymous poster hash: ce0f7...6c7
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #3 Skrevet 31. desember 2013 Har lyst til å begynne med Calisthenics. Noe jeg har tenkt på lenge, men som enda ikke har blitt. Og nei, det er ikke et nyttårsforsett. For det er teit. Trening med egen kroppsvekt skal visst være bra med tanke på funksjonell styrke, og naturlig bevegelser, og at man kan ta med seg treningen hvor som helst, ettersom man ikke trenger masse utstyr. Dessuten hater jeg vekter, og hater å vente på tur, og mest av alt hater jeg apparater. Noen som har noen erfaring med TRX, Crossfit, og trening med egen kroppsvekt? Noen som driver med dette og har gode resultater? Noen som holder til i Stavanger, og kunne tenke seg å introdusere dette for en nybegynner? Anonymous poster hash: ce0f7...6c7 Prøv crossfit centrum. Enten på Hillevåg eller Forus. Crossfit bruker også vekter, men det er mye kroppsvekttrening. Anonymous poster hash: 007ae...3f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå