Gå til innhold

jobbe for H&M

momo

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen som jobber på H&M, og lurer på hvordan dere synes det er og jobbe der?

Og hvordan er egentlig mulighetene til og stige i gradene der, og hvordan er betalinga der.

Lurer på om jeg skal søke jobb der.

:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en venninne som har jobbet på HM. Hun syntes det var en forferdelig jobb og sluttet etter ett halvt år. Hun måtte jobbe hver helg i halvt år (da sluttet hun) og hun tjente lite. Mulig det er annerledes hvis man jobber fulltid. Det vet jeg ingenting om, men hun trivdes altså ikke-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

under mesteparten av studietiden, dvs 2-3 kvelder i uka + lørdag, og heltid i alle ferier. Jeg stortrivdes! Hadde kjempehyggelige kolleger og en veldig flink sjef. Det var på en av de største avdelingene i Oslo sentrum, med høyt tempo og mye å gjøre hele tiden. Jeg liker godt å ha mye å gjøre på jobben da. HM er ikke noe avslappende sted, siden det er innmari mye kunder og bestandig varer som må påfylles eller ordnes. Du får tariffbetaling for butikkansatte, hvilket var en meget god lønn for ekstrajobb.

For den som er flink og står på er det gode muligheter for å rykke opp og frem ganske raskt. På min butikk var det stort sett serviceinnstilling og godt humør, god arbeidsmoral (dvs ikke noe slappfiskeri), og pålitelighet som stod i sentrum når det var snakk om forfremmelser. Og hvorvidt det var sannsynlig at en kandidat ønsket en karriere i H&M og ville bli værende når det ble satset på vedkommende.

Lykke til hvis du prøver - hvis du er et sosialt vesen tror jeg sikkert du vil trives godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...