AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #1 Skrevet 31. desember 2013 Jeg tror jeg har forelsket meg i en brannmann, og klarer slettes ikke å glemme ham! Jeg møtte ham i fjor gjennom jobben min, og han flørtet på en "forsiktig" måte som sjarmerte meg i senk. Jeg har møtt ham i senere anledninger, alltid i forbindelse med jobben. Men da er det alltid en brann mellom oss, og samtalene blir korte. Jeg skulle likt å møte ham utenom arbeidet. Problemet er bare at hver gang han flørtet, ble jeg sjenert og det satte liksom en bremse på fremgangen. Jeg skulle likt å glemme ham, eller ihvertfall disse følelsene, men nå som det allerede har gått et år - og mange måneder siden sist vi møttes, virker det ganske håpløst ut. Jeg forteller stadig meg selv at "hvis jeg bare møter ham en gang til, skal jeg virkelig satse på ham". Men da er jeg avhengig av denne "en gang til". Samtidig er jeg veldig forvirret av ham. Hvis han virkelig likte meg, ville han ikke invitert meg ut da? Anonymous poster hash: 67143...ecc
mariit Skrevet 31. desember 2013 #2 Skrevet 31. desember 2013 Har akkurat samme problem. Er helt betatt av en gutt som er en venn av en venn.. Møtt han flere ganger , men da har det bare vært et smil å få..... Vil legge han til på facebook, bare for å kanskje bli bedre kjent med han. Men jeg tørr ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå