missfidget Skrevet 16. mai 2004 #1 Skrevet 16. mai 2004 (endret) ... Endret 10. mars 2013 av bedheadmelissa
Gjest Xavia Skrevet 16. mai 2004 #2 Skrevet 16. mai 2004 For å jobbe i butikk trengs det nå til dags ingen store enver/kunnskaper innen matematikk. Kassesystemene gjør det meste for deg. Evne til å kunne bruke/lære seg datasystemer er nok en fordel, men det klarer du sikkert!
Gjest Phair Skrevet 16. mai 2004 #3 Skrevet 16. mai 2004 Jeg var heller ikke så god i hoderegning,men jeg lot det gå sport i det, prøvde å regne det ut i hodet før jeg slo det inn og lærte masse av det. Og selv om det skulle være en kasse som ikke regner det ut for deg er det jo bare å ha en kalkis liggende. Og kundene vet jo ikke at du er dårlig i mattematikk. Dette går sikkert bra
Lillebi Skrevet 16. mai 2004 #4 Skrevet 16. mai 2004 Du trenger ikke ha gode matematikkunnskaper for å stå/sitte i en kasse i en butikk! Du bare scanner inn varene, så står prisen der - og du får også oppgitt hvor mye du skal gi tilbake til kunden... (Det eneste du strengt tatt behøver er å kunne regne sammen pengeverdier - altså være ok til å telle...)
Hedda-78 Skrevet 16. mai 2004 #5 Skrevet 16. mai 2004 Hallo! Det var ikkje det ho spurte om! Ho spurte om det er gøy å jobbe i klesbutikk, ikkje om ein treng matematikk for å jobbe i klesbutikk! Ho vil jobbe i klesbutikk FORDI ho ikkje er så god i matte! P.S. Eg jobbar ikke i butikk, så eg kan ikkje svare
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2004 #6 Skrevet 16. mai 2004 hun spurte da om man jobbet i klesbutikk eller kassadame...
Gjest Xavia Skrevet 17. mai 2004 #7 Skrevet 17. mai 2004 Hallo! Det var ikkje det ho spurte om! Ho spurte om det er gøy å jobbe i klesbutikk, ikkje om ein treng matematikk for å jobbe i klesbutikk! Ho vil jobbe i klesbutikk FORDI ho ikkje er så god i matte! Så hissig da! Du var visst den eneste som forsto spørsmålet hennes slik!
Linn3c Skrevet 20. mai 2004 #8 Skrevet 20. mai 2004 Eg jobbar ikkje i klesbutikk, men eg har erforing med å stå i kassen og andre ting (som varepåfylling og liknande) Det viktigaste med ein jobb er uansett om du likar jobben og at du trivst med kollegaene dine. Om ikkje desse to faktorane er til stades, kan du berre gje opp.
Snøhvit Skrevet 20. mai 2004 #9 Skrevet 20. mai 2004 Jeg jobber i butikk (klesbransjen) og stortrives med det til tross for at det ikke er verdens best betalte jobb... Jeg tror det er utrolig viktig å være utadvendt, serviceminded og takle stress om en skal ha en slik type jobb... Ikke minst er det jo viktig å være sosial og trives med kontakt med mennesker... Lykke til i jakten på en jobb du vil trives i...
Gjest GreenSky Skrevet 21. mai 2004 #10 Skrevet 21. mai 2004 Jobber du i klesbutikk eller som kassedame? Hvordan er det? Jeg vil finne en jobb men sliter litt med matematikk-lære vansker og er redd jeg klarer det ikke. :-( Er voldsomt glad i klær så jeg tenkte kanskje det hadde vært gøy, men kanskje det er ikke det? Jeg er selv tallblind, så jeg vet hva du snakker om. Tror det skal gå greit for deg å jobbe i butikk, men ta med deg kalkulator for sikkerhetsskyld. Så lenge de har kassaaparater trenger du ikke regne ut noe selv. Det som kan by på problemer for deg, er kassaopptellingen etter stengetid, men mange butikker har tellemaskiner, da går det greit.
Dagensdiva Skrevet 22. mai 2004 #11 Skrevet 22. mai 2004 Ja, jeg jobber i klesbutikk, deltidsansatt(går på skolen). Trives veldig godt, elsker klær og alt som har med det å gjøre..Man må takle STRESS..det er virkelig ikke noe man sier- for stress..ja det er stikkordet på jobben. Hvertfaalll hos oss, alltid veldig masete og kaotisk. Men jeg trives veldig godt, og du trenger da ikke kunne matte- NEI!. Kassa gjør alt for deg. :-)
Gjest Anbefaler inkasso Skrevet 22. mai 2004 #12 Skrevet 22. mai 2004 Jeg anbefaler sterkt inkasso-bransjen til deg. Det å være inkasso-medarbeider på telefonen er både givende og trivelig Man snakker med mange trivelige folk og minner dem på å betale regningene sine. Man tjener lite, men man behøver ikke utdannelse og slikt. Prøv KrediNor i Oslo: de behøver masse folk nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå