Homofilias Skrevet 31. desember 2013 #1 Skrevet 31. desember 2013 Julefilmer og faste ritualer på skjermen i juletida er det nok av, og det kan vi diskutere til vi blir blå. Men hva er deres ultimate nyttårs-tv? Altså enten hva dere forbinder med nyttår, eller hva som får dere i stemning. Jeg har nok Mr. Bean da jeg ofte pleide å se dette på nyttårsaften da jeg var liten. Ellers er det jo selvsagt nyttårskonserten fra Wien. Og så har vi ballettversjonen av Beatrix Potters historier. Jeg er usikker på om jeg pleide å se den på nyttårsaften, men den gikk alltid i romjula hvertfall for rundt 20 år siden. I dag minner den meg om nyttår
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #2 Skrevet 31. desember 2013 Motvillig inrømmer jeg at "Tre menn og en baby" er tradisjon å se enten 31. eller 1....Anonymous poster hash: 6bf89...3d0
Wonderbitch Skrevet 31. desember 2013 #3 Skrevet 31. desember 2013 Nyttårskonsert fra Wien, Piken med svovelstikkene og Tante pose. Noen som vet om den har gått allerede eller kommer? (Tante Pose altså)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå