partytre Skrevet 31. desember 2013 #1 Skrevet 31. desember 2013 Har holdt på med en gutt i litt over 2 mnd nå, virker som om han liker meg ganske godt, han har sagt det også. Jeg har spillt litt hard to get hele denne tiden, har jo gått med på å møte han når han har spurt, og svarer alltid på meldingene hans, men har aldri selv foreslått å møtes, bruker gjerne tid på å svare på meldinger og sender aldri hjerter/kyssefjes selvom han gjør det. Tingen er at på en fest i helgen fikk jeg i meg litt for mye (ble drita, rettere sagt), og endte opp med å sende han masse snaps og meldinger hvor jeg ba han komme på festen flere ganger (han var hjemme). Tror jeg ringte han engang også, men husker ingenting av samtalen. Leste gjennom meldingene jeg sendte han, skrev blant annet "vil ha deg" ogsånn. Han kunne ikke komme, men skrev at han liker meg to ganger og kalte meg vennen ogsånn. Snakket nesten hele natten til jeg sovna rundt 4-5 på morningen. Det jeg stresser over nå er at jeg har ødelagt "masken" min eller no, har jo spilt hard to get hele denne tiden, aldri sagt at jeg liker han selvom han har sagt det osv. Også kommer jeg med "jeg vil ha deg" og "du må komme" osv... Vil han slutte å like meg pga det?? Han vet jo jeg var full, men fulle mennesker snakker jo sant (eller? ), så tror det er ganske obvious for han at jeg liker han nå. Er bare så redd for å miste han nå fordi nå vet han at han "har meg" på en måte. Vi snakket litt dagen etter, han kalte meg søte ting og var hyggelig og fortsatte samtalen, men nå har han ikke svart på siste meldingen min selvom han så den for 12 timer siden... Hva tror dere? er det mulig for han å ha mista interessen pga det? hvis ikke, hvorfor svarer han ikke på meldingen?
Gjest .-L-. Skrevet 31. desember 2013 #2 Skrevet 31. desember 2013 Virker som han liker deg da. Hvorfor tror du at du må spille hard to get? 1
partytre Skrevet 31. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2013 Virker som han liker deg da. Hvorfor tror du at du må spille hard to get? syns det virker som han LIKTE, tenker mer på at han kan ha sluttet å like meg nå pga nå vet han helt sikkert at jeg er keen tilbake... fordi man har lyst på det man ikke kan få lett å miste interessen når ting bare går rett i henda på deg
Gjest .-L-. Skrevet 31. desember 2013 #4 Skrevet 31. desember 2013 syns det virker som han LIKTE, tenker mer på at han kan ha sluttet å like meg nå pga nå vet han helt sikkert at jeg er keen tilbake... fordi man har lyst på det man ikke kan få lett å miste interessen når ting bare går rett i henda på deg Du vet, menn er forskjellige. Er ikke alle som liker at damen er hard to get. Jeg gjør ikke det, og blir glad om jenten jeg liker viser interesse tilbake. Synes du stresser for mye, han er sikkert opptatt med noe siden han ikke svarer eller har glemt å svare. Skjer det også.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #5 Skrevet 31. desember 2013 syns det virker som han LIKTE, tenker mer på at han kan ha sluttet å like meg nå pga nå vet han helt sikkert at jeg er keen tilbake... fordi man har lyst på det man ikke kan få lett å miste interessen når ting bare går rett i henda på deg Vel, jeg mistet en flørt en gsng nettopp fordi jeg spilte hsrd to get. Han trodde rett og slett at jeg ikke var interessert nok. Finnes en balanse Anonymous poster hash: 6bfac...177
partytre Skrevet 31. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 31. desember 2013 Vel, jeg mistet en flørt en gsng nettopp fordi jeg spilte hsrd to get. Han trodde rett og slett at jeg ikke var interessert nok. Finnes en balanseAnonymous poster hash: 6bfac...177 altså er jo ikke sånn at jeg ikke virker intressert da, vi flørter jo masse når vi er sammen, snakker hver eneste dag, har hatt sex osv... stresser bare fordi jeg tenker jeg virka for inntressert siden jeg var så drita
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #7 Skrevet 31. desember 2013 Jeg spiller ikke hard to get, jeg er det... Det skal mye til for å overbevise meg om at de vil ha meg. Le av det heller, og ha en ærlig samtale. Anonymous poster hash: 98dfa...616
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå