Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde likt om noen kunne gi meg tips, for det har jeg aldri gjørt før og har lyst til det. Hvor mye koster det? Noen spesielt jeg må gjør/har før? Hvordan betales det? Ja, noen må nok "walk through" det med meg om du gidde... :oops: :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prisen kommer litt ann på hvor lenge du skal ligge der.. jo dyrere det er jo bedre er ofte solariumssenga. Du må betale ca 20kr for 15 minutter...

Det pleier være en boks utenfor eller inni rommet der senga ligger der du legge på mynter og ser hvor mange minutter det blir...

Det er smart å vaske senga først (kan ha liggi ekle mennesker der :-? ) og da finner du en sånn spruteflaske med noe vaskegreier i som du sprayer på senga og tørker av med papir som også er der.

Så kan du sole deg alt du vil men husk å begynn forsiktig, har du lys hud så ikke sol deg i 45 minutter første gangen.

Gjest Seleena
Skrevet

Kjøp deg små "solbriller". Lyset er skadeleg for augene dine. Eg har høyrt at det kan vere lurt å smøre deg med ein solfaktor (5-8 ), men det gjer eg aldri sjølv. Kanskje lurt om du har veldig lys hud! :)

Skrevet

20 kr for 15min?? Igår betalte jeg 80 kr for 23 min, og på den andre plassen jeg går betaler jeg 80kr for 28 min.

Gjest Gjesta
Skrevet

Uansett anbefaler jeg bruk av en krem med spf15 i ansiktet

Jeg gjør det.. bruker heller litt lenger tid på og bli brun

OM det er første gang du tar sol anbefaler jeg ikke mer enn 18 minutter og at du ikke bruker ansiktsolen mer enn 6-8 minutter..

Jeg pleier ikke bruke solkrem på resten av kroppen, men bruker en god kroppskrubb før jeg skal ta sol og smører meg godt inn med fuktighetskrem med aloe vera i både før og etter solariumet.

Når det gjelder kostnad tror jeg brun og blid kjeden har relativt gode priser og er vel spredt over hele norge..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...