AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #1 Skrevet 31. desember 2013 Ifm en annen tråd her inne så kom jeg på at jeg virkelig lurer på hva pause i et forlhold betyr? Tanker? Erfaringer? For meg virker det som en litt enklere måte å dumpe noen på.. Likevell har jeg opplevd at mon nåværende samboer og forloved ba om pause.. Det tok han fire dager før han ba meg komme tilbake.. Dette med pause er rare greier.. Anonymous poster hash: f4521...c2e
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #2 Skrevet 31. desember 2013 Jeg har aldri sett noen som har holdt sammen lenge hatt pause i forhold. Når man begynner med pauser så har det allerede raknet, og det er bedre å dumpe personen mener jeg. Anonymous poster hash: 6385a...d2b 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #3 Skrevet 31. desember 2013 Jeg tok pause med en fyr en gang, fordi jeg var for feig til å si med en gang at jeg ikke ville mer. Hadde mistet all lyst på han, og han var helt vanvittig hysterisk. Dagen senere slo jeg opp. Anonymous poster hash: 39a07...376
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #4 Skrevet 31. desember 2013 Pause for meg betyr slutt. Anonymous poster hash: 43b7e...8e4
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #5 Skrevet 31. desember 2013 Jeg har tatt pause fra kjæresten min. Jeg var feig, mente egentlig å slå opp men han ble så lei seg. Fortsatte som før i pausen og etterhvert ble det faktisk bra. Nå bor vi sammen og har det topp Anonymous poster hash: 7604a...751
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #6 Skrevet 31. desember 2013 Jeg har tatt pause fra kjæresten min. Jeg var feig, mente egentlig å slå opp men han ble så lei seg. Fortsatte som før i pausen og etterhvert ble det faktisk bra. Nå bor vi sammen og har det topp Anonymous poster hash: 7604a...751 Om dere fortsatte som før ksn det vel neppe kalles en pauseAnonymous poster hash: 20d76...1cd
Gjest lnx Skrevet 31. desember 2013 #7 Skrevet 31. desember 2013 For noen kan det være en mulighet til å nyte singellivet(les: pule andre) for noen dager før man "angrer" og vil tilbake til kjæresten igjen
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #8 Skrevet 31. desember 2013 Pause er tull.enten er man sammen ( men har litt tid fra hverandre) eller så er det slutt. Da meg og exen gjorde det søutt ville han plutselig at vi skulle fremdees være eksklusive samtidig som det vsr slutt. Eeeeh, da lo jeg, pakket tingene mine og droAnonymous poster hash: 20d76...1cd
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #9 Skrevet 31. desember 2013 For noen kan det være en mulighet til å nyte singellivet(les: pule andre) for noen dager før man "angrer" og vil tilbake til kjæresten igjen Pause betyr du er fri til å prøve ut andre og se om du heller ønsker å fortsette med meg... Altså er det slutt, men man har liksom ikke lukket døren fullstendig for at man kan bli kjærester igjen en gang. Men det har man jo strengt tatt ikke hvis man har slått opp heller, alle kan jo finne tilbake til eksen igjen. Anonymous poster hash: d8dfe...f5a
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #10 Skrevet 31. desember 2013 Jeg og kjæresten hadde en pause fra hverandre to/tre uker. Avtalte å bare ikke snakke sammen eller se hverandre og tenke over hva man ville på noen uker. Vi skulle ikke treffe andre. For oss ble det et vendepunkt, vi hadde kranglet mye og trengte litt tid fra hverandre for å se om vi faktisk kom til å savne hverandre og om det var verdt å jobbe videre med forholdet. Det gjorde vi, og det ble en lærepenge for oss begge at vi hadde det bedre med hverandre enn uten. Vi har vært sammen nå i to år etter det og kunne ikke hatt det bedre :-) Selvfølgelig, det er nok forskjell på pause hvor man puler andre, og pause hvor man bare har litt tid fra hverandre. Dersom man vil være borti andre kan man like gjerne gjøre det slutt. Anonymous poster hash: d4e46...52e
Druid Skrevet 31. desember 2013 #11 Skrevet 31. desember 2013 Jeg og kona har hatt pauser tidlig i forholdet. Det er litt timeout for å få kontroll over situasjonen. De fleste par som har høyt engasjement og der partene er VELDIG forskjellige har vel ett par pauser i ett langt forhold.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #12 Skrevet 31. desember 2013 For noen kan det være en mulighet til å nyte singellivet(les: pule andre) for noen dager før man "angrer" og vil tilbake til kjæresten igjen Nemlig. Ikke f om noen får meg tilbake hvis de tar pausekortet. Det tyter egoisme. Anonymous poster hash: 23f1e...d9c
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #13 Skrevet 31. desember 2013 Pause betyr du er fri til å prøve ut andre og se om du heller ønsker å fortsette med meg... Altså er det slutt, men man har liksom ikke lukket døren fullstendig for at man kan bli kjærester igjen en gang. Men det har man jo strengt tatt ikke hvis man har slått opp heller, alle kan jo finne tilbake til eksen igjen. Anonymous poster hash: d8dfe...f5a Det minst uromantiske som finnes! "teste ut andre" liksom... æsj! Kynisk datingindustri og regler ala "det er lov å ligge med andre når man bare dater, det er lov å ligge med andre når man har pause" kan jeg styre meg for. ROMANTIKK TAKK! Kjærlighet! Pause eller ikke pause. Anonymous poster hash: 23f1e...d9c 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #14 Skrevet 31. desember 2013 Pause er en "snill" formulering for at det er slutt. Det har vist seg hver gang noen jeg kjenner har "tatt pause" Anonymous poster hash: 698cc...408
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #15 Skrevet 31. desember 2013 Pause er en "snill" formulering for at det er slutt. Det har vist seg hver gang noen jeg kjenner har "tatt pause" Anonymous poster hash: 698cc...408 Det har det ikke hos de jeg kjenner. Noen har mange runder og finner ut av det til slutt. Er bare så jævlig unødvendig at de styrer med andre i mellomtiden og prøver å skjule det for hveranadre. Burde bare satset heller. Anonymous poster hash: 23f1e...d9c
Missy1 Skrevet 31. desember 2013 #16 Skrevet 31. desember 2013 Jeg ønsker å ha en pause i forholdet= jeg ønsker å se om gresset er grønnere på den andre siden og hvis det skulle vise seg at det er kjedelig å ligge rundt så har jeg deg i bakhånd Iallefall slik jg ser det
Gjest Corto Maltese Skrevet 31. desember 2013 #17 Skrevet 31. desember 2013 For min del så ser jeg på det som at forholdet er over. Folk som sier de vil ha pause er bare fo feige til og slå opp.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #18 Skrevet 31. desember 2013 For min del så ser jeg på det som at forholdet er over. Folk som sier de vil ha pause er bare fo feige til og slå opp. Eller for feige til å satse. Anonymous poster hash: 23f1e...d9c 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #19 Skrevet 31. desember 2013 pause er en fin måte å gjøre det slutt på. Anonymous poster hash: 5db24...917
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #20 Skrevet 31. desember 2013 Pause er en veldig feig måte å slå opp på. For det er det det er. Anonymous poster hash: 4495e...59c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå